Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

pafaarts

pafaarts

• Lid sinds 28 mei 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 mei 2012
  • 12:20

Hallo,

Recent heb ik een asus transformer pad tf 300 gekocht. Hoe installeer ik onze wifi printer op deze tablet.
Graag in simpele taal graag, ben niet zo technisch namelijk.

Graag jullie reacties.

Bewerkt (24 april 2013 14:55)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 28 mei 2012
  • 12:29

Verplaatst naar correcte forum: Asus Transformer Pad (TF300T)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 28 mei 2012
  • 16:20

Als dat op een vergelijkbare manier gaat als andere computers, zul je de printerdriver ook op de TF300 moeten zetten,dat houdt dan in dat je voor jouw printer een android driver moet vinden…….als dat niet lukt kan een linux driver misschien de klus ook klaren.
Maar als het op een andere wijze gaat,…. geen idee.
Google is je vriend, zoek op android driver + “ jouw printer merk/model”.
Als het lukt, laat hier even weten wat en hoe je dat gedaan hebt, als het niet lukt, stel hier verdere vragen, er zijn er hier heel veel die willen helpen en/of leren.
Edit: misschien zit hier iets in:http://androidapp.lisisoft.com/apps-android-phone/143580-net.jsecurity.printbot.html

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

doctormetal

doctormetal

• Lid sinds 18 augustus 2010
  • Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2012
  • 21:24

Zoek eens in de Play Store. Daar zijn genoeg apps te vinden die dat kunnen. Gewoon als zoekterm het merk van je printer gebruiken.

Dico_Stolze

Dico_Stolze

• Lid sinds 05 september 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 5 september 2012
  • 18:25

Het is mij gelukt via de app Cloud Print. Als je vervolgens even (met een pc) googled op Google Cloudprinter dan kom je een redelijk simpele handleiding regen. Ik heb een HP netwerkprinter staan die bekabeld “hangt” in mijn WiFi thuisnetwerk. Ik heb via een PC die in dit netwerk hangt en contact met de printer heeft de printer “vrijgegeven” voor Google Cloudprinting. Ik kan nu met alle Android apparaten waar de app op draait de printer gebruiken. Zowel via WiFi als via 3G. Ik weet ook dat er WiFi printers bestaan die al rechtstreeks met Google cloudprinting kunnen communiceren. FF googelen op modelnaam/nummer.

Bewerkt (24 april 2013 15:31)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren