Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Fronne

Fronne

• Lid sinds 28 februari 2018
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 28 februari 2018
  • 19:06

Hoi,

Even voorstellen, wij zijn Frank en Yvonne: Frank is de gek die Spinkanoid bedacht en Yvonne is de Onne van Fronne! Op dinsdag 20 februari 2018, hebben wij onze eerste game, Spinkanoid gelanceerd op de App Stores! Yeeaahh!

Wij zouden het heel leuk vinden om hier op het forum, mag ook via de mail, Feedback over Spinkanoid te ontvangen zodat we Spinkanoid in de toekomst nog beter, leuker en gestoorder kunnen maken dan het nu al is…

Ook zijn we op zoek naar een beperkt aantal Bèta testers die nieuwe versies willen testen voordat wij een nieuwe versie publiceren. Aanmelden kan per mail op info@fronne.nl of info@spinkanoid.com (niet op het forum)…

Wij hebben ons laten inspireren door Retro Games, zoals Space Invaders, Pinball en Arkanoid. Als je goed kijkt, begrijp je ook waar de naam vandaan komt. Met Spinkanoid kun je dit allemaal op een moderne manier op je eigen Phone!

In onze Terms of Use (Gebruikersvoorwaarden) staat dat je minimaal 13 jaar moet zijn. Dit hebben we gedaan omdat je advertenties kunt zien (niet nodig) en op een fruitkast kunt spelen met virtueel geld…

Machtigingen: Opslag (USB) en facturatie van Google Play voor eventuele In App Purchases op Google Play…

We laten nooit ongevraagd advertenties zien maar als je op de fruitkast wil spelen moet je of naar een video advertentie kijken, of een VIP abonnement hebben, we moeten wel iets proberen te verdienen natuurlijk :-P

Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fronne.spinkanoid
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCKcUc-tu-a_xbI3rBuGeRNg

Frank en Yvonne AKA Fronne
info@fronne.nl of info@spinkanoid.com
Don't Drop Your Phone Please!

Bewerkt (28 februari 2018 19:49) | Whitespace verwijderd

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2367
  • Reputatie 20
  • 1 maart 2018
  • 18:07

20 Februari gelanceerd ?
Hmmm, wat raar:    Bijgewerkt 18 februari 2018

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi a5 Pro ongeroot (nog wel).

Fronne

Fronne

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2018
  • 02:05

Hi Timelord,

Je bent scherp! Werk je soms bij de AIVD?

Het klopt echt hoor, in juni 2016 heeft Spinkanoid ongeveer 20 minuten op Google Play gestaan omdat ik een verkeerd knopje had ingedrukt in de Google Play Developer Console, die was nog niet zo makkelijk te bedienen als tegenwoordig. Na 5 minuten kwam ik er achter en heb hem meteen weer verwijderd, Spinkanoid was toen nog lang niet rijp voor publicatie…

Ik kreeg meteen tientallen mailtjes van Spammers die er een slaatje uit probeerden te slaan!
Wij hebben nu helaas de officiële release gemist omdat het bij Google Play ook te boek stond als "slechts" een Update. Ik hoop dat het nu iets minder raar klinkt…

Op de nacht van maandag op dinsdag kreeg ik van de ballotagecommissie van Apple goedkeuring, dat was om 00:45. Ik heb hem daar om ongeveer 03:00 vrijgegeven en vlak daarna op Google Play vrijgegeven…

Frank - Fronne

Bewerkt (2 maart 2018 02:06) | Dubbele tekst verwijderd

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2367
  • Reputatie 20
  • 2 maart 2018
  • 18:57

Hmmm, ik vond juist die oudere console prettiger dan de huidige. ;-)
Toen wist ik nog wat ik deed. Nu druk ik steeds op wat buttons terwijl ik geen idee heb wat ik eigenlijk doe.
Iets met converteren naar 20%, 50% en zo.

Ik heb het spel gespeeld. Het idee is goed. Snelheid is ook goed.
Wat ik minder vond: ik moest m'n tablet een kwartslag draaien om de bat nog te kunnen zien onder m'n vinger. Misschien het aanraakveld iets vergroten naar beneden toe ?

Ook zou ik het prettiger vinden om na verlies gelijk door te kunnen gaan. Nu moet ik steeds door 2(?) menu's heen.

Enneh, veeeeeeel te moeilijk voor een level 1. (of ik kan het gewoon niet ;-)    ).

One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

Fronne

Fronne

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2018
  • 23:06

Leuk dat je het gespeeld hebt! Ik zal je een geheimpje vertellen: Er is geen Level 1, je kan beginnen waar je maar wilt…

Gewoon Level, Stage en "Wapen" kiezen en dan op Play of op Random voor een willekeurig Level. Je hebt een beloning verdiend! Als je je even registreert met User Name TimeLord dan maak ik een Voucher voor je aan, als je die inwisselt dan ben je een VIP Member waardoor je extra opties en een Miljoen Coins (Yeeaahh) krijgt…

Als het goed is dan maakt het niet uit waar je het scherm aanraakt, de touch wordt overal herkend, met flipperen bijvoorbeeld, linkerkant - rechterkant..

Een Limited VIP Membership werkt maar op één Device, als je er meer nodig hebt voor je andere geroote Devices dan maak ik meerdere Vouchers voor je aan op hetzelfde Account…

Registreren kost nog geen twee minuten, laat het maar weten als je dat hebt gedaan dan zorg ik voor de rest!

Bedankt voor de eerste Feedback hier! Wordt enorm gewaardeerd!!!
En ik luister ook nog naar je! Stay Tuned…

Frank & Yvonne

Bijlage:

Bewerkt (2 maart 2018 23:11) | Typo...

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2367
  • Reputatie 20
  • 3 maart 2018
  • 20:53

Your account has been activated, you can now login

Lekker handig om de inlognaam hier neer te zetten. Iedereen die dat leest en vlugger is, kan zich daarmee registreren. ;-)
Maar goed, ik ben nu onder Timelord geregistreerd.

Andere vraag: welk boek of welke site kun je me aanraden voor Unity ?
Ik kan wel redelijk goed apps maken, maar spelletjes nog niet.
Ben een keer begonnen, maar volgens mij begonnen ze toen al veel te moeilijk met uitleggen.

One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

Fronne

Fronne

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2018
  • 21:03

Je Voucher is aangemaakt, Welcome to the club!
Je moet wel ingelogd zijn om het te claimen, hoef je maar één keer te doen als je remember
aanvinkt. Als je een mailtje stuurt met een andere inlognaam, verander
ik het voor je…

Ik heb je email adres nu, ik zal je een hoop waardevolle info sturen om binnen no-time te beginnen met je eigen game!

Je hebt mail met wat Info over Unity, meer Info volgt snel!

Stay Tuned!

Bewerkt (3 maart 2018 21:38) | Tekst toegevoegd...

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2367
  • Reputatie 20
  • 4 maart 2018
  • 00:42

Dankjewel.
Ik zal er morgen eens naar kijken.

Ik ga nu naar bed.

Wilde vanavond even iets aanpassen, blijkt het andere dingen in de weg te zitten.
Affijn, halve app herschreven, zitten er nog steeds fouten in. Pfff.
Volgens mij heb ik ze er nu uit. Tijd om naar bed te gaan.

One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

Fronne

Fronne

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2018
  • 23:12

Programmeren is 20% van de tijd, de bugs eruit halen 80% van de tijd. Spinkanoid telt ruim 14.000 regels code (C#) van mij plus nog een paar duizend regels van enkele plug-ins. Als je alle code meerekent die ik heb vervangen, gewijzigd of weggegooid kom je uit op ongeveer 50.000 schat ik…

Ik heb nog wat links gemaild over Unity, mocht je het nog niet gezien hebben…

Cheers!

Fronne

Fronne

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 23 maart 2018
  • 11:27

Ook zou ik het prettiger vinden om na verlies gelijk door te kunnen gaan. Nu moet ik steeds door 2(?) menu's heen. Enneh, veeeeeeel te moeilijk voor een level 1. (of ik kan het gewoon niet ;-)    ).

Ik had vaker gehoord dat het te moeilijk was en dat het te lang duurde voordat je door kon gaan met spelen! Ik heb goed naar de kritiek geluisterd en beide punten zijn verleden tijd, je kunt nu in het level meteen doorgaan met spelen, je krijgt na het zien van een Video Ad meteen 5 extra levens en twee minuten extra speeltijd bijgeschreven!

Het uiterlijk (UI) heb ik ook flink onder de schop genomen, ziet er veel beter uit nu is mijn persoonlijk "bescheiden" mening…

Het logo (App Store Icon) heb ik ook veranderd zodat je meteen een impressie krijgt wat Spinkanoid voor soort spel is…

Ik stel voor om versie 1.0.4 eens te proberen, hoor graag van je of het nu beter is geworden en wat er eventueel in versie 1.0.5 moet gebeuren!

Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fronne.spinkanoid

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren