Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

boemboem

boemboem

• Lid sinds 08 december 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 15 december 2010
  • 23:54

Hallo,

normaal gesproken zou ik lang het internet afzoeken voordat ik de vraag op een forum zal stellen, maar van dit probleem heb ik “slapeloze nachten”…

Ik heb sinds een weekje de HTC Desire HD. Nu kreeg ik afgelopen weekend van mijn vader de vraag of ik naar m'n telefoon wilde kijken: hij trilde ‘s nachts, en dat met een bepaalde regelmaat.

Nu leek me dit vreemd, maar inmiddels ben ik er denk ik achter: het is de melding dat de telefoon volledig opgeladen is. Nu lijkt het erop dat hij volgeladen is –> er wordt weer wat batterij verbruikt (WiFi ofzo) en daarna na minuut of 10 is hij weer aan het bijladen, volgeladen, en trilt weer. Dit gaat zo ff door.

Maargoed, nu rondgezocht, maar kan nergens echt terugvinden hoe dit bij de Desire HD uit te zetten. Er wordt gesproken over de instellingen > geluid > meldingen op stil zetten, maar deze optie zie ik niet terug bij de Desire HD, zie enkel geluid staan om uit te kiezen.

Ik heb overigens de telefoon bijna altijd op trillen staan.
Als iemand me hierbij kan helpen, ben ik je dankbaar, en m’n medegezinsleden ook

Bewerkt (15 december 2010 23:54)
87Vortex87

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 845
  • Reputatie 0
  • 16 december 2010
  • 00:19

Kun je hem op stil zetten? Volumeknop naar onder en een klik boven trillen?

Met timeriffic kun je dit automatiseren.

Sent from my HTC Hero using Tapatalk

Bewerkt (16 december 2010 00:19)
boemboem

boemboem

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 20 december 2010
  • 07:42

Heb het programma geïnstalleerd…
Volgens mij werkt het (maar werd er sowieso niet wakker van)
Maar moet het programma wel handmatig starten bij een herstart van de telefoon… mis ik een instelling? Want was dat vergeten en de familie was niet zo blij haha

Bewerkt (20 december 2010 07:42)
boemboem

boemboem

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2011
  • 13:57

ben er inmiddels achter dat het de nieuwe e-mail notificatie is, die om de zoveel minuten trilt.
Is er een manier om ervoor te kiezen dat je slechts eenmalig een melding krijgt als je nieuwe mail hebt?

Soms komt het vrji ongelegen die melding, maar dan blijft het toestel om de zoveel minuten trillen…

Bewerkt (18 maart 2011 13:57)
sandervelthoven

sandervelthoven

• Lid sinds 14 november 2010
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2011
  • 14:31

Je kunt wel instellen dat je mail slechts 1 x per bijvoorbeeld 4 uur wordt opgehaald..

Maar ik zelf krijg geen melding bij e-mail, dat kun je dus ook ergens uitzetten. Bij mij knippert alleen het groen ledje als ik een e-mail krijg.

Bewerkt (18 maart 2011 14:31)
copymaster

copymaster

• Lid sinds 03 augustus 2010
  • Berichten 351
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2011
  • 17:23

Gewoon 's nachts notificatie geluiden uitzetten met bijvoorbeeld Soundmanager https://market.android.com/details?id=com.roozen.SoundManager&feature=order_history.

Verder mail zo instellen dat deze in de nachtelijke uren geen mail meer mag ophalen (handmatig).

Alleen als iemand gaat bellen zul je wakker worden, verder zal je niet meer gestoord worden.

Bewerkt (18 maart 2011 17:23)
dherre65

dherre65

• Lid sinds 23 april 2013
  • Berichten 1480
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2011
  • 17:26

Bij email > menu > meer > accountinstellingen heb je de optie ‘trillen als nieuwe email binnenkomt’…

Als je die dan uitzet krijg je nog wel een displaymelding maar trilt hij niet meer.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (18 maart 2011 17:26)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 19 maart 2011
  • 11:27

Soms komt het vrji ongelegen die melding, maar dan blijft het toestel om de zoveel minuten trillen…

Het toestel trilt dan 1 keer het hoort niet te blijven trillen om te laten weten dat je nog steeds een nieuwe email heb, Het zal wel weer trillen bij een volgende email volgens mij is dit ook een instelling.

Bewerkt (19 maart 2011 11:27)
boemboem

boemboem

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 19 maart 2011
  • 11:46

Op dit moment doet hij dat dus wel. Ook al is het maar 1 nieuwe e-mail, hij blijft je om de zoveel tijd ervoor “waarschuwen” door te trillen (heb hem overigens altijd op trilstand staan, vind beltonen maar irritant)

Bewerkt (19 maart 2011 11:46)
BroodjeBami

BroodjeBami

• Lid sinds 26 februari 2011
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 19 maart 2011
  • 15:21

Ik zie niet zo gauw hoe je kan instellen dat hij maar één keer trilt. Wat ik zou doen als ik jou was is de ‘piektijd’ instellen tussen de tijd dat je normaal gesproken wakker bent en dan de updatefrequentie ‘buiten de piektijd’ instellen op handmatig instellen. Dan zal hij niet meer updaten terwijl je slaapt, wat ook betekent dat hij geen melding meer kan geven. Voor alle duidelijkheid kan je deze instellingen vinden op Menu->Meer->Instellingen->Verzenden & Ontvangen->Update Frequentie. Ik heb het nu over de ‘Mail’ app van HTC zelf.

Als je de Gmail app gebruikt dan kan je wél instellen dat hij maar één keer trilt. Menu->Meer->Instellingen en beneden aan onder het kopje “Instellingen voor meldingen” kan je “Eén keer melden” aanvinken.

Bewerkt (19 maart 2011 15:21)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren