Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

arjenvdb

arjenvdb

• Lid sinds 27 januari 2013
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 5 april 2013
  • 09:53

Mijn zoon van 9 vroeg me om een App te maken om rekenpiramides op te lossen. Deze was vrij snel af maar toen kwamen de aanvullende requirements. Pap kan je ook de tijd registreren. Kan je ook de beste tijd per level onthouden. Ik wil zien of ik sneller ben geweest dan mijn vrienden. Ik heb de App toen aangepast met een lijst persoonlijke records en een lijst wereldrecords. De App was daarmee volwassen genoeg om in Google Play te zetten. Ik ben benieuwd of jullie de App leuk vinden om je hoofdrekenvaardigheden te testen en of jullie de wereldrecords kunnen breken.

De App is te vinden door in Google Play te zoeken op Rekenpiramide of klik hier:
https://play.google.com/store/apps/details?id=appinventor.ai_arjenvdb67.Rekenpiramide

De App gebruikt internet toegang om de wererldrecords op te slaan. Daarnaast worden de persoonlijke records op het toestel opgeslagen. De App is gemaakt met App Inventor, deze tool heeft standaard een aantal machtigingen die ik echter niet gebruik. Zie hieronder de volledige lijst.

Veel Plezier!!!

7537Deze app heeft toegang tot:

• Netwerkcommunicatievolledige netwerktoegang

Hiermee kan de app netwerksockets maken en aangepaste netwerkprotocollen gebruiken. De browser en andere apps bieden mogelijkheden om gegevens via internet te verzenden, dus deze toestemming is niet vereist om gegevens via internet te verzenden.
  • Telefoonoproepentelefoonstatus en -identiteit lezen
    Hiermee kan de app toegang krijgen tot de telefoonfuncties van het apparaat, Met deze toestemming kan de app het telefoonnummer en de apparaat-ID's bepalen, of een oproep actief is, en het andere telefoonnummer waarmee wordt gebeld.
  • Opslagde inhoud van uw USB-opslag aanpassen of verwijderen de inhoud van uw SD-kaart aanpassen of verwijderen

Hiermee kan de app schrijven naar het USB-opslagapparaat. Hiermee kan de app schrijven naar de SD-kaart.

• Netwerkcommunicatiewifi-verbindingen weergeven

Hiermee kan de app informatie over wifi-netwerken bekijken, zoals of wifi is ingeschakeld en de naam van apparaten waarmee via wifi verbinding is gemaakt.

netwerkverbindingen weergeven

Hiermee kan de app informatie bekijken over netwerkverbindingen, zoals welke netwerken er zijn en welke verbonden zijn.
  • Standaardtoegang tot beveiligde opslag testen toegang tot beveiligde opslag testen

Hiermee kan de app een toestemming voor USB-opslag testen die beschikbaar is op toekomstige apparaten. Hiermee kan de app een toestemming voor de SD-kaart testen die beschikbaar is op toekomstige apparaten.

Bewerkt (21 mei 2013 14:25)
barremans

barremans

• Lid sinds 07 juli 2011
  • Berichten 2237
  • Reputatie 0
  • 5 april 2013
  • 10:03

Cool :thumbs: , ik steun altijd mensen die Appinventor gebruiken, zal mijn kinderen eens laten testen.

Bewerkt (21 mei 2013 14:25)

Grtz Barre

arjenvdb

arjenvdb

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 5 april 2013
  • 17:00

barremans;397706
Cool :thumbs: , ik steun altijd mensen die Appinventor gebruiken, zal mijn kinderen eens laten testen.
Leuk! Wil je laten weten wat ze er van vinden? Ik ben benieuwd.

Bewerkt (21 mei 2013 14:26)
arjenvdb

arjenvdb

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 1 januari 2014
  • 22:42

De is App uitgebreid met willekeurige piramides.

Bij een willekeurige piramide zijn niet alle onderste velden gevuld maar 5 willekeurige velden. Hierdoor moet je zowel optellen als aftrekken.

Veel plezier!

arjenvdb

arjenvdb

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 9 juni 2014
  • 10:51

Feest!! Een nieuwe mijpaal: 300 downloads van de Rekenpiramide

Bewerkt (9 juni 2014 10:53)
arjenvdb

arjenvdb

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 14 januari 2015
  • 15:53

Een half jaar later al meer dan 700 downloads! Leuk als je App gevonden wordt in de over volle play store

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren