Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Inke04

Inke04

• Lid sinds 26 november 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 november 2012
  • 13:58

Ik heb 2 tablets gekocht bij Bart Smith als Sintkado voor m'n kinderen. Bij het uittesten bleek al snel dat na enkele minuten de beeldkwaliteit achteruit gaat en zelfs zo snel dat de kleuren verdwijnen en de teksten niet meer leesbaar zijn.
Heeft dit te maken met een instelling? Zo ja, hoe kan ik dit oplossen? Of dient dit gerepareerd te worden?
Ter info: batterijen zijn volledig opgeladen.
Graag uw reactie ASAP.

Bewerkt (24 april 2013 15:55)
pmhstrik

pmhstrik

• Lid sinds 27 november 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 27 november 2012
  • 16:33

Herken het probleem, heb zelf ook twee van deze tablet's bij Bart Smit gekocht. Na internet aankoop een defecte gekregen en voor die andere ander product geleverd. Alles om geruild bij Bart Smit.
Ook ik heb dit probleem na verloop van tijd vervagen de kleuren en tekst word onleesbaar. Ook hangt deze tablet steeds.
Helaas ben ik de kassa bon kwijt, dus weg garantie bij Bart Smit. Bij discussie over de garantie zou ik alnog garantie krijgen. Heb bankafschrift ge emaild maar te wilden ze een kassabon. Stomme gasten die bij Bart Smit. Hebben geen interne omruiling gemaakt, dus feest ging niet door. Dus geen garantie. Heb Tomtec gevraagd, opsturen en laten maken, op eigen kosten.
Achteraf veel spijt dat ik Tomtec heb gekocht. Snel stuk. Maar Inek04 zou hem maar ter reparatie aanbieden. Hopelijk krijg je een goede.

Bewerkt (24 april 2013 15:55)
Tablet1

Tablet1

• Lid sinds 09 december 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 december 2012
  • 10:46

Hallo,

ik voeg mij bij dit - allicht groter wordende - rijtje. Heb vorige maand tablet gekocht (4.1), direct bij eerste gebruik stelde mijn zoon vast dat de kleuren vervaagden. Ben dan direct naar B S geweest. Normaal moesten we dit eerst inbellen (uiteraard betalend!) maar de winkelier heeft dit dan voor ons gedaan en de tablet toch vervangen door een nieuwe. Kanttekening : een andere medewerker (aan wie we dit eerst meldden) zei dat dit een gekend probleem was…..maar achteraf bleek dit over een andere/vorige versie (4.0) te gaan !!
Nu net geen maand later stellen we hetzelfde probleem vast. Na een tijdje vervagen de kleuren…
Ga dit asap terug brengen en geld weer eisen!! Ik wil geen enkele relatie meer met een keten die dergelijke toestellen van bedenkelijke kwaliteit op de markt brengt (mbt het beeldscherm dan, anders blijkt dit goed te werken (behalve eens te blokkeren) - eerlijk is eerlijk)…ook al betaal je er iets minder voor dan op een ander of ander merk.
Groeten vanuit België…

Bewerkt (24 april 2013 15:59)
tabletdummy

tabletdummy

• Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 december 2012
  • 12:12

Sluit me hierbij aan.
Heb vorige week de 7" Tomtec Android 4.1 gehaald bij BS. Zolang je 'm zo uit de doos gebruikt is er niets aan de hand. Zodra je wat meer rekenkracht gaat vragen (alleen wifi aanzetten met een webpagina is voldoende) heb je na 10 minuten geen leesbaar beeld meer over. Even een kwartierje laten afkoelen en je kunt weer verder. Dit laat zich prima herhalen op deze manier.

Terug gegaan naar BS. Gaven aan dat ik eigenlijk eerst me Tomtec had moeten bellen omdat het een gebruikersfout kon zijn, en daar hebben ze op zich best een punt. Maar, vriendelijk te woord gestaan en zonder problemen ter plaatse omgeruild voor een nieuwe.

Thuis nieuwsgierig of deze wel goed is, maar helaas… zelfde verhaal als hierboven.

Verder op zich een prima apparaat voor deze prijs, maar dan moet het wel blijven werken. Iemand ervaring met sotware updates ?

Bewerkt (24 april 2013 16:00)
Karel12

Karel12

• Lid sinds 05 augustus 2012
  • Berichten 65
  • Reputatie 10
  • 12 december 2012
  • 12:54

Iemand bovenstaand probleem al opgelost gezien. Misschien dmv updates. Ze staan nu weer in de folder van Bart Smit voor 79 euro. Was van plan om ook 1 aan te schaffen, maar als ik bovenstaande zo lees moet dat maar niet.

Iemand andere ervaringen?

64jaar

64jaar

• Lid sinds 04 november 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 december 2012
  • 16:56

heb de tomtec 7 4.1 op 30 oktober gekocht en sinds paar dagen met spelen van LogosQuiz gaat na 15 min de beeldkwaliteit achteruit en verder hebben we dan alles uit staan. ik begrijp dat reparen / omruilen niet helpt .. heeft iemand eentje die wel goed blijft werken ???

———- Update van bericht ———-
Vervolg maar met Wifi aan en spelen van Air Control (al meer dan 2 uur) blijft het beeld prima. dus ik twijfel , proberen mijn geld terug te krijgen of gewoon maar houden, want het is een leuk tablet verder. en zoals Tabletdummy zegt wachten op een update verhaal 2-1-12 helaas gaat toch meestal na ongeveer 10 minutenen het contrast en helderheid in een keer ver achteruit. Vandaag naar winkel geweest maar omdat ik de TomTec al 2 maanden heb geen omruil mogelijk,

Tablet1

Tablet1

• Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 15 december 2012
  • 11:10

Hoi,

Ik heb vernomen dat het met al deze tablets hetzelfde probleem is. Heb daarom dan een ‘tegoedbon’ gevraagd en gekregen. Nu twijfel ik tss een tablet van Lenco of die van Cresta… iemand enige ervaring met deze tablets (denk de voorkeur te geven aan Cresta)….?

PS : blijkbaar zou de samenwerking tss Bart Smit en Tomtec niet meer worden verdergezet….wat ik ten volle kan begrijpen !

Bewerkt (24 april 2013 16:01)
tabletdummy

tabletdummy

• Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 16 december 2012
  • 12:06

Vandaag met de tweede tablet weer terug naar BS geweest. Zeer vriendelijk geholpen, medewerker gaf aan een nieuwe zending te hebben ontvangen waarvan de verpakking duidelijk anders is geworden. Heb deze meegekregen als inruil. M'n dochter zit nu al de hele ochtend er mee te spelen zonder problemen, dus het lijkt nu goed te gaan.

Mocht je dus deze tablet nieuw aan willen schaffen of problemen hebben met de oude, vraag even om de nieuwe verpakking. Versie en type etc. zijn niet veranderd. Je kunt de verpakking herkennen aan de doos die nog maar 1 kan uit de buitenomhulsel kan schuiven. Bij de oude witte doos zat er alleen een dun omslag om heen en kon de witte doos er aan beide zijkanten uitgeschoven worden. De nieuwe verpakking is wat steviger, de doos kan er maar aan 1 kant uit en er zit een duidelijk formulier in waar je je met problemen kunt melden.

Bewerkt (24 april 2013 16:01)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren