Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Dico_Stolze

Dico_Stolze

• Lid sinds 05 september 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 5 september 2012
  • 18:36

Ik heb een nieuwe Asus TF300T gekocht. Afgelopen vrijdag is deze afgeleverd.
Nieuw uit de doos wilde het apparaat niet aan. Ik dacht dat de accu wellicht niet vol was, dus apparaat in de dock gezet en aan de lader gehangen. Oranje lampje ging branden op power button van de tablet, en ook op de dock.

Paar uur later kon ik de tablet gewoon aanzetten. Automatisch werd er een update routine gestart. Ondertussen kon ik gewoon van alles doen. Wifi verbinding maken, instellingen wijzigen, internetten, webmail checken, apps downloaden en instaleren. Kortom, het functioneerde normaal.

Het apparaat is ook een paar keer aan en uit geweest zonder problemen. In de loop van de avond stond ie op tafel, aan de lader, en was de schermbeveiliging actief. Scherm zwart/uit zeg maar.

Vervolgens is het apparaat met geen 20 paarden meer aan de gang te krijgen. Al van alles geprobeerd. Tablet los aan de lader (zonder dock) oranje lampje brand. Dit voor zeker 12 uur. Booten via de powerbutton 30 seconden in te drukken -> geen resultaat. Volume down + powerknop -> ook niets. Resetknopje ook niets.

Inmiddels looppt er een retour procedure, maar dit kan nog een paar dagen gaan duren (Misco)
Asus helpdesk weet ook niets.

Iemand een idee? Als ik hem aan de praat krijgt hoeft ie wat mij betreft dan niet meer terug. Scheelt me weer een week of 2 wachten.

Bewerkt (24 april 2013 15:31)
bigboz

bigboz

• Lid sinds 16 juni 2009
  • Berichten 63
  • Reputatie 0
  • 6 september 2012
  • 08:58

Ik heb sinds de Update ook soms dat de tablet uit staat zonder dat ik wat doe en het duurt soms even voordat ik hem aan krijg :S maar in jou geval ljkt het wat anders.

Probeer eens je volume down knop en je power button in te drukken en even vasthouden

Bewerkt (24 april 2013 15:31)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren