Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ErikM

ErikM

• Lid sinds 18 februari 2011
  • Berichten 116
  • Reputatie 0
  • 27 september 2012
  • 21:10

Gisteren heb ik mijn TF101 gewoon op de normale manier uit gezet.
Vanavond wilde ik hem weer aanzetten maar mijn scherm blijft zwart.
Ik hoor wel de piepjes van het Internet en dergelijke dus hij “doet” het wel.

Is er een manier om de TF101 te resetten (Soft reset) en kan iemand mij vertellen hoelang de standaard garantiie van Asus. Ik heb hem op 25 juli 2011 gekocht, bij Staples Office Centre

Ik hoop dat iemand mij kan helpen want er staan een paar doc's op die ik binnenkort voor een vergadering nodig heb….

Even een update: na een onrustige nacht, ik heb haar gisteren gewoon aan de lader gehangen, was vanmorgen het ledje groen. Goed teken dacht ik. Maar helaas, de Tab doet het wel, ik “hoor” email er op binnen komen, en op een gegeven moment ging er zelfs een muziekje spelen, dat ik, via het externe toetsenbord / dock kom “bedienen”, maar het scherm blijft zwart !.

Bewerkt (24 april 2013 15:37)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 28 september 2012
  • 10:12

Het lijkt dat het scherm kapot is of backlight of iets wete niet of die dat heeft.

Call_me@

Call_me@

• Lid sinds 16 maart 2012
  • Berichten 73
  • Reputatie 0
  • 28 september 2012
  • 11:50

Ja vlgs mij staat het antwoord iets lager op deze pagina. En zowel asus als officecentre kunnen vertellen wat de garantietermijn is. soms zijn problemen oplosbaar

ErikM

ErikM

• Berichten 116
  • Reputatie 0
  • 28 september 2012
  • 14:15

Zo, de van de eerste schrik bekomen. Inmiddels heb ik al een paar dingen op een rijtje. Het scherm is inderdaad kapot. Dit leidt ik af van een soortgelijk topic hier op het forum. Zelfde Tab, zelfde klacht, zelfde symptomen.

Van O.C. heb ik een reactie, 2 jaar garantie, en gelijktijdig heb ik dat ook op de site van Asus gelezen ( achter het serienummer staat 12 ( 12 maanden) of 24 ( 2 jaar dus) en dat staat er (gelukkig) bij mij.

Wacht nog even op een reactie van Asus op mijn mail, ik denk dat ik na het weekend e.e.a. wel op zal moeten sturen. Alleen nog even checken of het toetsenbord en de lader ook, of juist niet, mee gestuurd moeten worden…..

bvonk

bvonk

• Lid sinds 24 oktober 2011
  • Berichten 108
  • Reputatie 0
  • 28 september 2012
  • 21:23

Wat je zou kunnen doen om bij de bestanden te komen is via de usb kabel aansluiten op een pc. Dan kun je via de pc als het goed is naar de bestanden die je nodig hebt voor die presentatie en overzetten naar de pc.

bvonk

bvonk

• Lid sinds 24 oktober 2011
  • Berichten 108
  • Reputatie 0
  • 30 september 2012
  • 20:52

Probleem komt wel meer voor zag ik op een ander TF101 forum. Nog een mogelijkheid om te kijken of hij wel werkt is aansluiten via een HDMI kabel aan een TV of monitor. Succes.

ErikM

ErikM

• Berichten 116
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2012
  • 10:05

Het is opgelost!
dinsdag 2 oktober hebben ze (DHL) na het aanvragen van zo'n RMA nummer, de tab opgehaald en afgelopen maandag ( nog geen week later) de tab weer netjes, gerepareerd, teruggezonden. Wat er precies mee aan de hand was, is me niet helemaal duidelijk, maar er is in ieder geval iets mis geweest met een “USB”en/of laad connector. Want de lader/ steker EN de USB kabel waren vervangen. De kabel is nu gelijk 3 keer zolang….

Al met al, prima service van Asus. Ik kon trouwens van uur tot uur de zending, vanaf ophalen tot terugzenden volgen. De tab heeft een hele reis gemaakt, via Nederland naar Tsjecho-Slowakije, Tsjechië en weer dezelfde weg terug…..

Bewerkt (24 april 2013 15:40)
erikvdboogert

erikvdboogert

• Lid sinds 25 augustus 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 augustus 2015
  • 17:39

Heb je ervoor betaald als ik vragen mag,
Zoja hoeveel?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren