Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Petra07

Petra07

• Lid sinds 18 december 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 18 december 2012
  • 15:59

Ik heb deze tablet voor mn zoontje gekocht, hy krygt hem met kerst. Ik dacht alvast wat instellingen te doen en de wifi erop te zetten. Ik heb de wifi sleutel ingevoerd maar dan komt er ‘authenticatieprobleem’ te staan…. ik heb geen idee hoe ik dit op moet lossen. Ik heb dezelfde sleutel voor mn iPhone gebruikt en toen deed hy het wel… Help!!

Bewerkt (24 april 2013 16:02)
pruttel

pruttel

• Lid sinds 29 oktober 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2013
  • 20:18

Hoi Petra,

Heb jij internet via Online met de Huawei modem? Dan zou je hetzelfde - onoplosbare - probleem kunnen hebben als ik.
Heb zojuist weer met de helpdesk aan de lijn gehangen, allerlei opties doorgelopen en we zijn tot de conclusie gekomen dat hun modem deze tablet niet ondersteund qua wifi, dat zij daar ook niet toe verplicht zijn en je dus niet verder kunnen helpen. Een alternatieve modem hebben zij niet, dus ze kunnen geen andere soort modem proberen.
Het enige waarmee je jezelf kunt helpen, is zelf een ander draadloos netwerk achter je modem aan te brengen dmv een aparte router (waar je dan de rest van je apparaten ook aan moet hangen).

Gr. pruttel

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren