Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

mrgoltstein

mrgoltstein

• Lid sinds 16 april 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 10 februari 2012
  • 13:19

Vandaag heb ik een update in de Market gezet: versie 2.1. Veranderingen in deze versie zijn:

• Nieuwe notificatie: laag saldo
  • Layout gewijzigd
  • Diverse bugfixes en code-optimalisaties
Feedback en vragen kun je hier kwijt of op support@weeswijs.nl!

Bewerkt (24 april 2013 14:13)
nimpie

nimpie

• Lid sinds 22 juni 2011
  • Berichten 205
  • Reputatie 0
  • 28 februari 2012
  • 17:38

Android Privacy App Keurmerk
Wij hebben deze Android app gecontroleerd op privacy.
Deze app heeft 1 groene blok(ken).
Het advies: Het is veilig om deze app downloaden.

Bewerkt (24 april 2013 14:19)
Jordy.

Jordy.

• Lid sinds 13 mei 2012
  • Berichten 60
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2012
  • 19:51

Ik heb hem gedownload en vind hem erg lekker werken!
Ik wist nooit hoeveel ik erop had staan, wat een beetje onhandig kon zijn.

Bewerkt (24 april 2013 14:52)
mrgoltstein

mrgoltstein

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 5 juni 2012
  • 13:23

Jordy.;303015
Ik heb hem gedownload en vind hem erg lekker werken!
Ik wist nooit hoeveel ik erop had staan, wat een beetje onhandig kon zijn.
Fijn om te horen!

Afgelopen weekend heb ik weer een grote update gelanceerd (versie 2.2 & 2.2.1) en vooralsnog is deze erg goed ontvangen! Ik merkte dat er vooral bij de oudere generatie verwarring was over hoe de applicatie werkt. Om deze reden heb ik een korte introductie aan de applicatie toegevoegd, die ook bereikbaar is vanuit het menu onder de optie “help”.

Verder is de navigatie binnen de applicatie aangepast; zo is accountbeheer nu bereikbaar vanaf het hoofdscherm in plaats van via ‘Instellingen’. Ook is de navigatie gelijkgetrokken tussen oudere en nieuwere versies van Android; beide gebruiken nu dezelfde ActionBar-implementatie.

Ook heb ik de nodige bugfixes doorgevoerd en een backup&herstel-functie toegevoegd (voor het geval je van telefoon wisselt maar je reisgeschiedenis wilt behouden). Vanwege de toevoeging van de backup & herstel-functionaliteit heb ik wel een extra machtiging/permissie toe moeten voegen: inhoud van USB-opslag aanpassen/verwijderen. Dit is nodig omdat de applicatie-database wordt geëxporteerd/geïmporteerd naar en vanaf de SD-kaart.

Tot slot ben ik bezig mijn freelance- en ‘eigen’ activiteiten samen te voegen onder dezelfde naam. Voor suggesties en vragen kun je hier op het forum terecht, of via e-mail bij support@cappital.net. Het oude e-mailadres is overigens nog steeds bereikbaar.

Bewerkt (24 april 2013 14:57)
Rosita003

Rosita003

• Lid sinds 27 maart 2011
  • Berichten 242
  • Reputatie 0
  • 5 juni 2012
  • 14:03

redmaner;265271
Heb hem geprobeerd en ziet er goed uit.
Zal zeker handig zijn voor mensen die op saldo reizen.
Zelf ben ik student en heb ik dus geen checkins/outs dus eigenlijk voor mij overbodige luxe

Sinds 1 januari is het verplicht in en uitchecken voor studenten.

Hier ook een student met meerdere ov-chipkaarten een van mezelf een een van mijn zoontje. ik vergeet regelmatig of ik wel in en uitgechekt ben (erg chaotisch :$) en kan het dan niet meer checken. heb naar de app gekeken, maar hoe zit het met de veiligheid? aangezien je geen officiele app hebt gemaakt. verder lijkt het me een mooie app.

mrgoltstein

mrgoltstein

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 5 juni 2012
  • 14:37

Je inloggegevens worden versleuteld opgeslagen op je toestel en worden alleen gebruikt om (direct) in te kunnen loggen op ov-chipkaart.nl via een versleutelde verbinding (https), waar de applicatie haar gegevens vandaan haalt. Het is dus in principe net zo veilig als inloggen via de browser.

Verder worden je gegevens enkel op je toestel opgeslagen; ik stuur geen gegevens door, behalve eventuele foutmeldingen.

Mrjraider

Mrjraider

• Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 17 juni 2012
  • 21:11

Mooie app, zeer duidelijk en makkelijk in gebruik. Jammer dat je voor het vergeten check-out notificatie de plus versie moet hebben. Maar verder is het een mooie app, mijn complimenten.

Bewerkt (24 april 2013 15:02)
mrgoltstein

mrgoltstein

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2012
  • 11:01

OV-Chipkaart.nl heeft een probleem met het beveiligingscertificaat wanneer je met een mobiele browser naar de website gaat. Hierdoor werkte OV-Chip Checker tijdelijk niet.

Een update van de app heeft het probleem opgelost. De app zou weer moeten werken als voorheen.

Bewerkt (24 april 2013 15:11)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren