Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

elsje.appermont

elsje.appermont

• Lid sinds 08 december 2017
  • Berichten 84
  • Reputatie 0
  • 8 december 2017
  • 21:56

Ik heb sinds een tijdje een combinatie van vreemde problemen, mijn batterij gaat super snel leeg, de telefoon valt uit als ik de camera wil gebruiken soms en op 17% herstart mijn telefoon en komt hij in een reboot-loop terecht.
Ik heb ondertussen online wel ergens iets opgevangen dat er problemen zouden zijn door de laatste update in combinatie met een bepaald type van batterij maar ik weet niet in hoeverre dit klopt want ik veronderstel dat dan iedereen met eenzelfde toestel ook hetzelfde probleem moet ondervinden. Anyway… ik heb alle raad al proberen op te volgen. Mijn telefoon gereset, vervolgens nog maar eens met root, Lspeed geïnstalleerd, 2x batterij proberen te calibreren, maar nog steeds geen resultaat…  Ik word er een beetje moedeloos van omdat ik niet meer weet wat ik moet…   
Weet iemand meer hierover ofzo?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 8 december 2017
  • 23:12

Op dit forum ben ik het nog niet tegen gekomen met een HTC 10.

Heb je onlangs nog een firmware update gehad kan zijn dat het daardoor komt.

Je zou even kunnen kijken bij xda ik zie daar veel dezelfde problemen die jij ervaart.

Link xda HTC 10.

https://forum.xda-developers.com/htc-10/help/random-shut-boot-loops-t3690547

elsje.appermont

elsje.appermont

• Berichten 84
  • Reputatie 0
  • 8 december 2017
  • 23:59

Ja het is bij xda dat ik ben gaan kijken om te zien wat ik kon doen, daar heb ik tips  opgevolgd alsook via nog een andere pagina…  

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 9 december 2017
  • 00:02

Is het dan begonnen na een update?

elsje.appermont

elsje.appermont

• Berichten 84
  • Reputatie 0
  • 9 december 2017
  • 09:49

Ja ik vermoed zo van wel, alleen had ik dat in het begin niet door dat er iets mis was omdat ik meestal mijn smartphone heb aan de kabel hangen als hij gewoon thuis ligt. Het is maar als ik eens weg wou gaan en op dat moment ook de camera gebruiken of mijn batterij erg leeg geraakte dat ik merkte dat er iets mis was…. ik herinner me wel een update en het is rond dezelfde periode begonnen dus ik ga ervan uit dat dit gerelateerd is al kan ik mij niet exact meer voor de geest halen of het nu voor of na de update begonnen is. Ik neem gewoon aan dat het dit is, wat moet ik er anders van denken…. het is nooit een probleem geweest eerder.

Ik ga wel dadelijk even contact opnemen met HTC zelf en horen wat zij zeggen, ik zie dat veel mensen toch de batterij hebben laten vervangen….

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 9 december 2017
  • 09:56

Zou makkelijk kunnen dat de accu problemen door een update zijn gekomen.

Ik weet hoe handig je bent met computers en telefoons maar je zou de software kunnen downgraden (naar een lagere versie) zodat het probleem niet meer aanwezig is maar dit is niet eenvoudig voor een HTC 10.

Maar lijkt me het beste dat je even contact opneemt met htc.

http://www.htc.com/nl/contact/support/

elsje.appermont

elsje.appermont

• Berichten 84
  • Reputatie 0
  • 9 december 2017
  • 10:00

Ja ik ga het risico niet meer nemen. Het is ook maar de eerste keer dat ik geroot heb en ik weet eigenlijk niet goed wat ik aan het doen ben dus ik volg ook maar gewoon de stappen die uitgelegd worden… liefst wil ik nu die terug in zijn normale staat brengen… als het nog kan onder garantie. ik heb echt niet het geld voor een nieuw toestel. Ik ben ook niet zo happig op het vervangen van de batterij want ik heb ook wel gelezen hoe erg deze in de 10 geïmplementeerd zit… is al terug breekwerk… niet leuk.

elsje.appermont

elsje.appermont

• Berichten 84
  • Reputatie 0
  • 9 december 2017
  • 10:16

De chat werkte niet dus heb ik maar een mail gestuurd…. hier krijg ik na het volledige typen van de mail en versturen een leeg venster… dus weet ik niet eens of mijn mail aangekomen is…. wow… ik krijg stress

Bijlage:

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 9 december 2017
  • 10:24

Chat zal nu wel niet werken (tis zaterdag)

Je zou ook nog een Factory reset kunnen overwegen, maakt dan wel een backup van al je dingen die je dierbaar zijn die raak je dan kwijt
En ik weet niet of je toestel nu geroot hebt dan is er een kleine kans dat je tegen problemen op loopt met een Factory reset.

En anders gewoon maandag proberen te chatten.

elsje.appermont

elsje.appermont

• Berichten 84
  • Reputatie 0
  • 9 december 2017
  • 10:38

Ik had voor het rooten al een factory reset gedaan. Ik heb hier nu wel in het programmatje SuperSU in de instellingen staan dat ik kan aanvinken om volledig te unrooten.
Ik weet nog niet juist hoe ik dat dan moet doen maar misschien kan ik dat proberen.  Zou dat gewoon zijn herstarten nadien en alle apps verwijderen?  Hoe zit het met die flash trouwens?  Ja sorry, ik zeg het, ik heb maar gevolgd wat in de uitleg stond maar ik weet niet goed wat wat allemaal is of doet…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren