Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

EOnnes

EOnnes

• Lid sinds 10 juni 2013
  • Berichten 184
  • Reputatie 10
  • 29 oktober 2015
  • 20:05

Goedenavond Philtjens, Gebruik je twitter? Kijk dan even bij het account van @HonorEu. Zij hebben rond 19:20 uur vandaag 3 berichten uitgegeven over deze problemen. Dan kun je daar misschien nog iets geregeld krijgen. Ik heb ook met veel moeite nog iets kunnen bestellen met korting. De Huawei B2 TalkBand. Hier zal waarschijnlijk wat minder vraag naar geweest zijn. zodat ik deze later in de middag deze wel kon bestellen.

Even voor de duidelijkheid de 3 berichten van @HonorEU van vandaag:
As mentioned yesterday, we were working hard with the vMall team in order to find a quick solution for the yesterday's vmaall problem

Those of you who were affected by the technical issue yesterday, receive a private message by vMall, Please follow the instructions. #honor

Thanks for your understanding & once again apologies for any incovenience the technicla issue has may caused you. Your honor team. #honor

Mocht je hierdoor nog niet geholpen zijn/worden meld je dan even bij mij op e.onnes@honor.nu Misschien kan ik dan nog iets voor je doen. Beloven kan ik het niet.

philtjens

philtjens

• Lid sinds 23 oktober 2015
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2015
  • 20:13

Hey erik
Ik heb inderdaad ook flink gekaagt waarschijnlijk zoals nog meerdere
Ik heb via mail van vmall te horen gekregeb dat deze morgen weer beschikbaar is maar met dezelfde code ik ga me er nog maar eens aan wagen en hoop dat ik nu wel prijs ga hebben deze axtie geldt ook alweer alleen 30 oktober van 12.00u tot middernacht geloof ik
Ik zit weer met de schrik dat ik zonder ga uitkomen maar proberen doe ik zeker weer fingers crossed

Ps twitter heb ik niet en heb ook geen mail van vmall zelf ontvangen

philtjens

philtjens

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2015
  • 12:21

Het is alweer zover alles hangt weer vast kortingscodes werken weer niet

Fout bij valideren kortingscode ???

EOnnes

EOnnes

• Lid sinds 10 juni 2013
  • Berichten 184
  • Reputatie 10
  • 30 oktober 2015
  • 12:34

Philtjens kun jij mij jouw telefoonnummer doorgeven via ………..?
Dan kan ik je hierover even bellen.

Bewerkt (31 oktober 2015 07:29) | e-mail adres verwijderd
philtjens

philtjens

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2015
  • 12:35

Ik ben aan het werk mag helaas niet bellen via whatsapp kan dit wel nog als je wilt ?

Bewerkt (30 oktober 2015 14:50)
EOnnes

EOnnes

• Lid sinds 10 juni 2013
  • Berichten 184
  • Reputatie 10
  • 30 oktober 2015
  • 13:00

Ik kan je niet bereiken op het opgegeven telefoonnummer. Niet per telefoon en ook niet via WhatsApp.
Net contact gehad met Honor Nederland. De vraag die ik krijg is: Heb je de link gebruikt in het bericht dat je gekregen hebt over de actie van vandaag en gebruik je wel de nieuwe code die je er bij ontvangen hebt? Dus niet de code die je op 28 oktober hebt gebruikt?

philtjens

philtjens

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2015
  • 13:05

Sorry ik heb een belgisch nummer dus zal dan moeten zijn

Ik heb geen nieuwe mail gehad van de actie iemand van vmall zei tegen mij dat dit dezelfde code als de oude was en hij zou opzoeken om mij die mail te sturen met denieuwe link maar die heb ik nooit gehad

Mvg kenny

Bewerkt (30 oktober 2015 14:48)
EOnnes

EOnnes

• Lid sinds 10 juni 2013
  • Berichten 184
  • Reputatie 10
  • 30 oktober 2015
  • 13:15

Ik heb je nu via WhatsApp informatie gestuurd Philtjens.

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6178
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 30 oktober 2015
  • 13:53

Indien de telefoonnummers niet meer nodig zijn is het verstandig om deze uit de berichten te verwijderen (klik op "Bewerken"), anders zouden mensen met minder goede bedoelingen er misbruik van kunnen maken.
Het is nooit verstandig om persoonlijke gegevens openbaar op het internet te plaatsen

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren