Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

Trending smartphones
  • Oppo R17 Pro

• Pocophone F1

• Xiaomi Mi A2

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

1unatic

1unatic

• Lid sinds 06 januari 2010
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 19 maart 2014
  • 17:50

Ik heb een Chromecast, maar krijg deze niet aan de praat via mijn Denon 3313 versterker. Als ik de Chromecast in 1 van de HDMI poorten op de versterker inplug, dan doet deze niets. (Ik kan dan wel de Chromecast zien op mijn telefoon). Als ik de Chromecast in de HDMI poort van mijn tv (Philips 46PFL7665H) dan doet alles het, maar het geluid komt dan (uiteraard) uit de tv. Ik wil graag beeld op mijn tv en geluid via de versterker.

Is er iemand die een oplossing weet?

Bij voorbaat dank,
Stefan

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 5930
  • Reputatie 250
  • 19 maart 2014
  • 21:03

mischien de instellingen ingangen hdmi naar audio van je denon versterker ik zeg maar iets.
moet toch wel kunnen met lijkt me met zo'n Denon 3313 versterker je kunt zelfs een met een goedkoope adapter al geluid uit een chromecast krijgen hierlink naar hoe ze dat doen mischien heb je er wat aan.
ik gebruik zelf een htc media link hd die gebruikt ook hdmi ik heb dan ook een stereo kabel van mijn tv naar de versterker als ik dus muziek afspeel vanaf mijn htc one/computer/versteker/ dim ik het beeldscherm van de tv om stroom te besparen.
ik hoop dat je er wat aan hebt.

Bewerkt (19 maart 2014 21:14)
Cinemaniak

Cinemaniak

• Lid sinds 01 april 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 april 2014
  • 18:25

Ik heb hetzelfde probleem met mijn versterker van Sony. Ik kan hem alleen maar kwijt in m'n plasma tv zelf, want de achterkant van mn versterker vind ik maar lastig te bereiken.

kingsnoopy

kingsnoopy

• Lid sinds 10 april 2014
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 10 april 2014
  • 15:07

Hallo…ik heb mijn TV aangesloten op mijn versterker…nu de TV zo ingesteld dat ik de versterker op stand 25 zet, maar met het kastje van de mediabox de tv harder/zachter kan zetten…dat wat jij wil kan ook, maar dan moet je wel de goede uitgangsintellingen kiezen op je versterker.
Met andere woorden…zorg dat je tv is aangesloten op je versterker…dan gaat het geluid van je tv altijd naar je versterker…

SUC6

Bewerkt (10 april 2014 15:09)
adbes50

adbes50

• Lid sinds 24 januari 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 24 januari 2015
  • 16:24

je kan je tv aansluiten op een ingang van je versterker, bij mij gaat dit via tulp stekkers. de chromecast in je tv dan stream je naar je tv en het geluid gaat via de versterker naar je speakers.
Ik heb zelf een ander probleem, ik hoef helemaal geen beeld. Ik heb de chromecast in mijn versterker geplugd. ik stream naar mijn versterker, prima, maar wanneer ik het streamen start vanaf mijn laptop dan schakelt iedere keer mijn tv aan. Ik kan de tv dan gewoon uit zetten, maar het irriteert mij.
Weet iemand daar een oplossing voor?
bedankt voor reacties gr adb

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 5930
  • Reputatie 250
  • 24 januari 2015
  • 16:31

Bij zit er een eco stand op ik heb hem ingesteld op beeld uit tijdens muziek afspelen de tv blijft dan aan met alleen het beeldscherm uit,scheelt je een hoop stroom

Bewerkt (24 januari 2015 16:33)
adbes50

adbes50

• Lid sinds 24 januari 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 24 januari 2015
  • 16:59

mmm ik blijf het vervelend vinden dat de tv zomaar wordt ingeschakeld:/
kan ik dat uitzetten?

Peter57

Peter57

• Lid sinds 26 oktober 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2015
  • 09:30

Ik heb een Chromecast, maar krijg deze niet aan de praat via mijn Denon 3313 versterker. Als ik de Chromecast in 1 van de HDMI poorten op de versterker inplug, dan doet deze niets. (Ik kan dan wel de Chromecast zien op mijn telefoon). Als ik de Chromecast in de HDMI poort van mijn tv (Philips 46PFL7665H) dan doet alles het, maar het geluid komt dan (uiteraard) uit de tv. Ik wil graag beeld op mijn tv en geluid via de versterker.

Is er iemand die een oplossing weet?

Bij voorbaat dank,
Stefan

Hallo Stefan,

Ik heb een soortgelijk probleem, bij lukte het wel nadat ik de chromecast in de versterker stak deze dan te resetten. Toen deed het, alleen …… Tijdelijk goed. Het lijkt bij mij of de chromecast te weinig spanning afgeeft om het signaal blijvend door te geven.
Je kunt de spanning weghalen bij het net via de bijgeleverde stekker, je kunt de spanning ook weghalen bij de usb poort van de tv of versterker. Maar bij geen van beide blijvend succes. Wordt nog even verder prutsen.

Succes
Peter

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren