Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

xxanietjexx

xxanietjexx

• Lid sinds 29 september 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 september 2011
  • 13:37

heb t zelfde probleem,, door dat weinig geheugen kan je niks,, niet eens je fotos bekijken,, zit er echt aan te denken een andere telefoon te halen.. jammer want voor de rest is het een fijn ding..

Bewerkt (29 september 2011 13:37)
TahR

TahR

• Lid sinds 04 april 2011
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 29 september 2011
  • 16:17

Hetzelfde probleem had ik met mijn Desire op Android 2.2, maar dat is inderdaad redelijk goed te verhelpen met rooten. Weet je toevallig welke Androidversie je hebt?

@ilsjaa: het kan ook liggen aan de cache en gegevens die je apps opslaan, controleer of je bijv. een Twitter app hebt die veel ruimte opslokt. Ik had bijvoorbeeld een keer een Twitter-app die in een paar dagen al 20 mb bezat.

Bewerkt (29 september 2011 16:17)
pieter1

pieter1

• Lid sinds 03 oktober 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2011
  • 21:05

hoi,ik heb het zelfde probleem met mijn Wildfire s.Op zich een fijne telefoon,maar constant de melding te weinig ruimte op intern geheugen.Ik heb de app,,1Tap Cleaner ,,er opgezet om makkelijk het cache geheugen leeg te maken.Dit scheeld wel iets.Ook je mailbox en sms js leeg houden helpt wel iets .Afgelopen week gebeld naar HTC,maar geen duidelijk antwoord.Dit heb ik ook gemeld in het enquete formulier.Vandaag werd ik terug gebeld en moest alles op de mail zetten .Ze gaan proberen hier een oplossing voor te vinden ,maar ik ben bang dat het toch een beperking is van deze telefoon.<br>toch maar gaan sparen voor een iphone:confused:

Bewerkt (3 oktober 2011 21:05)
ilsjaa

ilsjaa

• Lid sinds 19 september 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2011
  • 16:31

TahR;222075
Hetzelfde probleem had ik met mijn Desire op Android 2.2, maar dat is inderdaad redelijk goed te verhelpen met rooten. Weet je toevallig welke Androidversie je hebt?

@ilsjaa: het kan ook liggen aan de cache en gegevens die je apps opslaan, controleer of je bijv. een Twitter app hebt die veel ruimte opslokt. Ik had bijvoorbeeld een keer een Twitter-app die in een paar dagen al 20 mb bezat.

Ja, ik leeg mijn cache bijna dagelijks… helpt ook niet helaas..

Bewerkt (6 oktober 2011 16:31)
ilsjaa

ilsjaa

• Lid sinds 19 september 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2011
  • 16:34

pieter1;223087
hoi,ik heb het zelfde probleem met mijn Wildfire s.Op zich een fijne telefoon,maar constant de melding te weinig ruimte op intern geheugen.Ik heb de app,,1Tap Cleaner ,,er opgezet om makkelijk het cache geheugen leeg te maken.Dit scheeld wel iets.Ook je mailbox en sms js leeg houden helpt wel iets .Afgelopen week gebeld naar HTC,maar geen duidelijk antwoord.Dit heb ik ook gemeld in het enquete formulier.Vandaag werd ik terug gebeld en moest alles op de mail zetten .Ze gaan proberen hier een oplossing voor te vinden ,maar ik ben bang dat het toch een beperking is van deze telefoon.<br>toch maar gaan sparen voor een iphone:confused:

Als je de klantenservice van HTC belt moet je zeggen dat je alles al hebt geprobeerd, en dat je hem graag ter reparatie wilt laten ophalen. Je hebt 2 jaar gratis pick up & return garantie. Laat ze daar maar uitzoeken of ze er wat aan kunnen doen. Dat mailen etc. heeft geen zin, dat is alleen maar heen & weer.

Ik weet dat er nog geen update voor gaat komen omdat nog niet heel veel mensen er last van hebben. (inside info)
Voorlopig dus nog geen oplossing!

Bewerkt (6 oktober 2011 16:34)
darkmushy1995

darkmushy1995

• Lid sinds 06 november 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 1 december 2011
  • 13:38

mijn htc wildfire had ook in het begin maar 180 mb vast omdat er in het begin al van alles op staat en bij 20mb vrije ruimte begin andoid al te zeuren dat je te weinig hebt en niks meer kan installeren.

Bewerkt (24 april 2013 13:47)
lusine

lusine

• Lid sinds 21 december 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 december 2011
  • 22:09

hoe kan ik htc bereiken/met welke telefoonnummer?
Alvast bdankt

Bewerkt (24 april 2013 13:55)
GBX

GBX

• Lid sinds 09 augustus 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2012
  • 18:48

Ik heb vorige week contact gehad met de chat support van HTC voor hetzelfde probleem. Vandaag hebben ze mij opnieuw telefonisch gecontacteerd met de mededeling dat ze het gingen doorgeven aan de ontwikkelaars en dat er aldus naar een oplossing van het probleem gezocht zal worden. Ik hou jullie op de hoogte!

Bewerkt (24 april 2013 15:25)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren