Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

Trending smartphones
  • Oppo R17 Pro

• Pocophone F1

• Xiaomi Mi A2

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

pietervandieren

pietervandieren

• Lid sinds 23 februari 2018
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2018
  • 14:39

Goedenmiddag allemaal,

Via deze weg zou ik jullie graag op de hoogte willen brengen van een online transport game die via Google Play te downloaden is.

In LogiTycoon is het de bedoeling dat je je eigen transport bedrijf start.

Koop trucks, trailers en neem het benodigde personeel aan.

Als je bedrijf groot genoeg wordt, kun je deelnemen aan een concern of er zelf één beginnen, zodat andere spelers met je samen kunnen werken.

Heb jij het in je om het grootste bedrijf neer te zetten en staande te houden?

De app is te downloaden op Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.logitycoon.logitycoon

Verder heeft de app ook een gekoppelde website, waar je eventueel verder kunt spelen. Alle voortgang wordt uitgewisseld tussen de app en de website: https://www.logitycoon.com/

De enige machtiging die de app gebruikt is internet toegang. Dit om verbinding te maken met onze server.

Ik hoop dat jullie zullen genieten van mijn spel en stel gerust je vragen of geef gewenste verbeteringen door, dan kan ik die mogelijk weer verwerken in het spel.

pietervandieren

pietervandieren

• Lid sinds 23 februari 2018
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 28 februari 2018
  • 15:45

Graag wil ik nog even mededelen dat LogiTycoon de afgelopen week nog een update ondergaan heeft, waarbij de volgende features zijn toegevoegd aan het spel:

- Concern Projecten (als je bedrijf is aangesloten bij een concern, kun je nu gezamelijk met andere bedrijven een project starten, waarbij bepaalde vrachten binnen een bepaalde tijd moeten worden voltooid.)
- Polen is met verschillende steden toegevoegd als land aan het spel.
- Er is een Technical Manager aan het spel toegevoegd die ervoor zorgt dat je trucks en trailers automatisch gerepareerd worden als je hem aanneemt.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren