Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Andre_de_Raad

Andre_de_Raad

• Lid sinds 11 september 2011
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 23 juli 2015
  • 09:27

Gisteren heb ik een Update gekregen op mijn Honor 6plus naar Android 5. 1.1 en EMUI 3.1
Deze was 1.05 gb groot. Nu weet ik niet of Huawei bezig om deze landelijk uit te rollen of alleen naar mensen die zich hebben opgegeven als beta-tester voor deze Update. Kreeg ook geen melding voor deze software Update, kwam er achter door de Update App te controleren of er een Update beschikbaar was. (wat ik regelmatig doe) Tijdens het instaleren viel me op dat het toestel erg warm werd. Maar gezien de grote van de Update is dat natuurlijk niet vreemd. Na de installatie staan alle instellingen en applicaties /scherm-instellingen netjes als voorheen geïnstalleerd Ben nu bezig om te kijken hoe het allemaal werkt, en tot nu toe nog geen vreemde dingen kunnen ontdekken. Alles werk nog steeds goed, zoniet beter. Geen applicaties die stoppen of haperen. Werkt soepel allemaal, en nu de komende dagen even kijken of ik nog nieuwe dingen kan ontdekken.
Laat nog van me horen.
Groetjes André.

Honor

Honor

• Lid sinds 19 februari 2015
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2015
  • 09:46

Top Andre,

Ik lees graag de bevindingen hier…

Andre_de_Raad

Andre_de_Raad

• Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2015
  • 10:25

Na ruim een dag Android 5.1.1 en EMUI 3.1 in gebruik te hebben, ben ik nog steeds enthousiast, wel mis ik tot nu toe een paar opties die ik eerder wel had. Namelijk "dubbel tikken" om het scherm te activeren, en het "tekenen op het scherm" om een applicatie op te starten. Wat ik veel gebruikte om bijvoorbeeld de camera functie snel te starten door een C op het scherm te tekenen. Voor mij een nieuwe functie is "slim ontgrendelen" hetVerder de komende tijd nog meer dingen ontdekken die we missen of juist hebben.

Bewerkt (24 juli 2015 10:26) | Bewerkt via Tapatalk/Androidworld Reader
Andre_de_Raad

Andre_de_Raad

• Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2015
  • 11:22

Mijn excuses als ik hier veel/te veel berichten post, maar ontdek steeds nieuwe dingen..
De camera functie heeft ook een paar nieuwe coole functies erbij gekregen, Deze was al super maar word steeds beter qua instellingen en mogelijkheden.binnenkort maar even een blog over schrijven.

RemcoDamhuis

RemcoDamhuis

• Lid sinds 24 juli 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2015
  • 11:36

Net als Andre_de_Raad gisteren ook de update gekregen op mijn Honor 6plus naar Android 5.1.1 en EMUI 3.1.

Kreeg ook geen melding voor deze software Update, kwam er achter door de Update App te controleren of er een Update beschikbaar was.
Ik kreeg wel een melding dat de update beschikbaar was, erg handig! @Andre_de_Raad Volgens mij kan je ergens instellen of je telefoon automatisch moet checken naar updates…

Tot nu toe ben ik erg tevreden (1 ochtend), naar mijn idee is de telefoon in zijn algemeenheid een stukje sneller. Ook vind ik dat de EMUI skin verbeterd is en er nu een stuk beter uitziet.

lozo

lozo

• Lid sinds 08 oktober 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2015
  • 17:21

Ik heb gisteren ook de update mogen ontvangen…. Hier werkt de telefoon net iets beter en het notificatiescherm is ook aangepast!! Dikke plus!

Ik had me wel aangemeld als beta tester, Jullie ook?

mitchbergmans

mitchbergmans

• Lid sinds 24 juli 2015
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2015
  • 17:31

Ook ik heb de update mogen ontvangen. Na een paar uurtjes kan ik het volgende erover zeggen:

Nadelen:
-Telefoon werd erg heet bij het installeren van de update. Ik had hem in mijn broekzak en ik voelde de hitte tegen mijn been.
-Facebook app is verwijderd na de update (wellicht meer apps maar nog niet ontdekt)
-Toetsenbord is naar standaard gereset
-Trillen bij aanraken staat na de update uit, wel weer handmatig aangezet.
-Vmall en Zinio meegeïnstalleerd. Kan gelukkig wel verwijderd worden in tegenstelling tot meegeïnstalleerde apps van andere telefoon fabrikanten.

Voordelen:
-Multitasken gaat veel sneller. (wisselen van apps via de daarvoor bestemde knop)
-PIN schermbeveiliging ziet er beter en duidelijker uit.

Ik blijf natuurlijk de update testen en als ik weer iets ondervind zal ik het hier posten.

Yamado

Yamado

• Lid sinds 24 juli 2015
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2015
  • 20:25

Zo jaloers op jullie, heb gisteren ook een opdate gekregen, maar was niet de zo verwacht. Blijf wachten voor mijn buurt

mitchbergmans

mitchbergmans

• Lid sinds 24 juli 2015
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2015
  • 20:34

Zorg ervoor dat je eerst naar de meest recente versie updatet. Pas dan zal de EMUI 3.1 update te zien zijn.

Andre_de_Raad

Andre_de_Raad

• Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2015
  • 07:02

Zo jaloers op jullie, heb gisteren ook een opdate gekregen, maar was niet de zo verwacht. Blijf wachten voor mijn buurt
Dat hoef je niet te zijn, zoveel schokkende veranderingen zijn er ook weer niet.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren