Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

EOnnes

EOnnes

• Lid sinds 10 juni 2013
  • Berichten 184
  • Reputatie 10
  • 18 februari 2016
  • 13:31

Deze kunt u vinden op het support gedeelte van http://hihoror.com/nl
Ik weet alleen niet of u deze ook kunt gebruikten op uw telefoon. Er is een kans dat uw telefoon het na het gebruiken van een Europese versie niet meer werkt of dat er dingen niet goed of helemaal niet meer werken. Dus op eigen risico dit doen/gebruiken.

jk_dr

jk_dr

• Lid sinds 25 juli 2015
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 18 februari 2016
  • 13:48

Hi E0nnes, Was aan het checken op internet en ben achter gekomen dat de firmware op mijn telefoon van Azië is(tl10c900…) zou het kunnen zijn dan dat hierdoor ik geen updates kan halen? Ik woon hier in Nederland

EOnnes

EOnnes

• Lid sinds 10 juni 2013
  • Berichten 184
  • Reputatie 10
  • 19 februari 2016
  • 07:16

@jk_dr
Uw antwoord staat op 1 of andere reden al voor uw vraag. Ik hoop dat ik u hiermee geholpen heb.

jk_dr

jk_dr

• Lid sinds 25 juli 2015
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 19 februari 2016
  • 11:04

Het posten gaat niet helemaal zoals het moet…

Overigens heb ik net de update ontvangen en ben deze nu aan het installeren…

Yamado

Yamado

• Lid sinds 24 juli 2015
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 19 februari 2016
  • 23:51

Heb vanmiddag een security update gekregen, na installatie kreeg ik weer een andere update en die was voor emui 4.0. Nu weet ik niet of de béta is. 
Zo wel miss ik de optie om die er was om de navigatie buttons te verbergen, voor de rest hij ziet smooth uit en iets vloter, lijkt een andere toestel. 
Ik post een image met info over de toestel, zou je kunnen kijken of informeren of in order is met honor nl? 
Trouwens tijdens de configuratie van de toestel, bij locatie kon ik maar weinig Europese landen kiezen.Bijlage:

Bijlage:

Yamado

Yamado

• Lid sinds 24 juli 2015
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 19 februari 2016
  • 23:52

En op deze pic is zijn de navigatie buttons te zien zonder de optie 

Bijlage:

EOnnes

EOnnes

• Lid sinds 10 juni 2013
  • Berichten 184
  • Reputatie 10
  • 20 februari 2016
  • 00:22

Zover ik weet is dit inderdaad de beta versie. Deze draait dus op Android 6.0 met EMUI 4.0. Deze heb ik nog niet ontvangen. Dat je de optie niet meer hebt bij de navigatie buttons klopt. Dat is gewijzigd in EMUI 4.0 Dus dat herken ik van de Honor 7 en de Honor 6 beide op EMUI 4.0. Daarop heb ik op beide de beta draaien. Ik hoop ook snel op de Honor 6+ deze update/beta te mogen gaan ontvangen.

Zou je verdere vragen over deze beta test willen gaan stellen op het gesloten forum: http://forum.honor.nu. Als je daar een account aanmaakt en meld aan de beheerders dat je meedoet aan de Honor 6+ test krijg je daar toegang. Dat kan ik of een andere beheerder dan regelen. Het is namelijk de bedoeling dat de discussie over deze test daar gaat plaatsvinden.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren