Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

carphunter

carphunter

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 74
  • Reputatie 0
  • 19 april 2013
  • 12:02

Hoi luitjes, ik wil de tft101 van mn dochter voorzien van deze software (draait nu op 4.0.3. geroot). Als ik deze rom http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2063406 (4.2.2) van xda nightly) instaleer op haar tablet zijn dan alle apps weg. Of kan ik deze met titanium back up weer terug zetten? Het wordt mijn eerste tablet die ik wil doen (mijn samsung s is pas wel gelukt)… Moet ik nog ergens op letten ? Alle tips zijn welkom……ps als ik de ro heb geinstaleerd is dan de root er wer af of blijft deze erop staan?

Bewerkt (21 mei 2013 09:54)
Zandzak

Zandzak

• Lid sinds 24 mei 2012
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 19 april 2013
  • 13:55

Heel de tablet gaat leeg, dus alle apps en persoonlijke dingen ben je kwijt.
Zeg maar, af fabriek.
Of je apps terug kunt zetten met Titanium backup weet ik niet, geen ervaring mee.

Als je alles precies doet, zoals op die pagina staat beschreven onder “Installation Notes”, is het een fluitje van een cent.
Houd wel die volgorde aan.

Tablet blijft geroot.

Tip : Lees dit even Don't use ROM Manager! **New to the Transformer? READ** - xda-developers
Dit probleem heb ik ook gehad, dat ClockWorkMod (CWM Manager) niet werkte op mijn tablet.
Weet niet of dit voor iedere tf101 geldt.
Ik gebruik GooManager…

carphunter

carphunter

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 74
  • Reputatie 0
  • 19 april 2013
  • 16:18

Thnx voor de tip zandzak, ik heb inmiddels via titanium back up pro , een complete back up gemaakt… deze is ook terug te zetten via hetzelfde programma.. ik zal wel eens kijken wanneer ik de tablet ga aanpakken, ze kan hem nog niet missen, wel wordt hij langzaam , ik denk omdat er nog maar 3 gb over is van 16 gb, kids en apps ….

wheelboy

wheelboy

• Lid sinds 02 augustus 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2013
  • 19:55

ja waardeloos .Mijn transpformer tf101 heeft op de originele firmware nooit goed gewerkt .Meestal werkte het wifi gedeelte niet zodra mijn router boven ne bepaald kanaal stond .

Na een tijd er maar een rom van eos opgezet die werkt prima zonder problemen op 4.2.2 .

Dan 2x scherm kapot gehad backpanel en wit doorschijnen en nu weer vlekken in het zwarte gedeelte.

Dan stuur je hem met die eos op voor een backpanel probleem je zag hem opstarten nog maar je moest echt goed kijken .Krijg je hem terug meneer geen garantie illegale rom .Nah en uw moederbord is kapot ./Hmm raar ik bremg hem weg voor een backpanel probleem de rom werkte prima.Meneer 225 euro dokken of u krijgt hem zo terug .

2 weken later (na 6 weken wachten) krijg ik hem terug start netjes het logo van eos op meer niet thats all .Lol dus scherm werkt maar rom niet meer .Maw die hebben er aan zitten klooien .Maar volgens hun moederboard kapot .

Denk zet er andere rom op klaar .Alles was gewist letterlijk alles tf101 was niet meer te benaderen .Lang verhaal kort maat heeft hem met lunux benaderd werkt weer als een tierelier alleen vlek zit er nog steeds op als je zware logo ziet met opstarten .

Maw zo kapot was het moederboard niet en wat er nu met dat backlight aan de hand was is een raadsel

voor mij nooit een Asus meer .

Zandzak

Zandzak

• Lid sinds 24 mei 2012
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 22 mei 2013
  • 18:33

Wie stuurt er dan ook een tablet op, met garantie, voor reparatie, met een custom ROM erop?
Ik dacht dat iedereen onderhand wel wist, dat een apparaat met custom ROM buiten de garantie valt.
Niet dus…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren