Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

lexumpexum

lexumpexum

• Lid sinds 11 november 2010
  • Berichten 137
  • Reputatie 0
  • 31 december 2013
  • 13:46

Hallo allemaal.
Ik heb van de sint een chromecast gekregen en die deed het prima (vooral youtube en netflix) tot en aantal dagen geleden.
op de fora internet breed kan ik niet veel vinden over mijn probleem.
Ik heb zins kort de update, build 14975, veel problemen. Ik heb al diverse keren met de chromecast uit de tv en de spanning erop de chromecast de reset uitgevoerd. Dit anders dan op bij chrome wordt vermeld met de cast in je TV.

hebben hier meer mensen problemen mee en weet iemand of je kan downgraden om te checken of het aan de update ligt, want dat weet ik ook niet zeker.

fijne stofwisseling, eeeh jaarwisseling!

Alerx

Bewerkt (1 januari 2014 11:24)

Honor 6 & Chromecast

mzwetsloot

mzwetsloot

• Lid sinds 11 april 2013
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 31 december 2013
  • 20:43

Wat is exact je probleem ? Ik heb vanaf het begin wel wat dingetjes maar niet na update ofzo.

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 31 december 2013
  • 23:30

Pas aub de titel van bericht even aan want de huidige (chromecast problemen) omschrijft je vraag niet. Klik op bewerken om dit te doen.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

lexumpexum

lexumpexum

• Lid sinds 11 november 2010
  • Berichten 137
  • Reputatie 0
  • 1 januari 2014
  • 11:27

het zit zo:
mijn chromecast blijft niet ingesteld. Als de TV op standby is geweest geeft de HDMI ingang van de chromecast geen beeld. Met de app zie ik hem dan ook niet. Als ik dan de (usb) spanning erop laat en de chromecast uit de TV trek en dan de button 30 seconden indruk gaat hij zichzelf resetten (rode steady led). Ik laat hem dan uit de tv totdat de led weer gaat knipperen (wit). Daarna stop ik de chromecast weer in de HDMI ingang en kan ik hem weer instellen met de app. Ik heb ook al een andere HDMi ingang geprobeerd maar maakt niet uit. Ik weet ook niet zeker of het is gekomen na de update. De update is gefaseerd uitgerold vanaf 13 december. Ik weet niet precies wanneer ik deze heb ontvangen omdat ik daar eigenlijk niet op heb gelet.

A

Honor 6 & Chromecast

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren