Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

multirobbert

multirobbert

• Lid sinds 17 juni 2011
  • Berichten 84
  • Reputatie 10
  • 17 juni 2011
  • 18:43

hallo!

ik heb een Tom Tec 7 inch tablet pc met Android 2.2 (bij Bart Smit gekocht voor €100).
ik wou uberdroid firmware v5 erop zetten. ik heb alles gedaan wat ik moest doen.
toen ik mijn tablet aan deed, ging hij laden.
tijdens het laden deed hij helemaal niks!!
toen heb ik de micro SD er weer uit gehaald, toen heb ik hem weer opgestart zonder de SD, maar toen deed hij helemaal niks meer!!!!!!

weet iemand hoe ik dit moet oplossen? ik kan nu helemaal niks meer met mijn tablet!

alvast bedank

P.S. Ik wil wel snel antwoord. Het is dringend!!!!

Bewerkt (17 juni 2011 18:43)
Morri

Morri

• Lid sinds 10 mei 2011
  • Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2011
  • 11:40

Weet je zeker dat je de juiste bestanden op de juiste plek op het micro SD kaartje hebt gezet? En weet je zeker dat je CHANGER.bat hebt gedraaid en ‘1’ hebt ingetoetsts, en toen op ENTER hebt gedrukt?

Je zegt dat hij ging laden en dat hij niks deed. Dat klinkt tegenstrijdig. Hoe kan iets laden als iets het niet doet? Ik snap dat niet helemaal. Of bedoel je dat de balk van de installatie stilstond? Sommige stukjes doet hij namelijk langer over, en dan lijkt het alsof er niks gebeurt, maar het duurt gewoon even. De installatie kan ettelijke minuten duren.

Andere mogelijkheid: was de batterij wel vol genoeg?

Hier is nog eens een handleiding met screenshots: Tablet PC van Intertoys, Bart Smit: alternatieve firmware doet wonderen!

Nog eens proberen met die handleiding. Lukt het met optie ‘1’ niet, dan is geloof ik 11 nog een alternatief om te proberen. Maar hij zou het echt moeten doen met optie ‘1’. En anders zou ik het op dit forum eens navragen: HcH'z TechKnow - View forum - WM8650 1.3.0 HYBRiD HoneyCombMOD

Bewerkt (18 juni 2011 11:40)
ohwzo

ohwzo

• Lid sinds 02 juni 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2011
  • 11:55

Ik denk dat het mis ging toen je de sd eruit haalde. Hoe lang heb je gewacht?

Kan even duren en als hij al begonnen was toen je de sd eruit haalde heb je nu dus eigenlijk geen firmare..

Overnieuw proberen is de enige optie. Precies volgen wat er staat inclusief formatteren van de sd kaart en veilig verwijderen! Niet de sd kaart eruit halen als er niets gebeurd maar de aan/uit knop ingedrukt houden tot de tablet uit gaat. Zorg voor een volle batterij en laat de lader aangesloten.

Bewerkt (18 juni 2011 11:55)
multirobbert

multirobbert

• Lid sinds 17 juni 2011
  • Berichten 84
  • Reputatie 10
  • 18 juni 2011
  • 15:42

bedankt voor de reacties!
ik was vergeten de sd card te formatteren.
hij werkt nu en ik ben er heel tevreden over!

bedankt!

Bewerkt (18 juni 2011 15:42)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren