Zie je ook een patroon wat betreft welke apps de accu het meeste gebruiken?
Eeehhh…. Ik weet niet hoe ik dat moet zien? Maar het gaat erom dat de tablet leeg loopt als hij helemaal uit is dus ik neem aan dat dit dan niet van belang is?
Ah, excuses, ik dacht dat je bedoelde als hij op stand-by stond. Dat is wel vreemd dan. Hij ligt niet op een te koude/warme plek neem ik aan?
Nee niet echt, gewoon in de kast in de woonkamer. Als je zoekt op mijn gebruikersnaam heb ik ook gevraagd hoe CPU Spy werkt maar ik krijg er geen antwoord meer op…..
Kunt proberen of de tablet wel echt uitgaat wanneer je ‘m handmatig uitzet. Dat doe je door de aan/uit-knop ingedrukt te houden tot hij uitgaat. Kunt dat het beste testen wanneer de tablet helemaal vol is, zodat je zeker weet dat hij echt ’leegloopt'.
Als je zoekt op mijn gebruikersnaam heb ik ook gevraagd hoe CPU Spy werkt maar ik krijg er geen antwoord meer op…..
Ik zet hem uit door de aan- en uitknop ingedrukt te houden en dan krijg ik de vraag of ik de tablet wil afsluiten dus ik neem aan dat hij dan helemaal uitgaat. Hij is op dat moment helemaal opgeladen. Daarom begrijp ik niet waarom hij leegloopt als ik hem (naar mijn idee) helemaal uitzet.
@ nanders: Ik had nog een printscreen geplaatst maar daar kreeg ik geen antwoord op.
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
Weet iemand waarom mijn tablet leeg loopt als ik hem een aantal dagen niet gebruik? Hij lijkt wel beter op “accupercentage” te blijven als hij dagelijks gebruikt wordt.