Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

sherdle

sherdle

• Lid sinds 03 juli 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2012
  • 16:22

LET OP
Er is een nieuwe versie van de App in de Play Store gezet. Dit is een totaal nieuwe app. Dit was nodig omdat bij veel samsung galaxy toestellen het scrollen in de strip niet goed werkte. De link hieronder is geüpdate:

Download gratis

4975

Hallo allemaal,

Wij hebben een app gemaakt met allemaal strips van donald duck:

Beschrijving
Let op: Dit is geen officiële app van Disney of Sanoma Media.

Met deze app kun je allemaal korte stripjes lezen over Donald Duck, Oom Dagobert, Kwik Kwek en Kwak en nog veel meer figuren uit Duckstad.

Het zijn echt superveel stripjes, meer dan 300(!), en er komen ook steeds meer stripjes bij! Je hebt uren leesplezier!

De stripjes worden weergegeven met een soort browsertje naar de site van donaldduck (iframe) midden in de app. De rechten van de strips zijn dus niet van ons, maar van Disney en Sanoma Media. Wij gebruiken niet de inhoud van de site voor onze app, we laten alleen de site zelf zien (net zoals een browser doet). Er wordt niets gekopieerd en/of opgeslagen.

NIEUWE strips worden automatisch toegevoegd, hiervoor is een update niet nodig.

Tags: Donald, Donald Duck, Oom Donald, Kwik, Kwek, Kwak, Dagobert, Dagobert Duck, Oom Dagobert, Strips, Stripjes, Duckstad, Apps, Karel Paardepoot, Katrien, Guus Geluk

Machtigingen:
Internet, om stripjes en advertenties te laden.
Graag horen wij wat jullie van de app vinden, en vooral of jullie nog tips en/of ideeën hebben. Alvast bedankt!

Bewerkt (24 april 2013 15:08)
MijnAndroid

MijnAndroid

• Lid sinds 26 april 2012
  • Berichten 1282
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2012
  • 21:19

Hoi,

Ik heb de app even geprobeerd en hij is erg leuk!
Helaas kreeg ik net toen ik de app wilde openen de melding ‘webpagina niet beschikbaar’. Misschien ligt dat ook wel aan mij, maar dat weet ik niet.
Verder zou ik het mooier vinden als je het menu waarin je een verhaaltje moet kiezen in de app zet ipv het menu dat je nu hebt, maar dat is mijn mening.
Verder is het lettertype van de verhalen niet zo goed, maar daar kan jij waarschijnlijk niks aan doen.
Ik vind het een leuke app en hij blijft zeker op mn SII staan!

sherdle

sherdle

• Lid sinds 03 juli 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2012
  • 12:41

MijnAndroid;317783
Hoi,

Ik heb de app even geprobeerd en hij is erg leuk!
Helaas kreeg ik net toen ik de app wilde openen de melding ‘webpagina niet beschikbaar’. Misschien ligt dat ook wel aan mij, maar dat weet ik niet.
Verder zou ik het mooier vinden als je het menu waarin je een verhaaltje moet kiezen in de app zet ipv het menu dat je nu hebt, maar dat is mijn mening.
Verder is het lettertype van de verhalen niet zo goed, maar daar kan jij waarschijnlijk niks aan doen.
Ik vind het een leuke app en hij blijft zeker op mn SII staan!

Bedankt voor je reactie. Dat de app niet wilde opstarten kwam door een kleine storing op onze server. Als het goed is, is dit probleem nu opgelost. Je opmerking over het menu begrijp ik niet helemaal, kan je dit wat duidelijker uitleggen?
Aan het lettertype van de strips kunnen wij inderdaad niets veranderen, wij laten alleen via een soort browsertje donaldduck.nl zien, wij kunnen verder dus niets veranderen aan de strips zelf.

Tam

Tam

• Lid sinds 25 augustus 2011
  • Berichten 200
  • Reputatie 0
  • 6 juli 2012
  • 16:10

Ik heb hem er ook op gezet, heel erg leuk, hoop dat er ook nog grotere strips komen. Wat betreft de lettertype is gewoon wat je normaal ook hebt, bij mij geen problemen of zo. Het menu vind ik wel makkelijk, hij gaat automatisch omhoog, zodat je niet steeds hoeft te scrollen of zoeken waar je gebleven bent.

Bewerkt (24 april 2013 15:10)
sherdle

sherdle

• Lid sinds 03 juli 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2012
  • 11:42

Zie het bovenste deel van mijn eerste post! Belangrijk!

Bewerkt (24 april 2013 15:14)
MijnAndroid

MijnAndroid

• Lid sinds 26 april 2012
  • Berichten 1282
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2012
  • 17:14

Ik heb de update gedownload maar ik vond de vorige versie veel beter!
Ik zou het leuk vinden als je de vorige versie ook nog bruikbaar houdt.

Bewerkt (24 april 2013 15:14)
FvdL

FvdL

• Lid sinds 05 november 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2012
  • 00:41

Heb je eigenlijk toestemming gevraagd (en gekregen) van donaldduck.nl? Het feit dat er niets gekopieerd en/of opgeslagen wordt, wil niet noodzakelijk zeggen dat het legaal is. Zie bijvoorbeeld deze rechtszaak:

Door het opnemen van een zelfstandig auteursrechtelijk beschermd werk van eiseres binnen de context van de website van gedaagde heeft gedaagde het werk van eiseres auteursrechtelijk geschonden. Dat het werk van eiseres in technisch opzicht niet wordt verveelvoudigd nu het werk op de oorspronkelijke server blijft staan, doet er niet aan af dat van een auteursrechtelijk relevante handeling sprake is. Het werk is immers als onderdeel van een ander werk weergegeven en als zodanig opnieuw (en zonder toestemming van eiseres) geopenbaard. Gedaagde dient eiseres een vergoeding te betalen.

Ik ben geen jurist dus ik weet niet of dit legaal is of niet, maar ik zou je willen adviseren hier eens advies over in te winnen en/of toestemming te vragen aan donaldduck.nl. Anders kan dit nog weleens een hele dure grap worden.

Bewerkt (24 april 2013 15:15)
IsmailAntar45

IsmailAntar45

• Lid sinds 24 september 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 september 2016
  • 14:17

hoe heet die app

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2310
  • Reputatie 20
  • 27 september 2016
  • 08:45

De gevraagde URL kan niet worden gevonden op deze server.

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren