Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

  • Samsung Galaxy A51

  • Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

87Vortex87

87Vortex87

  • Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 843
  • Reputatie 0
  • #1
  • 31 maart 2014
  • 21:49

Hallo allemaal,

Via de playstore heb ik de chromecast besteld maar nu nog niet binnen, inmiddels zeven dagen na bestelling. Hoe kan ik deze bestelling traceren via UPS? Ik heb alleen een mail gekregen van Google met bevestiging van de bestelling en verzending. Helaas dus geen UPS trackingcode.

Groeten,

Dion

redbulletnl

redbulletnl

  • Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • #2
  • 1 april 2014
  • 09:20

Niet? Trackingcode is juist dat je bestelling kan volgen.

Sander_M

Sander_M

  • Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • #3
  • 1 april 2014
  • 12:31


Heb je € 3,- verzendkosten betaald of meer?
Bij drie euro heb je geen track&trace.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Patrick

Patrick

  • Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6203
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • #4
  • 1 april 2014
  • 14:23

7 Dagen is wel erg lang.
Als je geen trackingnummer hebt ontvangen kun je contact opnemen met Google. In de orderbevestiging staat hiervoor een link.
Als je dan klikt op dat je de status wilt weten kom je in het bestellingenscherm maar daar staat geen mogelijkheid tot contact.
Klik daarom op dat je de bestelling wilt annuleren of wijzigen, dan krijg je wel de mogelijkheid om een email te versturen.

redbulletnl

redbulletnl

  • Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • #5
  • 1 april 2014
  • 15:29

Hier zijn ook al wat berichten over late levering http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/42020588#42020588

fldspierings

fldspierings

  • Lid sinds 01 april 2014
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • #6
  • 1 april 2014
  • 16:03

Goedemiddag,
Ik heb hier het zelfde probleem.
Verzendkosten €3,-
Volgens Google is het pakket niet te trasseren maar zowel UPS als PonstNL zeggen bijde nooit pakketten te verzenden zonder Track&Trace code.
Google kan mij ook niet vertellen of het als pakket of als briefpost is verzonden.
Erg vreemd dat Google zo onduidelijk is over een bestelling die mij vooraf in totaal toch €38,- heeft gekost.

Fabian Spierings | www.spierings.pro | fabian@spierings.pro

Patrick

Patrick

  • Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6203
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • #7
  • 1 april 2014
  • 16:13

fldspierings
Goedemiddag,
Ik heb hier het zelfde probleem.
Verzendkosten €3,-
Volgens Google is het pakket niet te trasseren maar zowel UPS als PonstNL zeggen bijde nooit pakketten te verzenden zonder Track&Trace code.
Google kan mij ook niet vertellen of het als pakket of als briefpost is verzonden.
Erg vreemd dat Google zo onduidelijk is over een bestelling die mij vooraf in totaal toch €38,- heeft gekost.
De Chromecast wordt als pakket via UPS verzonden, bij mijn weten gebruiken ze niet PostNL hiervoor (Link).
Maar wat zegt Google hier verder over? Aangezien je geen trackingnummer hebt kun je dit niet navragen bij UPS en zal Google dat dus moeten doen want zij zijn de verzender.

fldspierings

fldspierings

  • Lid sinds 01 april 2014
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • #8
  • 1 april 2014
  • 16:53

pklijzing
fldspierings
Goedemiddag,
Ik heb hier het zelfde probleem.
Verzendkosten €3,-
Volgens Google is het pakket niet te trasseren maar zowel UPS als PonstNL zeggen bijde nooit pakketten te verzenden zonder Track&Trace code.
Google kan mij ook niet vertellen of het als pakket of als briefpost is verzonden.
Erg vreemd dat Google zo onduidelijk is over een bestelling die mij vooraf in totaal toch €38,- heeft gekost.
De Chromecast wordt als pakket via UPS verzonden, bij mijn weten gebruiken ze niet PostNL hiervoor (Link).
Maar wat zegt Google hier verder over? Aangezien je geen trackingnummer hebt kun je dit niet navragen bij UPS en zal Google dat dus moeten doen want zij zijn de verzender.


Ik heb net een vrij boze mail naar Google gestuurd omdat ik via de telefonische klantenservice alleen maar aan het lijntje word gehouden.
Ik ben zeer benieuwd naar hun reactie.
Meer info volgt zodra ik bericht heb.

Fabian Spierings | www.spierings.pro | fabian@spierings.pro

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

  • Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • #9
  • 1 april 2014
  • 17:05

http://forum.xda-developers.com/google-nexus-5/general/nexus-5-stolen-ups-t2517573

blijkbaar oppassen met ups.

meule

meule

  • Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • #10
  • 1 april 2014
  • 22:35

hier kun je ook contact opnemen met Google Nederland 0800-0205955

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren