Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Lry

Lry

• Lid sinds 06 oktober 2010
  • Berichten 96
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2012
  • 15:16

Zijn er nog mensen die dit toestel gaan aanschaffen. Ik zit zelf te twijfelen tussen dit toestel en de nexus 4. Ik mag wel pas verlengen in februari, dus wie weet wat er tegen die tijd alweer op de markt is…

Bewerkt (24 april 2013 15:47)
JHS_NL

JHS_NL

• Lid sinds 21 januari 2011
  • Berichten 666
  • Reputatie 0
  • 31 oktober 2012
  • 09:05

Ik heb wel in de planning staan deze aan te schaffen. Ben alleen heel benieuwd wanneer die nu daadwerkelijk hierheen gaat komen aangezien het wat stil is sinds de aankondiging van de Padfone 2.

Telefoon(s): Xiaomi Mi Mix 2s
Tablet: NVIDIA Shield K1
Android TV: NVIDIA Shield TV

Website:
http://www.joostslager.nl

Lry

Lry

• Berichten 96
  • Reputatie 0
  • 1 november 2012
  • 15:24

Ik las dat het toestel hier nog voor het nieuwe jaar te koop moest zijn. Ik hoop dat dat ook gewoon zal gebeuren

JHS_NL

JHS_NL

• Berichten 666
  • Reputatie 0
  • 2 november 2012
  • 12:22

Dat hoop ik zeker met je mee.

Bewerkt (24 april 2013 15:48)

Website:

Lry

Lry

• Berichten 96
  • Reputatie 0
  • 4 december 2012
  • 18:08

Asus wil PadFone 2 rond kerst in Nederland uitbrengen | Tablets en telefoons | Tweakers

Goed bericht om te lezen, werd al bang aangezien ik zo weinig hoorde over het toestel. Nog steeds ben ik wel heel erg aan et twijfelen of ik eerder dit toestel zou kopen ipv het importeren van een Nexus 4 …

Bewerkt (24 april 2013 15:58)
Gilles_Bonne

Gilles_Bonne

• Lid sinds 17 december 2012
  • Berichten 382
  • Reputatie 0
  • 19 december 2012
  • 17:22

Het ligt eraan of je bij de Nexus 4 ook een extra tablet erbij koopt. Als je dat doet zit je ongeveer op de zelfde prijs (ligt natuurlijk aan welke tablet je koopt). Dus dan kan je ze allebei kopen. Maar heb je meer aan alleen een telefoon en heb je de tablet niet zozeer nodig kan je beter voor de Nexus 4 gaan want die is een stuk goedkoper.

Bewerkt (24 april 2013 16:02)
JHS_NL

JHS_NL

• Berichten 666
  • Reputatie 0
  • 19 december 2012
  • 19:55

Ik snap alleen niet waarom iedereen de padfone steeds met een combinatie van telefoon + tablet vergelijkt. Het gaat hier toch om iets dat er juist voor zorgt dat je niet meer twee aparte apparaten nodig hebt voor tablet/telefoon gebruik.

Ja ik kan me voorstellen dat niet iedereen op deze combo zit te wachten maar als je kijkt naar 2 aparte apparaten is de Padfone mijn inziens niet jou ding.

Website:

Gilles_Bonne

Gilles_Bonne

• Lid sinds 17 december 2012
  • Berichten 382
  • Reputatie 0
  • 19 december 2012
  • 20:00

JHS_NL;367314
Ik snap alleen niet waarom iedereen de padfone steeds met een combinatie van telefoon + tablet vergelijkt. Het gaat hier toch om iets dat er juist voor zorgt dat je niet meer twee aparte apparaten nodig hebt voor tablet/telefoon gebruik.

Ja ik kan me voorstellen dat niet iedereen op deze combo zit te wachten maar als je kijkt naar 2 aparte apparaten is de Padfone mijn inziens niet jou ding.

Zo bedoelde ik het ook niet. Natuurlijk is het iedereens eigen mening. Mij lijkt het wel fantastisch om mijn telefoon in mijn tabletdock te stoppen zodat ik een groter scherm en een betere batterij heb maar ik heb er gewoon op dit moment het geld niet voor over om het te kopen.

ton15

ton15

• Lid sinds 12 juni 2012
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2013
  • 09:13

Ik heb de asus padfone 2 32gb versie all 3 weken in mijn bezit. het is een fantastische set met de tablet er bij. Is zeer snel een hoge benchmark score,s.
Je moet alleen even wennen dat er geen micro usb aansluiting op zit. Het geluid wat uit de padfone 2 en padfone 2 station komt is zeer zuiver.
Een zeer goede en snelle gps antenne met een snelle fix. Ik gebruik hem veel voor navigatie en zeer tevreden over de gps ontvangst. Als je met de asus padfone 2 foto,s schiet kun je dat in maximale 13 megapixels doen heb je hem in de padfone 2 station zitten is dat maar maximaal 5 megapixel.
Ik heb ook van te voren de asus padfone 1 gehad met het padfone station 1 gehad persoonlijk vondt ik het padfone station lekker in de hand liggen hij was iets aan de zware kant maar de buiten randen waren rondachtig met de padfone 2 station is dat niet deze heeft aan de zijkanten scherpe randen is bijna niet lang vast te houden via de zijkanten dan staan de striemen of afdrukken goed in je handen te zien. Dit vindt ik zelf een slechte zaak van asus dat zo,n mooie asus padfone gsm uitbrengen en de asus padfone 2 station met zo,n scherpe randen rond om het station je bent hem verplicht om hem in een tas of houder of ergens neer te leggen je kunt hem niet lang vast houden met de scherpe randen. Wie deze set wil aanschaffen inclussief de padfone 2 station zal dit gaan op merken er van. Deze asus padfone 2 is in duitsland all 3 weken te koop voor de normale prijs als de prijzen wie hier in nederland bij sommige winkels veel te duur wordt aan geboden.

Bewerkt (28 januari 2013 09:13)
JHS_NL

JHS_NL

• Berichten 666
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2013
  • 10:04

Ik heb hem afgelopen weekend eindelijk binnen gekregen. Moet zeggen dat ik tot nu toe er positief erover ben. Hij is razend snel, omschakeling bij het docken van de telefoon is prima.

Nu nog even kijken hoe alles verder bevalt :-) ben hem nog lekker aan het verkennen namelijk.

Bewerkt (24 april 2013 16:12)

Website:

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren