Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

reinhold

reinhold

• Lid sinds 27 februari 2011
  • Berichten 106
  • Reputatie 10
  • 23 juni 2011
  • 19:07

Ik wil eigenlijk zelf een bootanimation maken maar als ik daar mee bezig wil moet ik een hoop afbeeldingen gaan bewerken. Nu is mijn vraag waar ik eigenlijk al een tijdje mee aan het googlen ben is er een prog waar mee ik het makkelijk kan doen. Ik ben al bezig geweest met de afbeeldingen te bewerken via paint maar als ik deze op mijn telefoon afspeel zie je dat de teksten niet iedere keer op dezelfde plek staan of mooi vloeiend bewegen.

Bewerkt (23 juni 2011 19:07)
satshow

satshow

• Lid sinds 10 september 2010
  • Berichten 1709
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2011
  • 19:14

Ik heb je vraag naar de juiste rubriek verzet.

Bewerkt (23 juni 2011 19:14)

Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4

werker123

werker123

• Lid sinds 13 december 2010
  • Berichten 1644
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2011
  • 19:24

Make your own Boot Animation - xda-developers volgens mij is er ook al een video vanmisschien is dit niet echt wat je bedoeld maar anders weet ik het ook niet;D

Bewerkt (23 juni 2011 19:24)
reinhold

reinhold

• Lid sinds 27 februari 2011
  • Berichten 106
  • Reputatie 10
  • 23 juni 2011
  • 20:11

deze was ik al tegengekomen maar als de snelheid op 15 staat en 10 seconden animation zoals het er staat moet ik van 150 afbeeldingen een animatie maken. en daar ging het mij om is er een manier om makkelijk deze afbeeldingen te bewerken zodat alles ook klopt in verband met de plaats op het scherm. als je de standaard bootanimation hebt staat de letters HTC steeds op dezelfde plek maar daaronder komt dan quietly brilliant en dit zijn allemaal aparte afbeeldingen die achterelkaar worden afgespeeld alleen dan wil ik iets maken met mijn eigen tekst. Ik ben er zelf al mee bezig geweest maar ik heb al 80 afbeeldingen en als ik deze als bootanimation op mijn telefoon zet dat zie je dat de tekst iedere keer verspringt.

Bewerkt (23 juni 2011 20:11)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren