Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Google Pixel 3 XL

• Nokia 9 PureView

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Gilbertvanhaasen

Gilbertvanhaasen

• Lid sinds 20 juli 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2013
  • 10:18

Het oplaad probleem is bij mij inmiddels opgelost en ik wilde een andere CyanogenMod versie installeren. Alles gewiped omdat ik helemaal schoon wilde beginnen maar als je op het punt komt, nadat je alles hebt geïnstalleerd, dat je moet rebooten om te beginnen kom ik niet meer verder. Elke keer als ik in systeem rebooten kom en dat probeert dan gaat hij even uit en lijkt het erop dat hij gaat rebooten dan gaat hij niet meer verder en kom ik weer terug in reboot systeem!! Wat moet ik doen?

Bewerkt (7 mei 2013 10:18)
Zandzak

Zandzak

• Lid sinds 24 mei 2012
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2013
  • 11:26

Gebruik je Clockworkmod (CWM Manager), lees dan dit eens : Don't use ROM Manager! **New to the Transformer? READ** - xda-developers

Clockworkmod werkte ook niet op mijn tf101.
Ik gebruik GooManager, die werkt zeker.

Bewerkt (7 mei 2013 11:26)
Gilbertvanhaasen

Gilbertvanhaasen

• Lid sinds 20 juli 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2013
  • 19:19

Zandzak;404565
Gebruik je Clockworkmod (CWM Manager), lees dan dit eens : Don't use ROM Manager! **New to the Transformer? READ** - xda-developers

Clockworkmod werkte ook niet op mijn tf101.
Ik gebruik GooManager, die werkt zeker.

Hij heeft het altijd prima gedaan, alleen nu ineens gebeurt dit. Hoe kan ik nu dan GooManager installeren als ik alleen maar in mijn root menu zit?

Bewerkt (7 mei 2013 19:19)
Zandzak

Zandzak

• Lid sinds 24 mei 2012
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2013
  • 21:06

Daar heb je een puntje.
Ik zou nog een keer een ROM flashen.
Dit is een stabiele : CyanogenMod 10 ♦ Josteink's Nightly Builds - xda-developers
Deze draai ikzelf al een hele tijd, dus weet zeker dat die goed werkt.
Lukt dit niet, kun je het nog eens proberen met de stock ROM.
Deze kun je vinden op de Asus site (laatste update).
Heb je 'm op de één of andere manier uit de bootloop, zou ik er GooManager opzetten, en evt nogmaals flashen, met de ROM die je zelf wil.

Bewerkt (7 mei 2013 21:06)
Gilbertvanhaasen

Gilbertvanhaasen

• Lid sinds 20 juli 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 11 mei 2013
  • 11:18

Zandzak;404739
Daar heb je een puntje.
Ik zou nog een keer een ROM flashen.
Dit is een stabiele : CyanogenMod 10 ♦ Josteink's Nightly Builds - xda-developers
Deze draai ikzelf al een hele tijd, dus weet zeker dat die goed werkt.
Lukt dit niet, kun je het nog eens proberen met de stock ROM.
Deze kun je vinden op de Asus site (laatste update).
Heb je 'm op de één of andere manier uit de bootloop, zou ik er GooManager opzetten, en evt nogmaals flashen, met de ROM die je zelf wil.

Unbrick Asus transformer TF101 with EasyFlasher windows 8 - YouTube

Ik heb alle stappen ondernomen en het ziet er naar uit dat het allemaal goed gaat komen. Tot en met de laatste stap in Easy Flasher ging het goed, hij eindigde net zoals in het filmpje met Done!

Mijn tablet laadde hiervoor niet meer op en waar dat aan lag is mij nog steeds onbekend maar na een reinstall van een rom laadde hij weer op (originele adapter per ongeluk kapot gemaakt) maar toen begonnen de andere problemen. Zoals je weet gaat opladen via pc tergend langzaam en als ik hem nu wil opstarten om te kijken of het is gelukt zie ik de batterij met de rode streep.
Dus ik moet nog wel even geduld hebben om het te kunnen checken. Je gaat het zeker nog horen!
Dank voor de hulp in ieder geval!

Edit:

Hij doet het weer!!! Ben weer terug bij af, zoals ik hem toen kocht!!! Yesssss!!!!

Bewerkt (11 mei 2013 11:18)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren