Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Friestyler

Friestyler

• Lid sinds 24 juni 2012
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2013
  • 21:47

Heren en dames,

Ik heb nu al een behoorlijke tijd een Asus eee pad, heb ‘m vorig jaar gekocht om als tijdelijke laptop te dienen toen m’n Vaio voor reparatie was én als laptopje mee naar Cubakon ik gelijk alle foto's op de asus zetten.

Nu ben ik al een tijdje bezig om de foto's van de (standaard) Asus gallerij naar USB te krijgen, maar ik zie even niet in hoe je dit nou eenvoudig voor elkaar krijgt!
Zo moeilijk moet het toch niet zijn?!

Ik kan de foto's wél met bluetooth, gmail en nog iets verzenden, maar niks over een USB of andere opties (SD bijv.)

Tevens een vraagje wat niet zo belangrijk is: ik heb op m'n Vaio het progje openoffice, maar is er ook zoiets in de android variant? (dit om slechts een zakelijk excel progje te openen, niks bijzonders eigenlijk)

Bewerkt (21 mei 2013 13:54)
bvonk

bvonk

• Lid sinds 24 oktober 2011
  • Berichten 108
  • Reputatie 0
  • 7 maart 2013
  • 20:08

Ik neem aan dat je ook het dock (toetsenbord) hebt met twee usb aansluitingen. Zo niet dan kun je bij asus een adapter kopen voor 1 usb aansluiting.

Ook neem ik aan dat je adroid 4.0 er op hebt staan. Dan open je de app bestandsbeheer en ga je naar de locatie waar de foto's staan, waarschijnlijk in de map pictures. Je vinkt aan wat je wil hebben en klikt bovenaan op koppie of knippen. Ga dan terug met het terug gaan pijltje of mapje met de pijl bij de adresbalk tot dat je removable ziet staan. Klik daar op en je ziet als het goed is je usb aansluiting staan. Ga naar waar je de data wil hebben en boven op plakken. Erg simpel eigenlijk.

Succes!

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 7 maart 2013
  • 20:27

En in polaris office kun je dacht ik ook open office doc s openen, je vindt het in de store, evenals een heleboel overeenkomstige apps.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Friestyler

Friestyler

• Lid sinds 24 juni 2012
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 7 maart 2013
  • 20:34

@Bvonk (en Peter)
dank, ik zal er straks even mee aan de slag

ik heb een TF201 incl. dock, voor zover ik zie 1 USB poort en ben voorzien van android 4.1.1
in theorie zou dus alles moeten lukken..ik laat 't even weten!!

dank tot zover,

Friestyler

Friestyler

• Lid sinds 24 juni 2012
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 7 maart 2013
  • 23:29

@Bvonk

het is gelukt, ‘t ging nog niet helemaal naar wens overigens..
ik had zo’n 15 gig aan vakantiefoto's, zou ze allemaal in 1 keer overzetten maar na 3.5 gig ging de overdracht mis.
toen alles maar per map overgezet en dat is gelukt.

ik hoef trouwens niet terug te keren naar het “adresbalk/removable” verhaal, hier uitleg:

in bestandsbeheer staat links (wél als je de USB ingeplugd hebt) “My Storage” en daaronder “interne opslag” en USBdisk1.
klik op interne opslag en je ziet alle mappen, klik wat je wil hebben en druk op “kopie”…druk dan onder My Storage op USBdisk1 en klik op plakken.
dan zet ie de hele handel direct op de USB, je hoeft dus niet terug te gaan naar het basisscherm, zoeken naar de USB of “removable” ofzo..alles op 1 pagina.

probleem is in elk geval opgelost…waarvoor dank!

bvonk

bvonk

• Lid sinds 24 oktober 2011
  • Berichten 108
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2013
  • 19:53

graag gedaan. Ik verplaats ook grote film bestanden via mijn tablet. Bestanden die veel groter zijn dan 1gb gaan altijd fout, heeft denk ik te maken met het werkgeheugen van de tablet. De tablet aansluiten op een pc is dan nog een mogelijkheid. Dan ziet de pc de tablet als externe schijf. Dat is eigenlijk de handigste mannier van verplaatsen van veel data.

Bewerkt (21 mei 2013 13:57)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren