Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Aldroid8

Aldroid8

• Lid sinds 17 oktober 2012
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2012
  • 15:46

DigiCal is een stijlvolle en gebruiksvriendelijke kalender applicatie dat al je afspraken synchroniseert met Google Calendar. Je kunt kiezen uit 6 verschillende soorten kalender weergaves (dag, week, agenda, maand, tekst maand en lijst) zowel staand als liggend. DigiCal beschikt ook over 5 prachtige widgets (lijst, grid, dag, dag lijst en maand).

Met onze unieke geïntegreerde locatie zoekmachine wordt het heel gemakkelijk om een locatie toe te voegen in je afspraken. Je hoeft alleen de naam van de plaats in te voeren (café, winkel of een park) en DigiCal zoekt automatisch het adres op en slaat het op. Hierdoor weet Google Now (Android 4.1+) nu ook waar je naar toe gaat. Het houdt de verkeerssituatie in de gaten, bereidt je route voor en geeft een melding wanneer je moet vertrekken voor je afspraak.

Google Play Store link: http://bit.ly/14B6neG
Youtube promotie video: http://bit.ly/Zy5K4I

1. Stijlvolle en intuïtieve gebruikersinterface in Holo dark en light thema’s
    6 unieke kalender weergaves (dag, week, agenda, maand, tekst maand en lijst)
    Vijf prachtige en volledig aan te passen widgets (lijst, grid, dag, dag lijst, maand)
    Geïntegreerde locatie zoekmachine via Google Places om snel plaatsen toe te voegen in je afspraken
    Google Now (Android 4.1+) ondersteuning, het geeft een melding wanneer je moet vertrekken voor een afspraak door je route te plannen, verkeerssituatie in de gaten te houden en je reistijd te berekenen.
    Geavanceerde meldingen met shortcuts voor snooze, kaart en navigatie
    Smart action bar om snel afspraken te bewerken, verplaatsen, kopiëren, plakken en verwijderen.
    Met de event pop-up kan je snel door al je individuele afspraak heen bladeren zonder dat je ze moet openen en afsluiten
    Touch bewegingen zoals knijpen om in te zoomen of te vegen om te navigeren zijn ondersteund
    Volledig ondersteuning voor Android 2.2+

Wil je meer weten waarom de machtigingen nodig zijn: http://bit.ly/1bcVl0o

UW LOCATIE

GESCHATTE LOCATIE (NETWERKGEBASEERD)

Hiermee kan de app uw geschatte locatie ophalen. Deze locatie wordt afgeleid van locatieservices die netwerklocatiebronnen zoals zendmasten en wifi gebruiken. Deze locatieservices moeten zijn ingeschakeld en beschikbaar zijn op uw apparaat voordat de app ze kan gebruiken. Apps kunnen dit gebruiken om ongeveer te bepalen waar u zich bevindt.

NETWERKCOMMUNICATIE

VOLLEDIGE NETWERKTOEGANG

Hiermee kan de app netwerksockets maken en aangepaste netwerkprotocollen gebruiken. De browser en andere apps bieden mogelijkheden om gegevens via internet te verzenden, dus deze toestemming is niet vereist om gegevens via internet te verzenden.

UW PERSOONLIJKE GEGEVENS

AGENDA-AFSPRAKEN EN VERTROUWELIJKE INFORMATIE LEZEN

Hiermee kan de app alle agenda-afspraken lezen die zijn opgeslagen op uw apparaat, inclusief die van vrienden of collega's. De app kan uw agenda delen of uw agendagegevens opslaan, ongeacht vertrouwelijkheid of gevoeligheid.
AGENDA-AFSPRAKEN TOEVOEGEN OF WIJZIGEN EN E-MAILS VERZENDEN AAN GASTEN ZONDER MEDEWETEN VAN DE EIGENAREN

Hiermee kan de app afspraken toevoegen, verwijderen en wijzigen die u op uw apparaat kunt aanpassen, inclusief afspraken van vrienden of collega's. Met deze toestemming zou de app berichten kunnen verzenden die afkomstig lijken te zijn van agenda-eigenaren of afspraken kunnen aanpassen zonder medeweten van de eigenaar.

UW SOCIALE INFORMATIE

UW CONTACTEN LEZEN

Hiermee kan de app gegevens lezen over de contacten die zijn opgeslagen op uw apparaat, inclusief de frequentie waarmee u heeft gebeld, gemaild of op andere manieren heeft gecommuniceerd met specifieke personen. Met deze toestemming kunnen apps uw contactgegevens opslaan, en schadelijke apps kunnen zonder uw medeweten contactgegevens delen.

Verbergen

NETWERKCOMMUNICATIE

LICENTIE VAN GOOGLE PLAY CONTROLEREN
Licentie van Google Play controleren

NETWERKVERBINDINGEN WEERGEVEN
Hiermee kan de app informatie bekijken over netwerkverbindingen, zoals welke netwerken er zijn en welke verbonden zijn.

DE ACCU BEÏNVLOEDEN

TRILLING BEHEREN
Hiermee kan de app de trilstand beheren.

Bewerkt (7 juni 2013 16:48)
JHS_NL

JHS_NL

• Lid sinds 21 januari 2011
  • Berichten 666
  • Reputatie 0
  • 18 oktober 2012
  • 08:06

Dat ziet er netjes uit. Ga hem eens gebruiken naast mijn andere kalender om te zien welke ik fijner vind werken. Kom nog terug op feedback en zal raten in de play store.

Bewerkt (24 april 2013 15:42)

Telefoon(s): Xiaomi Mi Mix 2s
Tablet: NVIDIA Shield K1
Android TV: NVIDIA Shield TV

Website:
http://www.joostslager.nl

Aldroid8

Aldroid8

• Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 18 oktober 2012
  • 10:14

Thanks, ik ben benieuwd wat je er van vindt!

Bewerkt (24 april 2013 15:42)
JHS_NL

JHS_NL

• Berichten 666
  • Reputatie 0
  • 18 oktober 2012
  • 15:51

Moet zeggen dat ik hem lekker clean vind ogen. Werkt lekker soepel. Wat ik alleen een beetje mis is dat je niet kan instellen dat hij de namen van de dagen gewoon in het Nederlands weergeeft maar storend is dit niet.

Widget is netjes en overzichtelijk, een maand weergave widget zou ik helemaal ideaal vinden.

Bewerkt (24 april 2013 15:43)

Website:

Aldroid8

Aldroid8

• Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 18 oktober 2012
  • 17:30

Dank je wel voor de complimenten. Als het goed is geeft de app de dagen en tijden weer in de taal die ingesteld is in de telefoon, maar misschien is het een bug. Kan je beschrijven in welke scherm dat fout gaat of een screenshot plaatsen?

Language support voor de app staat op de to-do list, helaas zijn we daar nog niet aan toegekomen.

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1428
  • Reputatie 70
  • 19 oktober 2012
  • 08:42

Hij ziet er erg mooi uit, maar ik heb hem niet geprobeerd dus over de functionaliteit kan ik niets zeggen. Mag ik vragen waarom je een agenda app ontwikkelt terwijl er al zoveel goede zijn? Wat doet deze wat andere niet doen? Ik gebruik op dit moment Business Calendar en die doet eigenlijk alles wat ik van een agenda verwacht, dus wat voegt DigiCal toe waardoor ik over zou willen stappen?

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Aldroid8

Aldroid8

• Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2012
  • 11:09

Hoi Tucker,

Goed om te horen dat je de app mooi vindt. Je stelt terecht de vraag waarom je zal moeten overstappen naar DigiCal. Het antwoord op je vraag is heel simpel, DigiCal onderscheidt zich voornamelijk door zijn intuitieve en stijlvolle user interface. Hierdoor kunnen gebruikers makkelijker schakelen tussen verschillende kalender weergaven, afspraken kunnen sneller gemaakt en gewijzigd worden. Het oogt mooier, overzichtelijker en het is fijner om te gebruiken. Dit horen wij ook voortdurend terug in de feedback van onze gebruikers. Maar ik denk dat je het zelf even moet uitproberen om na te gaan of het beter werkt. Het kost niets en het is binnen een minuut geïnstalleerd. Ik ben ook erg benieuwd naar jouw mening over DigiCal, zeker omdat je Business Calendar al gebruikt.

Op de vraag waarom wij een agenda app ontwikkelen, terwijl er zoveel goede zijn: Wij zijn van mening dat er vrij weinig goede kalender apps zijn met een goede UI.

JHS_NL

JHS_NL

• Berichten 666
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2012
  • 13:40

Aldroid8;348834
Dank je wel voor de complimenten. Als het goed is geeft de app de dagen en tijden weer in de taal die ingesteld is in de telefoon, maar misschien is het een bug. Kan je beschrijven in welke scherm dat fout gaat of een screenshot plaatsen?

Language support voor de app staat op de to-do list, helaas zijn we daar nog niet aan toegekomen.

Okeej ik heb het wanneer ik de widget zie het zijn alleen niet de dagen maar “Today” en “Tomorrow” die engels zijn en de dag in het Nederlands. En geen probleem dat het nog op de to-do-list staat. Als het nodig is kan ik als nog een screenshot plaatsen voor je.

Website:

Aldroid8

Aldroid8

• Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2012
  • 14:37

ahh okay, daarvoor moeten we language support inbouwen en de woorden vertalen.

JHS_NL

JHS_NL

• Berichten 666
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2012
  • 15:13

No problem, het stoor op zich niet maar het viel me gewoon op.

Website:

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren