Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

erikobbink

erikobbink

• Lid sinds 21 februari 2015
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 21 februari 2015
  • 19:48

Alles werkt behalve de apps kan ik niet meer ophalen. Dan zegt hij iedere keer Googleplaystore is gestopt.

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 21 februari 2015
  • 20:27

al eens de cache of gegevens gewist van de playstore app?

erikobbink

erikobbink

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 21 februari 2015
  • 20:53

Cache al vaker maar gegevens nog nooit, anders ga ik hem opnieuw instaleren.
Dank je.

TheoTM

TheoTM

• Lid sinds 25 februari 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2015
  • 10:35

Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn Asus Transformer TF101. Alles al geprobeerd wat te vinden is op internet, inclusief uiteindelijk opnieuw installeren van de betreffende componenten play store, services en service framework (ben de exacte namen even kwijt, want ik heb mijn tablet nu niet bij de hand).
Dit alles zonder resultaat, dus daarom gisteravond een factory reset gedaan, waarbij onder andere in eerste instantie een oudere versie van Google Play wordt geinstalleerd. Blijkt dat met deze versie ik gewoon apps kan downloaden. Maar na een automatische update van Google Play krijg ik weer dezelfde foutmelding als ik probeer een app te downloaden: Google Play is gestopt.
Mijn voorlopige conclusie is even dat de nieuwe versie van Google Play op de een of andere manier niet compatible is met de Asus Transformer TF101. Maar wie het beter weet mag het zeggen …

erikobbink

erikobbink

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2015
  • 13:36

Dag Theo, hele goede beschrijving van jou. Ik een maand terug de tablet terug gezet op fabrieksinstelling omdat ik er een virus in mijn Yahoo had. Maar dit kan niet het euvel zijn. Als ik een app wil halen uit google store dan gooi ik hem er eerst helemaal af dan zet hij de fabrieks-app erop en die werkt wel, maar dat is maar voor 5 min. Verder kan ik op google ook niks vinden hoe ik dit kan verhelpen.Het is ook alleen de app die niet werkt de rest van de store doet het prima.

Scotia63

Scotia63

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2015
  • 23:28

Hallo , ik heb sinds ik mijn Asus terug heb gebracht in fabrieks instelling precies hetzelfde probleem . Ik heb 1 app kunnen halen in de store en nu NIETS meer . Steeds dezelfde melding Google Play Store in gestopt …….. Heel graag oplossing ..

erikobbink

erikobbink

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2015
  • 00:10

Dag, Scotia63, Mailtje naar google, misschien gaat dat lukken. Tot nu gooi ik iedere keer als ik een app wil Google palystore eraf, en dan dan heb ik 5 min. de tijd om het te doen met een fabrieksinstelling voor de eerste update. Ik ga er binnen kort wel even voor zitten en hopelijk kom ik eruit met google samen.

Bewerkt (26 februari 2015 00:11)
Scotia63

Scotia63

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2015
  • 00:14

Hallo , Alles al geprobeerd vanavond werkt nog steeds niet . Ik zet nu al mijn apps via de laptop erop . Dus Google Play store openen op laptop en dan installeren naar tablet ! Maar laten we hopen dat er een oplossing komt . Bedankt voor je reactie hoor !

TheoTM

TheoTM

• Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2015
  • 10:33

Voor de volledigheid hierbij nog even het volledige stappenplan waarmee het opgelost zou moeten zijn:
http://www.androidpit.com/google-play-not-working
Dit zou je nog even kunnen proberen, maar bij mij werkt dat dus niet, behalve dus Google Play opnieuw installeren en snel wat downloaden.

Scotia63

Scotia63

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 27 februari 2015
  • 00:23

Hoi , fijn weer een reactie !! Na fabrieksinstellingen gelukkig alles weer kunnen installeren , niet vanuit de store van Asus maar gewoon via de laptop en dan naar Asus ! De link ( oplossing ) is deze ook ergens te vinden in het Nederlands ??? Hg Ilona

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren