Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 5 november 2015
  • 23:37

ik kan me haast niet voorstellen dat je met de standaard filemannager app op je androidphone bestanden niet heen en weer kunt verplaatsen onderling, met de samsung tablet van mijn moeder kon het wel met de standaard filemanager op android 4.xxx, ik weet wel dat sinds kitkat er minder kan met een sd kaart.

je kunt ook even een mapje aanmaken op je computer, de micro sd uit je toestel halen en in je computer stoppen als je daar de mogelijkheid voor hebt, vervolgens de bestanden die op de micro sd staan kopieren naar dat mapje op je computer, de micro sd kaart weer terug stoppen, je androidphone weer aansluiten op je pc zoek vervolgens de interne schijf van je androidphone in verkenner op je pc en kopieer de bestanden in het mapje op je pc weer naar je interne schijf van je androiphone, klaar!

kan zijn dat je op je android het geheugen moet aanklikken wat je wilt zien in verkenner, door bijv de notificatiebalk naar beneden te slepen en daar het geheugen aankilkken.
ik heb zelf geen samsung is dus een beetje gokken wat ik nu vertel.

ik heb nog een oude htc desire s die heeft ongeveer dezelfde specificatie's heeft als jou androidphone, als het bij mij ook niet goed gaat dan zal het wel aan de gebrekkige specificatie's liggen.

edit: inmiddels met de oude desire s geprobeerd video af te spelen die ik local op mijn desire heb staan en wat denk je, nee nada nop lukt voor geen meter.

conclusie je smartphone heeft te weinig power om local video's af te spelen naar de chromecast.

maar waarom wil je de bestanden op het interne geheugen hebben?

Bewerkt (6 november 2015 00:07) | extra info toegevoegt.
Gerard14

Gerard14

• Lid sinds 03 november 2015
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 6 november 2015
  • 01:11

Bedankt, je bent een doordenker, ik ga deze omslachtige manier morgen toch proberen.

Ik wil zeker weten of het niet aan de SD card ligt de film staat hierop, maar de software aansturing staat op de moeder card, dus er kunnen problemen met bufferen zijn.
De helpdesk van samsung zegt weer dat het aan mijn TV kan liggen. Dit is toch onzin?

Ik ken de desiree niet is dat een samsung smartfoon en welke verie android heeft hij, de mijne is V 4.2.2

Gerard

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 6 november 2015
  • 09:34

de desire s is van HTC en heeft een 1 ghz single core processor en een ram geheugen van 768 mb heeft en draait op android versie 4.0.4 terwijl de jouwe een dual core 1,2 ghz processor en ook 768 mb aan ram geheugen heeft en daarmee is de jouwe aanzienlijk sneller kwa processor maar het ram geheugen is gelijk.

maar wat ik gezien heb is dat het streamen local vanaf mijn nexus 6 die een Quad-core 2.7 GHz Krait 450 met 3 gb aan ram geheugen er totaal geen moeite mee heeft en de htc desire s stottert en hapert, dat geeft toch een duidelijk beeld van wat er aan de hand is denk ik zo.

houdt wel in de gaten dat jou toestel 4 gb aan intern geheugen heeft waarvan 1,8 gb voor het systeem is en jij van die 4 gb 2,2 tot je beschikking hebt.

ik zal vandaag nog eens zoeken of er andere manieren zijn om foto's/video's enz te kopieren/verplaatsen zijn naar het intern geheugen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren