Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Cortje

Cortje

• Lid sinds 22 september 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2019
  • 12:34

Als accountmanager van een groot IT bedrijf en een verleden als shopverantwoordelijke van een van de grootste providers in België kom ik in aanraking met veel merken. Ik ben erg geïnteresseerd in mobiele toestellen en dan vooral voor smartphones. Ik verander om het 1 à 2 jaar van toestel en heb ook al verschillende flagships mogen testen van onze leveranciers. Honor heb ik nog niet gehad, vandaar mijn interesse om dit merk ook eens onder de loep te nemen… Ben momenteel een Huawei gebruiker (P20).

Alvast bedankt…

svbaidjnath

svbaidjnath

• Lid sinds 22 oktober 2019
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2019
  • 12:59

Waarom wil ik de Honor 9x testen?

Ik kan hier natuurlijk een mooi verhaal neerzetten over hoe ik de camera op verschillende momenten van de dag ga testen of dat ik graag de snelheid van de processor wil uitdagen tijdens het invullen van mijn kostbare tijd met het spelen van hele geavanceerde games.

Maar elke Nerd hier weet dat het eigeniljk alleen gaat om het hebben van een nieuw speeltje en kijken wat het kan. En als ik daar een mooi stukje over moet schrijven, dan doe ik dat, want daar ben ik goed in.

So, Face it, I'm your man.

leograper

leograper

• Lid sinds 05 april 2012
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2019
  • 15:26

Mijn waarom is eigenlijk heel simpel…
Omdat mijn huidige Honor 8X glasproblemen heeft (nagenoeg hetzelfde als de P Smart 2019 van mijn vrouw) en Huawei ons niet tegemoet wil komen.
Pas een half jaar oud en meerdere stukjes glas er af (schilfers( is nooit leuk, maar om meer dan € 100 neer te tellen voor een toestel van € 247 vind ik wat gortig.
Op deze manier maak ik dan ook kans, en verder bevalt de Honor 8X prima en ben ik benieuwd wat ze hebben kunnen verbeteren.
Ik gebruik een hele reeks aan sociale apps, Facebook (paginabeheer) parkeer er mee, heb diverse IOT apparaten in huis die ik aanstuur, dus kan ik een heel breed scala aan zaken testen.

Groet, Leo.

HONOR 8X 64GB Android Pie

florisvenlo

florisvenlo

• Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2019
  • 15:48

Hallo Androidworld en Honor, 

Ik ben Floris Hendrix en ik wil graag de honor 9x testen

Waarom:

Omdat ik gewoon heel benieuwd ben hoe die telefoon werkt. En wat je er allemaal mee kan.

Het meest benieuwd ben ik naar de camara. Hij ziet er al heel mooi uit en ben benieuwd wat de kwaliteit is.

Ik heb zelf altijd al Samsung gehad, maar ik twijfel of ik niet ga over stappen naar Honor of Huawei omdat ik ook hele goede reacties hoor.

Ik vind de telefoon zelf er heel mooi uit zien omdat het full screen is en de camera er boven uit komt.

Dat is eigelijk een telefoon die helemaal bij mij past.

Ik ben ook van plan om mijn presentatie er over te houden.

Ik hoop dat ik jullie genoeg heb overtuigd, en ben nieuwsgierig naar jullie reactie.

Met vriendelijke groetjes:

Floris Hendrix

Bewerkt (22 oktober 2019 16:21)
Isisfidessa

Isisfidessa

• Lid sinds 12 mei 2019
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2019
  • 17:44

Ik ben al jaren Android fan en heb al heel wat toestellen mogen gebruiken. Ik ben jaren bezig geweest met rooten, bootloaders unlocken en custom rond. Veel van de mogelijkheden in de laatste Android versies zaten al eerder op custom rond, zoals bijvoorbeeld Cyanogenmod, Paranoid Android etc. Sowieso vind ik het spannend om alle mogelijkheden en onmogelijkheden van toestellen te ontdekken en te gebruiken. Ik heb ervaring met budget-, midrange en high end telefoons. Een Honor heb ik nog nooit onder handen mogen nemen dus het lijkt me een leuke ervaring om de 9X te mogen reviewen. Dit uiteraard met de toekomstige gebruikers in het vizier.

rolandhommes

rolandhommes

• Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2019
  • 19:53

Beste Dim, 

Graag zou ik deelnemen aan de test van de Honor 9. Waarom? Ik kan zeggen dat ik een soort GSM tik heb. Een telefoon heeft bij mij een levensduur van ongeveer een half jaar. Daarna komt er alweer een ander merk/model met als doel om opnieuw zaken uit te proberen zoals de camera (erg belangrijk), batterij duur, oplaadduur, gebruikersgemak, compabiliteit met smartwatch etc. Momenteel werk ik met de Huawei pro 30.intussen ook al de Samsung s10 + uitvoerig gebruikt maar ook de Xiaomi Mi 9. In de Honor 9 ben ik extra in geïnteresseerd omdat deze ook uit de stal komt van Huawei. Afsluitend denk ik dat ik mijn opgedane ervaring kan gebruiken om een objectieve review te schrijven. Ik hoor graag nader. Dank.

Poefiekenzo

Poefiekenzo

• Lid sinds 07 juli 2019
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2019
  • 22:14

Ik wil de honor heel graag testen. Ik ben volledig blind en werk met de schermlezer talkback. Niet elk toestel is voor mensen met een visuele beperking even bruikbaar. Daarom zou ik heel graag meedoen zodat mensen uit onze doelgroep de juiste info krijgen ivm de toegankelijkheid van de honor als ze hem willen aanschaffen. Over het gebruik van smartphones met talkback wordt er nooit iets gezegd in reviews en daar zou ik met deze tesverandereing willen inbrengen en hoop dat dat dan in de toekomst meer zal gebeuren. Smarphones zijn tegenwoordig heel belangrijk voor onze doelgroep omdat we hierdoor heel veel info kunnen krijgen en apps vaak heel handig zijn in het dagelijks leven. Ik hoop dus dat ik de kans krijg de toegankelijheid en het gebruiksgemak van de honor te kunnen testen. Vriendelijke groeten Sandra.

Bewerkt (22 oktober 2019 22:20) | Ik was nog iets vergeten te schrijven.
ian01nl

ian01nl

• Lid sinds 24 oktober 2019
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2019
  • 21:06

simpel…ik vind de Honor brand erg interessant en de 9x belooft veel
voor een redelijk prijs.
Ik kies vaak voor Samsung of LG omdat deze zijn veilig keuzen en ik durfde
niet direct iets nieuws te proberen.
de 48Mp camera en groot batterij zijn voor mij de meest belangrijk specs
en in combo met EMUI wil ik graag deze handset testen.
Ik woon in Brabant en reis vaak in de grens gebied waar dekking is soms zwak
en onvoorspelbaar de 9x heeft iets nieuw de AI signaal enhancer en ik ben erg benieuwd wat
dit is en als t uberhaupt werkt!

Tuinie1971

Tuinie1971

• Lid sinds 25 oktober 2019
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 oktober 2019
  • 20:33

Vanaf mijn eerste Nokia 6110 ben ik dol op gadgets en heb ik veel te maken met allerlei soorten devices. Alle besturingssystemen van Windows tot Symbian en de eerste Android en IOS tot de (bijna) laatste versies in 2019.

Door de uit de pan rijzende prijzen van de huidige high end devices heb ik tegenwoordig niet meer het nieuwste van het nieuwste (Nu een Samsung Galaxy S8 en daarnaast een iPhone 8 voor het werk), en ben daarom heel erg geïnteresseerd in toestellen waarbij de prestaties niet onderdoen voor de zogenaamde toppers. 

Voor mij is dit uitgelezen kans om het toestel van Honor te beoordelen, en ik laat mij graag door jullie helpen om mijn grondige review in een professioneel stuk op de site te plaatsen!

mrrango

mrrango

• Lid sinds 25 oktober 2019
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2019
  • 11:24

50 gelukkige winnaars van de gratis Honor Band 5  "Honor 9X Notify me ".
More info

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren