Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Raffie

Raffie

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 816
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2011
  • 22:43

Tis ingewikkeld lijkt mij maar misschien hier

Bewerkt (6 juni 2011 22:43)
Flozzo

Flozzo

• Lid sinds 19 december 2009
  • Berichten 603
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2011
  • 22:57

DeBewoner;173654
De boodschap is duidelijk?? Stel de vraag toch hier of niet??
Als ik bij de appie hein om brood vraag sturen zij me toch ook niet naar Jumbo??
En daar buiten vind ik XDA een erg onvriendelijk forum om een vraag te stellen en of wat te vinden het is echt niet meer leuk daar wat te zoeken dan ben je een halve dag verder.

Ook jouw zoek resultaat levert niks op, 100 topics over gewoon JAVA maar geen oplossing.

Dus daarom wordt het hier op het vertrouwde stekkie gevraagd, jammer van je reactie dan ??

DeBewoner.

Sorry als het onvriendelijk overkwam, maar wat ik duidelijk wilde maken (en ja, misschien niet op de allersubtielste manier) was dat je in de thread kon zoeken naar java, en dan volgens mij de oplossing krijgt te zien.

CM7 FTW @ SGS - Tapatalk

Bewerkt (6 juni 2011 22:57)
DeBewoner

DeBewoner

• Lid sinds 29 december 2010
  • Berichten 1097
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2011
  • 22:59

Flozzo;173691
Sorry als het onvriendelijk overkwam, maar wat ik duidelijk wilde maken (en ja, misschien niet op de allersubtielste manier) was dat je in de thread kon zoeken naar java, en dan volgens mij de oplossing krijgt te zien.

CM7 FTW @ SGS - Tapatalk

Het maakt niet uit hoor, soms kom ik ook in andere topics (en miss ook hier) anders over dan ik bedoel dat is het nadeel van internet je kan de emotie en reactie niet zien alleen lezen en dan wordt het vaak verkeerd begrepen.

Maar goed ik heb gezocht en het programmaatje werkend gekregen, ga nu slapen 5 uur gaat de wekker weer en dan morgen na het werk ga ik eens stoeien ermee en hoop ik dat het lukt

Groetjes

DeBewoner

Bewerkt (6 juni 2011 22:59)
Bartito

Bartito

• Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2011
  • 23:03

Fijn dat het werkt

Zou leuk zijn als je hier ook vertelt hoe je het opgelost hebt.
Dan hoeven anderen dankzij jou niet nr XDA te gaan om daar het antwoord te zoeken

Bewerkt (6 juni 2011 23:03)
DeBewoner

DeBewoner

• Lid sinds 29 december 2010
  • Berichten 1097
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2011
  • 23:44

hier de oplossing:

1]. klik rechtermuisknop op "deze computer“.
2]. Kies ”eigenschappen“.
3]. klik op ”geavanceerde instellingen“.
4]. klik onderaan op ”omgevingsvariabelen“.
5]. zoek dan naar ”path“ en verander daar de waarde door op ”bewerken" te klikken.
Wat je bij de waarde moet invullen is voor ieder anders, als je de Java optie opent vind je daar het java pad, kopieer dat pad en zet dit bij de waarde neer bij mij was dit zo:

c:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\PhysX\Common;%SystemRoot%\system32;%SystemRoot%;%SystemRoot%\System32\Wbem;%SYSTEMROOT%\System32\WindowsPowerShell\v1.0\;C:\Program Files (x86)\OpenLibraries\bin;C:\Users\******\Android\AndroidSdk\tools;C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin

Dan werkt Java en kun je het programma gebruiken MITS je adb heb geïnstalleerd!

Bij mij werkte dit en kan ik morgen weer lekker aan de slag met theme-en enne snel beta 1.4 van mijn theme uitbrengen

DeBewoner

Bewerkt (6 juni 2011 23:44)
Bartito

Bartito

• Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • 7 juni 2011
  • 00:00

Dank je en succes morgen

Bewerkt (7 juni 2011 00:00)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren