Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

johnoetzitterd

johnoetzitterd

• Lid sinds 10 januari 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 januari 2013
  • 15:39

via de email app krijg k mijn at home emailaccount niet geïnstalleerd; na invullen van gegevens krijg ik steeds bericht: kan geen verbinding met server krijgen. g-mail en hotmail app geven geen enkel probleem. wie kan mehelpen?

Bewerkt (24 april 2013 16:08)
joepjoep

joepjoep

• Lid sinds 04 augustus 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 19 februari 2013
  • 16:19

Hallo, Heb hetzelfde met mijn email account bij xs4all. Zowel POP3 als IMAP werken niet op mijn eigen Wifi thuis. gmail wel, maar dat is een ander programma. Bij mij rijst het vermoeden dat het ingebouwde email programma van Android 4.2 in gebreke blijft, want als anderen met iPad gaat het wel. Alleen webmail met dezelfde login werkt wel. Maar dat is minder fraai. Wie het weet, mag het zeggen.

Bewerkt (21 mei 2013 13:44)
rockhopper

rockhopper

• Lid sinds 19 februari 2013
  • Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2013
  • 10:53

Ik weet niet welke android versie jullie hebben, maar bij mij op 4.2.2 werkt in ieder geval xs4all gewoon zoals het hoort. Je weet zeker dat je de goede gebruikersnaam hebt ingevuld bij de instellingen (die is als het goed is zonder @xs4all.nl) en de juiste pop3/imap server? Ik gebruik pop3.xs4all.nl op poort 110. Bij mij wilde het programma de accountnaam (mailadres@xs4all.nl) aanvankelijk als gebruikersnaam instellen en dan werkt het inloggen dus niet.

Bewerkt (21 mei 2013 13:44)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren