Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

Trending smartphones
  • Huawei Mate 20 Pro

• Pocophone F1

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

• OnePlus 6

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

chriswolfs

chriswolfs

• Lid sinds 27 oktober 2017
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2018
  • 11:18

Hallo gizmobinky,

Sorry voor mijn late reactie. Er kwam heel veel tussendoor. Ik heb de goeie files gedownload. tablet is de wifi variant, dus geen sim. Ik heb alles goed kunnen doorlopen tot de laatste stappen. Nu als ik hem opstart staat er in het beeld start met een pijl bij de aan en uit knop. 

Kun je daar iets mee?

Gr chris

Sorry voor mijn late reaxtiegizmobinkygizmobinky

chriswolfs

chriswolfs

• Lid sinds 27 oktober 2017
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2018
  • 12:00

Misschien kan ik hem naar je opsturen om er eens naar te kijken?

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6022
  • Reputatie 250
  • 22 januari 2018
  • 17:19

voorlopig heb ik even geen tijd (verbouwing van 5 weken) misschien even alles opnieuw flashen of doe een factory reset in de recovery van de tablet.

Of dat iemand anders hier je verder kan helpen je tablet aan de praat te krijgen.

boomspar

boomspar

• Lid sinds 01 maart 2017
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 26 april 2018
  • 12:27

Bedankt voor de heldere uitleg. Een aantal afbeeldingen zijn verwijderd door de imagehoster. Kunnen je deze opnieuw plaatsen?

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6022
  • Reputatie 250
  • 26 april 2018
  • 12:54

Bedankt voor de heldere uitleg. Een aantal afbeeldingen zijn verwijderd door de imagehoster. Kunnen je deze opnieuw plaatsen?
de screenshots heb ik niet meer, dan zou ik dat even opnieuw moeten doen…..dat lukt me niet eerder als vanavond.

wat is het probleem dan?

edit: screenshots toegevoegd en aangepast ;-)

https://androidworld.nl/forum/asus-google-nexus-7/66790-nexus-7-2012-terug-zetten-naar-versie-44.html?page=2#post-491361

Bewerkt (26 april 2018 13:26)
boomspar

boomspar

• Lid sinds 01 maart 2017
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 26 april 2018
  • 19:39

Bedankt. Geen probleem maar even de schermafbeeldingen checken op mijn situatie.

Nog een vraag waarom staat fastboot cache cache.img ertussen? Ik heb geen cache.img,

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6022
  • Reputatie 250
  • 26 april 2018
  • 20:30

Bedankt. Geen probleem maar even de schermafbeeldingen checken op mijn situatie. Nog een vraag waarom staat fastboot cache cache.img ertussen? Ik heb geen cache.img,
gewoon het commando uitvoeren, krijg je een fout dan dan gewoon doorgaan met volgende commando.

als je helemaal niet meer weet gebruik dan de nexus root toolkit van WugFresh daar kun je zelf ook aangeven naar welke android versie jij terug wilt..ook het unlocken en locken en volgens mij als je aangeeft om naar een lagere versie te gaan geeft het programma zelf de actie om eerst de bootloader te unlocken als dat nog niet gedaan is….zie link en filmpje.

http://www.wugfresh.com/nrt/

Bewerkt (26 april 2018 20:40) | extra info toegevoegd

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren