Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • OnePlus 6T

• Huawei Mate 20 Pro

• Samsung Galaxy S10

• Google Pixel 3 XL

• Samsung Galaxy Note 9

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6231
  • Reputatie 250
  • 24 december 2015
  • 11:46

ik ben al een poosje aan het proberen om local muziek  af te spelen via chrome browser naar de chromecast audio maar op de een of andere manier krijg ik geen geluid zodra ik de chromecast audio selecteer blijft het stil.

pc scherm casten werkt aleen met de chromecast video en niet met de audio versie.

ik wil dit laten afspelen via de logitech media server met de plugin squeezelite en dit lukt wel om local bestanden af te spelen in de browser maar helaas niet met de chromecast audio.

het lukt ook niet door bijv direkt file:///C:/ in te geven in de browser en daar muziek local te selecteren op zich dat lukt wel maar hij gaat ze dan downloaden ipv afspelen.

verder heb ik nog gezocht naar een chromecast plugin voor de squeezeserver die is er wel maar werkt niet.

ook heb ik upnp/dlna brige toegepast zodat externe apparaten gezien worden en benadert kunnen worden.

is er een manier om dit voor elkaar te krijgen, en nee ik wil het niet via de google play muziek app voor windows of android phone.

wie O wie heeft de oplossing.

.

Bewerkt (24 december 2015 11:51) | screenshot toegevoegt
gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6231
  • Reputatie 250
  • 5 januari 2016
  • 00:43

is inmiddels al gelukt, heb mijn vraag ook gesteld op het HTForum.nl en kreeg meteen de oplossing dat het met plex prima werkt.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5957
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • 5 januari 2016
  • 10:49

bedankt voor het doorgeven!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren