Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • OnePlus 6T

• Huawei Mate 20 Pro

• Samsung Galaxy S10

• Google Pixel 3 XL

• Samsung Galaxy Note 9

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Call_me@

Call_me@

• Lid sinds 16 maart 2012
  • Berichten 73
  • Reputatie 0
  • 13 juni 2013
  • 14:36

Ik heb mij door al het Android promotiegeweld helaas laten verleiden om zo'n toverdoos aan te schaffen. Het was m'n bedoeling om tegelijk de Transformer te promoveren tot centrale agenda waarop/waarmee ik m'n pc, m'n Nokia E72 en m'n Wolfgang smartphone kon synchroniseren.
Het 1e deel lukt zonder enige moeite: Nokia synchroniseert moeiteloos m'n E72 met de Outlook-agenda op m'n windhoos XP-pc. Daarna stopt de wondere wereld van android.
Ik krijg met geen mogelijkheid de Transformer-agenda gekoppeld aan de smartphone, ook al staat op beiden hetzelfde gmail-account. Zoeken op dit Forum heeft me ook nog niet verder gebracht.
Weet iemand hier een oplossing voor of moet ik toch maar terugkeren van m'n dwaling en de Android smartphone op Marktplaats zetten en gewoon die Nokia blijven gebruiken ?
Dat is wel even slikken richting vrienden en collega's maar de goede zaak gaat natuurlijk voor.
Ben benieuwd en alvast bedankt.

GirlKillu

GirlKillu

• Lid sinds 10 maart 2011
  • Berichten 581
  • Reputatie 10
  • 14 juni 2013
  • 12:35

Dit is bizar
Je google agenda zou overal dezelfde moeten zijn. En zeker dat syncronisatie aanstaat, of manueel in de agenda App via menu->vernieuwen
Als je op de PC naar google agenda gata, zou je ook je agenda moeten kunnen raadplegen, dus of dit nu op een tablet, smartphone of pc is, zou allemaal hetzelfde moeten zijn. Met het juiste emailadres uiteraard.
Zeker dat je je agenda via google gebruikte? Je kan namelijk verschillende accounts toevoegen.

Dit kan je bekijken door bijvoorbeeld in je Agenda app van je tablet (of smartphone) naar menu te gaan, en dan op agenda's te klikken (dit is wel op mijn Nexus4)

PS: kan je even meer uitleg geven welke Agenda je wenst te gebruiken, want nu ik het nog eens lees zie ik dat je Outlook noemt?

Het beste dat je kan doen is Google Agenda gebruiken, dit werkt perfect op alle toestellen. Je kan ook Google Calendar Sync op je PC zetten en deze je Outlook agenda laten syncen. Zo werk ik ook. Mijn Outlook is voor mijn werk, en Gmail voor Privé, maar ik gebruik wel enkel Google Agenda, welke dus mijn Outlook(werk) afspraken naar Google Agenda haalt, maar niet mijn Privé afspraken naar mijn Werk agenda zet.

Ik heb ook een Asus TF101, Nexus 4 en PC windows 7, en krijg dus overal mijn agenda netjes te zien en up to date.

Bewerkt (14 juni 2013 12:36)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren