Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

wittepenne

wittepenne

• Lid sinds 02 januari 2012
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2012
  • 12:32

Ik probeer onder Win7 het hierboven genaamde programma “installer_r18-windows.exe” uit te voeren.
Dit is het “ Android SDK Starter Package”
Vooraf moet JDK (Java) geïnstalleerd zijn wat ik heb gedaan.
Zie volgende link voor meer info: Installing the SDK | Android Developers
De geïnstalleerde java versie is jdk1.7.0_03. Ik voegde in het PATH systeemvariabelen bijkomend in (C:\Program Files\Java\jdk1.7.0_03\bin en ook C:\Program Files\Java\jdk1.7.0_03\bin\javac).
De error die ik steeds krijg is te zien via deze link: https://skydrive.live.com/#cid=0AB7D…30F4DC72%21188
Ik probeerde al allerlei versies in het PATH maar het wil maar niet werken.

Het volledige PATH is: C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live;C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live;%SystemRoot%\system32;%SystemRoot%;%SystemRoo t%\System32\Wbem;%SYSTEMROOT%\System32\WindowsPowe rShell\v1.0\;C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static;C:\Program Files (x86)\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\sys\;C:\Program Files (x86)\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\sys\x64\;C:\Program Files\Java\jdk1.7.0_03\bin;C:\Program Files\Java\jdk1.7.0_03\bin\javac;C:\Program Files\Broadcom\Broadcom 802.11 Network Adapter\Driver;C:\Program Files (x86)\Windows Live\Shared;C:\Program Files (x86)\Belgium Identity Card

Dank bij voorbaat als iemand mij kan helpen.

Bewerkt (24 april 2013 14:46)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren