Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Just_Me

Just_Me

• Lid sinds 13 maart 2009
  • Berichten 123
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2011
  • 10:25

ik open hier even een nieuw onderwerp omdat mijn vraag dirct met de DHD te maken heeft..

ik heb eerder op mijn G1 IGO my way gedraait. deze heb ik ook willen installeren op mijn DHD maar hij vult dan maar een klein gedeelte van mijn beedscherm. is dus niet beeldvullend. Erg vervelend. Iemand die ook IGO gebruikt en weet hoe dit op te lossen is?!?!

Nu heb ik navigon geinstalleerd, maar mijn phone heeft Engels als standaard taalinstelling staan.. hierdoor gaat hij dus ook in het engels navigeren en niet de route in het nederlands vertellen. Erg irritant om steeds de instelling te moeten switchen als je de navi wilt gaan gebruiken. (en nee.. er is geen losse instelling voor de taal bij de opties van navigon)

iemand een oplossing voor 1 van de 2 naviproblemen zodat ik er gewoon 1 goed kan draaien?

Bewerkt (9 januari 2011 10:25)
Wiplash

Wiplash

• Lid sinds 23 december 2009
  • Berichten 222
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2011
  • 11:52

Just Me;78923
Is dus niet beeldvullend.

Hier hebben meerdere apps last van, heeft te maken met de beeldgrootte.
Misschien kun je IGO een mailtje sturen met de vraag of ze dit binnenkort gaan fixen?

Over je taal probleempje:
Ga naar Settings==> Voice input & output settings ==> Text-to-speech setting ==>Language
Hier kán je verschillende talen instellen, alleen staat bij mij Nederlands er niet bij.
Ik heb even snel gekeken maar kan geen gratis dingen vinden.

Succes!

Gr, Laurens

P.S. De navigatie app van Google werkt als een tierelier!
P.P.S. Thumbs up voor het feit dat je met een Engelse Android werkt/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Bewerkt (9 januari 2011 11:52)
Just_Me

Just_Me

• Lid sinds 13 maart 2009
  • Berichten 123
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2011
  • 19:42

Bij mij staat er ook geen nederlandse Text-to-speech.. was anders mogelijk een oplossing geweest.. helaas
IGO moet ik eens verder voor zoeken, uiteraard heb ik geen “officiele” versie, dus contact opnemen is wat lastig.. Mochten andere mensen ideeen hebben (of wel een goed werkende versie… ik hoor het graag)
googlenav zal ik eens proberen.. ben benieuwd, maar IGO is toch een erg bekende en fijn werkde app voor mij.

en inderdaad.. engels is gewoon zoals het hoort. Nederlands is werkelijk, TE lelijk

Bewerkt (9 januari 2011 19:42)
mverdiesen

mverdiesen

• Lid sinds 18 januari 2011
  • Berichten 31
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2011
  • 13:17

Heb zelf ook een DHD en zit met een dillema
Ik heb in begin per ongeluk de Premium aangeklikt welke een 30 dagen proef bevat
Echter als ik nu met gewone Google Nav wil werken duurt het 20 minuten eer er een routebeschrijving opgehaald is

Gebruik nu voor het gemak maar Sygic Mobile Maps 10 8.14 (welke bizar snel is valt mij op en volledig beeldvullend)

Alleen jammere is bij bellen gaat het scherm weg (geluid werkt door op achtergrond)

Taal is hierbij wel in te stellen

Is wel een crack versie btw dus ga niet vertellen hoe te verkrijgen

Mike

Bewerkt (18 januari 2011 13:17)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren