Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Rva03

Rva03

• Lid sinds 20 september 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 21 september 2013
  • 18:21

henklbr
Rva03
Ik heb sinds vandaag ook de nieuwe Nexus 7 in huis en ben er ook erg blij mee. Tot zover heb ik nog geen last ondervonden van de meest genoemde problemen.
Wel heb IJ een probleem met de camera. Wanneer ik de camera app open krijg ik de volgende melding: Kan geen verbinding maken met de camera. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben of weet hoe ik dit kan verhelpen? Alvast bedankt!

Waar heb je je toestel gekocht?
Denk dat het beter is met je toestel terug te gaan en om te ruilen voor een ander exemplaar…

Ik heb hem online besteld bij Paradigit. Kan dit geen software probleem zijn? Als ik namelijk de tablet opnieuw opstart dan doet de camera het wel een paar seconden en dan pas krijg ik die melding..

henklbr

henklbr

• Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 1073
  • Reputatie 140
  • 22 september 2013
  • 19:48

Rva03
henklbr
Rva03
Ik heb sinds vandaag ook de nieuwe Nexus 7 in huis en ben er ook erg blij mee. Tot zover heb ik nog geen last ondervonden van de meest genoemde problemen.
Wel heb IJ een probleem met de camera. Wanneer ik de camera app open krijg ik de volgende melding: Kan geen verbinding maken met de camera. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben of weet hoe ik dit kan verhelpen? Alvast bedankt!

Denk dat het beter is met je toestel terug te gaan en om te ruilen voor een ander exemplaar…

Ik heb hem online besteld bij Paradigit. Kan dit geen software probleem zijn? Als ik namelijk de tablet opnieuw opstart dan doet de camera het wel een paar seconden en dan pas krijg ik die melding..

Als het een software-probleem betreft, dan zouden meer mensen er last van moeten hebben (toch?)…

Er is een firmware-update verschenen deze week voor de WiFi-versie (JSS15R),heb jij deze al op je Nexus 7?

http://androidworld.nl/forum/asus-google-nexus-7-2013/55077-firmware-update-jss15r-beschikbaar-voor-nexus-7-2013-wifi.html

Anders gewoon omruilen: dit soort problemen mogen niet voorkomen!

Greetzzz, Henk.
===========================
Samsung Galaxy Note8 SM-N950F/DS 64GB | Samsung microSDXC PRO Plus 128GB Class 10 UHS-I
Android-version: 8.0.0
Kernel-version: 4.4.13-13094739-QB17155977
Build-number: R16NW.N950FXXU3CRC1
Build Info: dpi@SWHE0723 #1 Fri Mar 2 19:02:38 KST 2018
CSC: N950FOXM3CRC4
Baseband-version: N950FXXU3CRB9

Rva03

Rva03

• Lid sinds 20 september 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 24 september 2013
  • 23:02

henklbr
Rva03
henklbr
Rva03

Als het een software-probleem betreft, dan zouden meer mensen er last van moeten hebben (toch?)…

Er is een firmware-update verschenen deze week voor de WiFi-versie (JSS15R),heb jij deze al op je Nexus 7?

http://androidworld.nl/forum/asus-google-nexus-7-2013/55077-firmware-update-jss15r-beschikbaar-voor-nexus-7-2013-wifi.html

Anders gewoon omruilen: dit soort problemen mogen niet voorkomen!

Ik heb van de week wel een update uitgevoerd. Ik weet niet precies of die update het buildnummer had wat jij noemt, maar het heeft het probleem wel verholpen. Vandaag heeft zich helaas weer een nieuw probleem voorgedaan. Er was weer een update beschikbaar en die heb ik dan ook gedownload en geïnstalleerd. De tablet zou nu uit zichzelf opnieuw op moeten starten, maar hij blijft, wat ik ook doe, hangen op het scherm met die (regenboog) X. Iemand hier misschien van gehoord en/of een oplossing voor?

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 25 september 2013
  • 07:16

factory reset uitvoeren ms

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren