Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

F-energy

F-energy

• Lid sinds 17 maart 2010
  • Berichten 223
  • Reputatie 0
  • 22 april 2016
  • 17:01

Ik ben benieuwd wie de HTC10 van plan is te halen en waarom dan juist de 10? Wat is je overweging geweest?

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 22 april 2016
  • 20:29

ik heb altijd htc gehad met een uitstappje naar een galaxy s6 maar ik ben er nog hard over na aan het denken of ik mijn huidige nexus 6p inruil op een htc one m10 en of er echt meerwaarde in zit.

inmiddels heeft androidworld ook al een review geschreven over de m10 en daar is de camera en accu als klein minpunt ervaren, misschien met een update dat dit opgelost wordt.

ik wil de htc m10 toch eerst in het echt zien en voelen voor dat ik overstag ga.

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 21 augustus 2016
  • 12:07

Mijn vorige galaxy s7 edge toch maar ingeruild voor de HTC 10 tot nu toe nog geen spijt van, alleen het scherm is minder mooi en de accu gaat korter mee tevens zien de foto's gemaakt met de HTC 10 er minder mooi uit. 

Ik vond toch dat ik meer last [onbedoeld aanraken ] dan profijt had van het edge scherm en de extra functies van de edge maakte ik toch geen gebruik van. 

glasblazer

glasblazer

• Lid sinds 02 november 2011
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2017
  • 16:44

Ik vind de S6 veel mooier dan de S7 of S8 maar je kunt niet met een al te oud model gaan rondhuppelen. Ik heb kort geleden de HTC 10 aangeschaft en die bevalt me prima.
Ja het geluid en design maken een HTC voor mij veel spannender dan de concurrentie.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren