Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Virox

Virox

• Lid sinds 02 mei 2012
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2012
  • 13:24

Hey Iedereen

Battleships is mijn allereerste android app.
Een gratis herwerking van de klassieker “Zeeslag”.
Probeer het eens uit en laat gerust weten wat je ervan vindt.

Google Play:Battleships v1.2

Features:

• Speel alleen of tegen een vriend op hetzelfde toestel

• WW2 schepen in vogelperspectief

• Simpele en visuele interface

Machtigingen:

• Internet, voor de ads.
  • Wake lock, toestel valt niet in slaapstand tijdens gamen.
Groeten
Thomas

Bewerkt (24 april 2013 14:45)
ruudvw

ruudvw

• Lid sinds 15 mei 2011
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2012
  • 15:26

Ik heb hem net even uitgeprobeerd, en ik vind het een erg leuke game! Simpele, maar goed vormgegeven app.

Dit is een blijvertje

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 2 mei 2012
  • 17:04

Hartstikke leuk, maar het ding speelt vals. Zit net even te spelen, zie ik dat mijn tegenstander (Android) een schip heeft van maar 1 vakje. Links, rechts, boven en onder “geschoten”, allemaal “mis”. Maar het ene rode vlakje zinkt mooi niet!

Overigens kan ik niet mijn eigen schepen ergens neerzetten, dat doet het ding automatisch voor je?

Virox

Virox

• Lid sinds 02 mei 2012
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2012
  • 18:59

Dank u beide voor de reactiesLeuk om te horen dat dergelijke klassieker nog steeds in de smaak valt.

@Marvin, boten van maar 1 vakje zijn submarines. Ben je zeker dat je geen “gezonken” melding gekregen hebt bij het eerste schot? Anders heb je een bug gevonden.

Voor je andere vraag, momenteel worden voor alle spelers, de schepen at random geplaatst. Deze feature staat reeds in de planning voor toekomstige updates.

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 2 mei 2012
  • 23:13

Nee, zeker weten dat ik geen melding kreeg.

Zijn onderzeeërs 1 vakje groot? Dat is niet zoals ik het spel ken, misschien is het handig een kleine toelichting er bij te doen in een apart schermpje? Even uit mijn hoofd zaten er in het originele spel een vliegdekschip (5 vakjes), een slagschip (4), een onderzeeër (3), een kruiser (ook 3) en een patrouilleboot (2 vakjes).

Maar 't ziet er vooralsnog leuk uit, mooi gedaan!

Edit: yep, 5/4/3/3/2, zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/Battleship_%28game%29

JHS_NL

JHS_NL

• Lid sinds 21 januari 2011
  • Berichten 666
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2012
  • 10:38

Owh leuk die gaan we er eens opzetten. Ben wel benieuwd

Telefoon(s): Xiaomi Mi Mix 2s
Tablet: NVIDIA Shield K1
Android TV: NVIDIA Shield TV

Website:
http://www.joostslager.nl

Virox

Virox

• Lid sinds 02 mei 2012
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2012
  • 19:34

@ Marvin, dan is het vermoedelijk een bug, ik heb het genoteerd en zal zien of ik het kan reproduceren.
Inderdaad terechte opmerking, er zijn vele varianten van dit spel terug te vinden. Ik speel met het idee dat de speler zelf een vloot kan samenstellen en plaatsen op het rooster. Er zijn er ook varianten waarbij je 2x na elkaar kan schieten als je vliegdekschip nog niet gezonken is. Allemaal uitbreidingen die mogelijks zullen volgen in de toekomst.

@ JHS_NL, veel plezier. Laat gerust iets weten indien je opmerkingen hebt.

JHS_NL

JHS_NL

• Berichten 666
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2012
  • 09:10

Heej Virox, heb hem nu geinstalleerd op mijn Galaxy Y maar helaas vallen delen buiten mijn scherm en kan ik niet schuiven. Tevens bij het starten van een spel worden bij mij de boten niet neergelegd en kan ik daarnaast niets doen.

Jammer want het lijkt me een leuk spelletje om te doen. Zal na het rooten van mijn Desire Z hem daar ook even op proberen.

Bewerkt (24 april 2013 14:46)

Website:

Virox

Virox

• Lid sinds 02 mei 2012
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2012
  • 09:34

De reden dat delen buiten het scherm van de Galaxy Y vallen heeft te maken met een lage resolutie (240x320). Om design redenen heb ik gekozen voor een minimum resolutie van 320x480 te gaan. In een update zal ik ervoor zorgen dat ik dit probleem opvang met een melding tijdens het starten.
Dus normaal zou zou het perfect moeten werken om je HTC Desire Z (480x800) al is het natuurlijk wel een interessant om op te testen met zijn keyboard en liggende stijl van werken. Laat gerust iets weten wat je ervaringen zijn hiermee.
Ik zie dat je ook een Asus tablet hebt, zou je ook hier eens kunnen testen en je bevindingen delen? Aangezien de applicatie vooral ontwikkeld is met smartphones in het achterhoofd.

JHS_NL

JHS_NL

• Berichten 666
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2012
  • 11:13

Ik zal hem op beide apparaten installeren en je even laten weten wat de ervaringen ermee zijn. Maar als je een minimale resolutie aanhoud is het dan niet makkelijker om apparaten met een kleiner scherm niet te ondersteunen? Ik heb namelijk nu geen idee hoe ik hem zou kunnen spelen op de Galaxy Y of is dit geheel niet mogelijk?

Website:

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren