Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Song

Song

• Lid sinds 29 maart 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 21 september 2012
  • 09:29

Het geluid van de Nexus 7 is wat mij betreft prima, maar eerlijk is eerlijk ik ben geen stereofiel en snel tevreden… Ik had wel een curieus voorval; bij de Nexus 7 wordt niets extra’s geleverd, wat mij betreft prima, dan kan eenieder de koptelefoon (of anders) kopen wat ie wilt. En daarbij, wat verwacht je voor die prijs? Dus wilde ik mijn “gewone” koptelefoon/oortjes gebruiken die destijds standaard bij mijn HTC Desire HD zijn geleverd. En, die werkte niet op de nexus 7. Ik alles afgezocht of ik misschien ergens een knopje moest omzetten of een instelling moest aanpassen, niets. Toen ben ik terug gegaan naar de winkel, waar bleek dat de jackplug van mijn oortjes 3 zwarte ringetjes hebben en in de nexus past alleen een jackplug met 2 ringetjes. Ik heb op internet gezocht naar dit fenomeen, maar niet kunnen vinden.

Dit is mijn jackplug met 3 zwarte ringetjes;
5563

In Wiki staat ie zo;

Bewerkt (24 april 2013 15:35)
ridsel

ridsel

• Lid sinds 01 juni 2011
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 21 september 2012
  • 16:07

Bij drie ringetjes zit er ook bediening van het volume ed. bij. De Nexus 7 zal dit niet ondersteunen.

Bewerkt (24 april 2013 15:35)
wier

wier

• Lid sinds 02 juli 2011
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 29 september 2012
  • 13:48

weet je zeker dat de HTC oortjes niet werken?ik heb een HTC Sensation en de oortjes die daarbij geleverd zijn werken wel gewoon, er zit inderdaad een extra ringetje op het stekkertje maar hij speelt wel af via de oortjes op mijn Nexus, wel moet je het stekkerje er goed diep inpluggen, werkte bij mij eerst ook niet. De bediening van de oortjes werkt inderdaad niet.

Bewerkt (24 april 2013 15:37)
Song

Song

• Lid sinds 29 maart 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 2 oktober 2012
  • 14:33

Bedankt Wier, ik heb het nog eens geprobeerd, en ja hoor! Ik voel me nu wel een nitwit, aan de andere kant, in de winkel kregen ze het ook niet werkend, nu werkt het dus wel. Misschien is er tussendoor een update geweest…

Bewerkt (24 april 2013 15:38)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren