Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

  • Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

magnepan

magnepan

  • Lid sinds 22 november 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #1
  • 22 november 2014
  • 14:43

hallo allemaal

een paar dagen geleden kijk ik op mijn nexus 7 en zie dat er een update naar lollypop is.
ik heb het tot mijn grote spijt gedownload en zit nu met de gebakke peren.
hij start niet op ik blijf die rotte balletjes maar zien uren lang.
alles al geprobeerd factory reset geen resultaat catsh leeggemaakt noem maar op.
nu mijn vraag wie kan ik daar aansprakelijk voor stellen?
google neem ik aan weet iemand hoe je dat aanpakt?

alvast bedankt

gr magnepan

Patrick

Patrick

  • Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6259
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • #2
  • 22 november 2014
  • 16:02

Verplaatst naar Nexus 7-forum

dekarre

dekarre

  • Lid sinds 21 november 2012
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • #3
  • 23 november 2014
  • 15:35

Het is een algemeen probleem, maar overal heeft men miserie met Nexus 7 na de update naar Lollipop, die al Lolliflop genoemd wordt.
Ikzelf heb ook een Nexus 7 2012 en na de update, enkele dagen geleden is mijn tablet enorm traag geworden. Ik heb de voorgestelde actie ondernomen: Cache ledigen, maar geen beter resultaat daarvoor. Heb 2 apps geinstalleerd die ook Cache ledigen, maar ook geen beter resultaat.
Een aantal apps die ik weinig gebruik heb ik weggedaan, maar ook geen beterschap. Soms heb ik een tijd een “bevrozen beeld”; soms gaat hij voor een tijd in het zwart….. kortom enorm veel problemen. Mensen zeggen dat je terug moet gaan naar de fabrieksinstellingen, maar dan ben je alle gegevens kwijt, ik zal daar nog mee wachten. Op een Engelstalig Google forum staan er al duizenden klachten van mensen…. Ik hoop dat Google ermee bezig is en we vlug een oplossing krijgen. Ik typ nu via mijn chromebox, een ander Google product want ik durf het momenteel niet aan met mijn tablet.
Misschien kan je proberen om hem af te zetten door een naald in het piepkleine gaatje te steken dit is ergens bovenaan aan de achterkent en hem zo af te zetten en te herstarten.
Hopelijk lukt dit.

magnepan

magnepan

  • Lid sinds 22 november 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #4
  • 23 november 2014
  • 18:52

uitzetten kan ik gewoon inde fabrieksinstellingen.
voor de rest kan ik er niets mee dus voor mij is hij stuk.
ik vraag mij af of ik google erop aan kan spreken?

magnepan

dekarre

dekarre

  • Lid sinds 21 november 2012
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • #5
  • 23 november 2014
  • 19:22

Hopelijk komt Google heel vlug met een oplossing, dit is een wereldwijd probleem. Kunnen wij Google verantwoordelijk stellen, en hoe doe je dat? Google zou ZO VLUG MOGELIJK een oplossing moeten vinden, ofwel een terugkeer naar Kitkat opsturen, zodat we terug kunnen. Nu kunnen we helemaal niets doen. Men zegt dit of dat, maar dit zijn tijdelijke oplossingen en hebben weinig effect.

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

  • Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • #6
  • 23 november 2014
  • 19:47

je kan toch manueel kitkat of lollipop flashen?
http://www.amongtech.com/downgrade-android-5-0-lollipop-to-android-4-4/ zo bv via adb.of gebruik de toolkit van mskip.

Bewerkt (23 november 2014 19:56) | Bewerkt via Tapatalk/Androidworld Reader
dekarre

dekarre

  • Lid sinds 21 november 2012
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • #7
  • 23 november 2014
  • 20:49

Ik ben niet zo technisch ingesteld om dit te kunnen. Veel te ingewikkeld voor mij, ik denk zelf dat het voor de meeste mensen te ingewikkeld is.
Wij hebben onze tablet en gebruiken onze tablet voor diverse dingen: facebook, muziek, chatten, nieuws, spelletjes, iets opzoeken…
Maar over die hele technische toestanden weten we niets, trouwens is het niet onze schuld dat onze tablet niet meer werkt, het is Google die er iets moet aan doen, en zo snel mogelijk.

magnepan

magnepan

  • Lid sinds 22 november 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #8
  • 23 november 2014
  • 21:42

ben het volledig eens met jou.
ik heb er ook de ballen verstand van.
maar als google er niets aan doet?

gr magnepan

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

  • Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • #9
  • 23 november 2014
  • 21:45

je kan het toch tenminste proberen?

dekarre

dekarre

  • Lid sinds 21 november 2012
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • #10
  • 24 november 2014
  • 22:54

Volgens artikels die ik gelezen heb op een Engelstalig forum, zouden bepaalde apps de oorzaak van de storingen zijn:
die apps zouden nog niet aangepast zijn aan de nieuwe android 5.0
1 van die apps zou facebook zijn. Het zijn berichten van andere “slachtoffers” dus niet officieel. Google laat nog niets weten, wat toch heel vreemd is voor zulk een groot bedrijf.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren