Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • OnePlus 6T

• Huawei Mate 20 Pro

• Google Pixel 3 XL

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

han1946

han1946

• Lid sinds 26 mei 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2013
  • 15:52

Sinds een aantal weken heb ik een systeemupdate aangeboden gekregen van Asus en geinstalleerd maar sindsdien is mijn Asus heel erg traag weet iemand waar dat aan kan liggen heb al van alles geprobeerd.

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6120
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 26 mei 2013
  • 17:20

Verplaatst naar ASUS Transformer Prime TF700T

Twanneman

Twanneman

• Lid sinds 10 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2013
  • 22:12

han1946
Sinds een aantal weken heb ik een systeemupdate aangeboden gekregen van Asus en geinstalleerd maar sindsdien is mijn Asus heel erg traag weet iemand waar dat aan kan liggen heb al van alles geprobeerd.

Hoi Han,

Ik heb dezelfde ervaring. Sterker nog ik vind de ASUS T700 huberhaubt traag gelet op de systeemspecs zou je een sneller apparaat verwachten. Het trage na een update is blijkbaar een veel gehoorde klacht. Het enige wat je er aan kan doen en enigsinds helpt is een reset naar de fabrieksinstellingen. Persoonlijk vindt ik dat behoorlijk drastisch omdat je dan ook alles kwijt bent, ook je apps en alles wat je er verder op gezet hebt. Ik heb dit gedaan omdat ik me er ook aan irriteerde maar heb onlangs ook weer een update gehad en zit weer met hetzelfde euvel. Het gaat allemaal redelijk maar internetbrowsers zijn erg traag op dit apparaat en sommige andere apps en het switchen ertussen is ook best traag voor de specs van het systeem.

Ik weet niet of je al verder bent gekomen of elders een oplossing of antwoordt hebt gevonden maar anders wil ik nog wel even zoeken naar de site met uitleg van het probleem, hoe dit op te lossen en waarom een algehele reset de beste oplossing is.

Groeten,
Twanneman

prhoukes

prhoukes

• Lid sinds 20 juni 2014
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2014
  • 09:13

Bij mij hetzelfde probleem. Al heel lang heel traag. Ten tijde van aankoop, kleine 2 jaar geleden, juist als snelste op de markt aangeprezen. Extra jammer dus. …
Onlangs ook fabrieksinstellingen teruggezet. Erg drastische maatregel omdat je vervolgens weer paar avonden bezig bent met alle apps terugzetten en instellen. Helaas is die nu nog steeds niet echt snel. Ik pak vaak mijn Samsung galaxy s5….. snelheid boven en groter scherm.

Als iemand DE oplossing heeft hou ik me aanbevolen

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren