Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ton15

ton15

• Lid sinds 12 juni 2012
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2013
  • 21:10

Jhs heb je ook de padfone 2 station er bij wat is jou ervaring met de scherpe of rouwe zijkanten van de asus padfone 2 station. En er zijn al meerdere update,s voor de asus padfone 2 ik draai nu op de firmware versie 10.4.11.13-0 de meeste zijn er van camera update,s je kan ze downloaden bij asus op hun pagina even uitpakken via de pc en dan het bestand zelf op je geheugen zetten de telefoon uitzetten en met op starten krijg je de melding om de update te installeren. Succes er mee als het niet lukt dan stuur maar even een pm.

Bewerkt (21 mei 2013 13:36)
JHS_NL

JHS_NL

• Lid sinds 21 januari 2011
  • Berichten 666
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2013
  • 11:43

Hoi Ton, ik heb het totaal pakket ja. Ik moet zeggen dat ik geen probleem heb met de rouwe randen, heb overigens gelijk voor de station een mooie hoes besteld dus let daar ook niet echt op. Ik wist dat er nieuwere firmware versies waren maar ben eigenlijk een beetje verbaasd dat deze na een paar dagen nog steeds niet gewoon als OTA worden aangeboden. Heb het niet zo op het uitpakken van die dingen en in het geheugen zetten maar zal het eens proberen. Als je trouwens wat meer met andere Padfone (2) eigenaars wil praten moet je eens kijken op [url]www.padfoneclub.com[/url] staat ook een mooie lijst met apps die wel/niet werken en welke over weg kunnen met het dynamisch omschakelen.

Bewerkt (21 mei 2013 13:36)

Telefoon(s): Xiaomi Mi Mix 2s
Tablet: NVIDIA Shield K1
Android TV: NVIDIA Shield TV

Website:
http://www.joostslager.nl

Acidrain303

Acidrain303

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 19 maart 2013
  • 21:13

Zijn er maar een paar Padfone 2 gebruikers hier? Hmm wel jammer. Je vraagt je bijna af hoeveel mensen in NL het toestel hebben aangeschaft…

Bewerkt (21 mei 2013 14:07)
JHS_NL

JHS_NL

• Berichten 666
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2013
  • 08:56

Ik hoor wel vaker dat mensen hem hebben maar ik ken er in mijn kring b.v. een paar die niet veel op fora komen zoals deze. Maar ik denk dat de Padfone (2) gewoon niet mainstream genoeg is om door een grote groep mensen te worden opgepikt.

Bewerkt (21 mei 2013 14:07)

Website:

sjaak1960

sjaak1960

• Lid sinds 13 december 2010
  • Berichten 95
  • Reputatie 0
  • 26 maart 2013
  • 09:50

Ik bezit sinds gisteren de Padfone 2 (32GB) versie en ben nu al smoor verliefd :thumbs:

Bewerkt (21 mei 2013 14:15)
sjaak1960

sjaak1960

• Lid sinds 13 december 2010
  • Berichten 95
  • Reputatie 0
  • 31 maart 2013
  • 14:43

Je kan met de padfone ook 13 MP foto's schieten als hij in de tablet zit..in het midden van je scherm kan je kiezen voor 5MP landscape mode of als je op dat wolkje druk gaat hij naar 13MP maar in portrait mode

Bewerkt (21 mei 2013 14:20)
bosch1966

bosch1966

• Lid sinds 25 mei 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 25 mei 2013
  • 15:16

Hallo ik heb sinds kort een padfone 2
Ik loop tegen het volgende probleem aan
De push berichten werken vaak niet,of komen te laat aan
Als ik ik schakel tussen Wi-Fi en de telefoon krijg ik vaak alle berichten nog een X binnen
Het is net of de telefoon niet altijd synchroniseert
ik krijg vaak de berichten van b.v whatsApp pas binnen als ik het programma open
Iemand die mij kan helpen?
Voor de rest ben ik heel tevreden over de telefoon combinatie

bosch1966

bosch1966

• Lid sinds 25 mei 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2013
  • 12:08

ton15
Jhs heb je ook de padfone 2 station er bij wat is jou ervaring met de scherpe of rouwe zijkanten van de asus padfone 2 station.
En er zijn al meerdere update,s voor de asus padfone 2 ik draai nu op de firmware versie 10.4.11.13-0 de meeste zijn er van camera update,s je kan ze downloaden bij asus op hun pagina even uitpakken via de pc en dan het bestand zelf op je geheugen zetten de telefoon uitzetten en met op starten krijg je de melding om de update te installeren. Succes er mee als het niet lukt dan stuur maar even een pm.

goedemorgen
zou jij mij eens uit kunnen leggen hoe dat precies werkt ik krijg het wel op mijn telefoon maar verder gebeurt er niks

JHS_NL

JHS_NL

• Berichten 666
  • Reputatie 0
  • 7 juni 2013
  • 11:00

bosch1966
ton15
Jhs heb je ook de padfone 2 station er bij wat is jou ervaring met de scherpe of rouwe zijkanten van de asus padfone 2 station.
En er zijn al meerdere update,s voor de asus padfone 2 ik draai nu op de firmware versie 10.4.11.13-0 de meeste zijn er van camera update,s je kan ze downloaden bij asus op hun pagina even uitpakken via de pc en dan het bestand zelf op je geheugen zetten de telefoon uitzetten en met op starten krijg je de melding om de update te installeren. Succes er mee als het niet lukt dan stuur maar even een pm.

goedemorgen
zou jij mij eens uit kunnen leggen hoe dat precies werkt ik krijg het wel op mijn telefoon maar verder gebeurt er niks

Hoi bosch,

wat heb je tot nu toe gedaan dan?? Heb je wel de juiste versie (WWE SKU moet je de nieuwste van hebben) van de firmware, je kan jou firmware type bekijken bij telefoon info?

Heb je het ook al geprobeerd om als zip het bestand erop te zetten zonder uitpakken?

Groeten JHS

Website:

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren