Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

mrrango

mrrango

• Lid sinds 25 oktober 2019
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2019
  • 18:01

Ik heb een Honor9X ontvangen via het Honor early bird programma en kon daarom de 9X vergelijken met mijn Galaxy A50 die toch wat duurder is. De Honor 9X is wordt blijkbaar 299,- normale prijs en heeft 4GB RAM + 128GB ROM, maar ik las dat de Flashsale prijs 199,- wordt en dat is dan best een goede deal volgens mij! 

Scherm

De A50 heeft een6,4” AMOLED display dat wel wat beter is qua helderheid en contrast ten opzichte van de 9X. Maar toch was ik nog steeds onder de indruk van het enorme Honor scherm van 6,59”, vooral door het gebrek aan een notch door de pop-upcamera. Het enorme scherm is vooral goed bij het bekijken van video's. De kwaliteit is nog steeds erg goed voor een LCD-scherm denk ik. Het is dus eigenlijk een verschil in voorkeur: AMOLED met notch of LCD maar zonder notch.

Camera

De beide camera’szijn naar mijn idee echt goed voor deze prijs. A50 heeft een 25MP hoofdcamera met F / 1.7-diafragma, een 8MP groothoekcamera en een 5MP-dieptesensor. De 9X heeft een betere hoofdcamera met 48MP-sensor met F / 1.8-diafragma, plus 8MP groothoekcamera en een 2MP-dieptesensor.

Over het algemeenmaken beide smartphones foto's met veel detail en goede kleuren. Ik denk zelf wel dat de Honor 9X het beter doet in het geval van groothoek en hoge-resolutie. Hier zijn tweevoorbeeldfoto's gemaakt binnen. Ik gebruikte de 25MP hoofdcamera voor de A50-opname en de 48MP hoofdcamera voor de 9X-opname. De 9X wint deze keer duidelijk. Het levert een meer heldere en kleurrijke foto op met meer details.

De Honor 9X lijktook beter te zijn in het met groothoekfotos met minder vervorming. Bekijk de voorbeelden hieronder en je begrijpt wat ik bedoel. In de foto van Samsung Galaxy A50 is de brug links gebogen. Dezelfde brug in de 9X foto is nog steeds recht en ziet er meer uit als in werkelijkheid.

Gemaaktmet 9X

Gemaaktmet A50

Batterijduur

Voorde batterijduur moet ik nog een beetje meer testen om feedback te geven. Voor nu lijkt het gewoon vergelijkbaar voor beide telefoons. Ik zal dit updaten zodra ik meer info heb.

Bewerkt (29 oktober 2019 18:02)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren