Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Bloem

Bloem

• Lid sinds 02 december 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 december 2012
  • 23:05

Ik ben erg blij met mijn Asus Transformer Pad (TF300T) en heb hem/haar nu ondanks de zeer summiere gebruiksaanwijzing aardig onder controle.

Maar…… er staan inmiddels foto's op die op een of andere manier vanuit mijn computer en/of smartphone op de tablet zijn gekomen.

De meeste foto's kan ik markeren en verwijderen.

Alleen als er een heel klein icoontje bij staat van Picasa krijg ik ze er niet af.

Weet iemand hoe dit moet?

Krijg graag een reactie van jullie.

Dank
Bloem

Bewerkt (24 april 2013 15:56)
Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 3 december 2012
  • 21:04

Google account en dan picasa synchroniseren uit zetten?

Bewerkt (24 april 2013 15:57)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

jevamo

jevamo

• Lid sinds 06 maart 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2013
  • 23:08

Aller eerst moet je bij je google account bij instellingen je picasa webalbum sync uitvinken. Vervolgens ga je naar instellingen –> applicatiebeheer –> Alles –> gallerij. Dan druk je op gegevens wissen en kijk dan eens in je gallerij: weg picasa foto's

Bewerkt (8 mei 2013 23:08)
lia_buteijn

lia_buteijn

• Lid sinds 09 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 juni 2013
  • 11:01

jevamo
Aller eerst moet je bij je google account bij instellingen je picasa webalbum sync uitvinken. Vervolgens ga je naar instellingen –> applicatiebeheer –> Alles –> gallerij. Dan druk je op gegevens wissen en kijk dan eens in je gallerij: weg picasa foto's

Ik probeer dit ook op mijn Asus tablet maar helaas lukt het me nog steeds niet.
Aller eerst moet je bij je google account bij instellingen je picasa webalbum sync uitvinken.Misschien heb ik hier iets fout gedaan? ik zie niets wat ik aan of uit kan vinken.

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 9 juni 2013
  • 13:33

ga naar Accounts - google account- klik boveneaan op synchroniseren. Nu zie je alle opties sttaan met een vinkje erachter. Haal het vinkje weg bij picasa ( en alle andere vinkjes waarvoor je niet wilt synchroniseren)

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

MHoumes

MHoumes

• Lid sinds 18 juli 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2013
  • 05:43

meule
ga naar Accounts - google account- klik boveneaan op synchroniseren. Nu zie je alle opties sttaan met een vinkje erachter. Haal het vinkje weg bij picasa ( en alle andere vinkjes waarvoor je niet wilt synchroniseren)

Sorry ik ben waarschijnlijk erg blond maar snap al niet hoe ik naar Accounts - google account- klik boveneaan op synchroniseren kan komen. Heb al meerdere dingen geprobeerd maar kom nergens de optie synchoniseren tegen waar ik vinkjes aan of uit kan vinken.
Misschien kan iemand mij helpen?

marvinfleer

marvinfleer

• Lid sinds 21 december 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 21 december 2013
  • 14:06

Ik heb het zelfde probleem,
en ik snap het ook niet,

kan accounts niet vinden

marvinfleer

marvinfleer

• Lid sinds 21 december 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 21 december 2013
  • 14:09

is erg vervelend, want al mn fotos en filmpjes die ik op google+ heb staan komen automatisch op mn tablet en kan ze niet verwijderen.

waar boven aan kan je dat doen dan???

mvg

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 21 december 2013
  • 19:59

Als ik op m'n Galaxy S 2 instellingen open, omlaag scroll naar accounts, daar goofle aanklik, en op het volgende schermpje mijn google account aanklik, opent een scherm waar ik aan kan vinken wat ik wel wil synchroniseren. En natuurlijk uit kan vinken wat ik niet gesynchroniseerd wil hebben.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren