Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Akn96

Akn96

• Lid sinds 15 mei 2020
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 15 mei 2020
  • 19:55

Hallo, is er misschien iemand die mij kan helpen met het volgende probleem?

Ik heb recent een chromecast aangeschaft. In eerste instantie had ik geen problemen maar nu blijkt de chromecast steeds zijn verbinding te verliezen. Ik gebruik vooral spotify. De tv verliest dan de verbinding maar volgens mijn telefoon maakt spotify nog altijd verbinding met de huiskamer. Volgens de telefoon cast hij dus wel maar de tv geeft geen scherm of geluid. 

Ik sluit de app van spotify dan helemaal af en zet de wifi aan en uit maar nog steeds geeft hij aan verbinding te hebben maar krijg ik geen scherm. Na een aantal minuten doet hij het weer maar na een tijdje valt hij weer weg.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen of hoe ik het kan verhelpen? Het heeft niet te maken met het vergrendelen van de telefoon. 

Alvast heel erg bedankt!

Verwijderd_Account_172766

Verwijderd_Account_172766

• Lid sinds 18 mei 2020
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 18 mei 2020
  • 14:43

Hoi, 
Dit soort problemen liggen meestal aan je wifi verbinding. Probeer je verbinding op 1 router te houden, het kan namelijk zijn dat je telefoon soms tussen wifi routers verbind maar niet een vaste kiest.

De chromecast en telefoon(of ander apparaat wat cast) moeten op hetzelfde netwerk zitten

Akn96

Akn96

• Lid sinds 15 mei 2020
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2020
  • 05:26

Dank voor je reactie! 
Ik heb zelf maar 1 router maar ik woon in een gebouw waarin veel mensen een router hebben op kleine kamers. Zou dat dan het probleem kunnen zijn? Hoe zou ik ervoor kunnen zorgen dat de verbinding niet verspringt?

Bewerkt (19 mei 2020 05:28)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren