Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • OnePlus 6T

• Huawei Mate 20 Pro

• Samsung Galaxy S10

• Google Pixel 3 XL

• Samsung Galaxy Note 9

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Janneman

Janneman

• Lid sinds 17 mei 2010
  • Berichten 190
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2012
  • 21:05

Aha! Dank je voor de tip.
Die Sam Lu is sowieso goed bezig. Ik herinner me nog zijn app2sd app uit mijn Galaxy S tijd.

Bewerkt (24 april 2013 14:20)

Nexus 5 | HTC One M7 | Samsung Tab Pro 10.1 | Galaxy Note 3

bvonk

bvonk

• Lid sinds 24 oktober 2011
  • Berichten 108
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2012
  • 21:08

Kwam een pole tegen op transformerforum.com en daar lijkt het er op dat de meeste updates ICS goed gelukt zijn met soms wat problemen. Een kleine groep heeft veel problemen. Er zijn nog niet veel stemmen uitgebracht maar hoop dat dit een beeld geeft over hoe groot de problemen zijn met ICS.

ICS update poll - what is your experience, please?

Bewerkt (24 april 2013 14:20)
harmony895

harmony895

• Lid sinds 24 juni 2010
  • Berichten 339
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2012
  • 16:45

harmony895;274474
Gebruik de asus ook zakelijk, maar kan hem nu beter thuis laten, reset op de gekste momenten.

Zit er nu aan te denken, om via volume down-start een volledige wipe uit te voeren.
Dan de ICS versie die ik van de site heb gedownload deze via de sd kaart er gewoon nog een keer
opnieuw er overheen te zetten.
Of dit gaat werken weet ik niet, kan nergens vinden of iemand dit al gedaan heeft.

Hoe denken de geleerden hier op het forum hierover??

Nou de stoute schoenen aangestrokken en bovenstaande uitgevoerd.
Update ging verder goed, maar pontaan reset en vanuit standby uitgaan of vastlopen heb ik nog steeds.
Lees op diverse forums bladzijden vol hierover en iedereen heeft wel een ander idee.
Ik stop ermee en heb asus gebeld, dat ik binnen een maand een fatsoenlijke update krijg of terug kan naar
de vorige versie.
Zoniet, dan wil ik mijn geld terug voor drie asus tabletten die nu niet voor werk gebruikt kunnen worden.
Asus is de fabrikant van de tablet en zij hebben gekozen voor android, dus los het ook maar op.

Voorlopig ben ik er helemaal klaar mee, en maak voor geen meter meer reclame voor dit merk.
Hoe halen ze het in hun hoofd om nu al over versie 5 te kletsen, terwijl versie 4 niet eens goed werkt.

Bewerkt (24 april 2013 14:21)
bvonk

bvonk

• Berichten 108
  • Reputatie 0
  • 7 maart 2012
  • 18:05

@harmony895
Hebben die drie tabletten allemaal dezelfde problemen? en waarom heb je ze allemaal de update ics gegeven? Als het bij een niet werkt kan ik me nog voorstellen dat je een ander probeert maar toch geen derde neem ik aan. Helemaal niet als je ze gebruikt voor werk. Ik heb ook nog wel last van vastlopers in slaapstand maar wordt wel steeds minder en zo erg is het niet, tablet is zo weer opgestart.

Android 5 is nog ver weg en komt misschien niet eens op de TF101, dus snap niet echt dat je daarover al zorgen hebt.

harmony895

harmony895

• Lid sinds 24 juni 2010
  • Berichten 339
  • Reputatie 0
  • 7 maart 2012
  • 18:54

Ik kan mijn personeel niet verbieden om een update te doen.
En trouwens die update ging automatisch.
En ja alle drie problemen met reset of gewoon spontaan uitgaan.

bvonk

bvonk

• Berichten 108
  • Reputatie 0
  • 8 maart 2012
  • 22:46

Het downloaden van de update ICS gaat automatisch, voor het installeren heb ik gewoon een ok moeten geven en neem aan dat iedereen dat heeft moeten doen. Maar dat je personeel de update wil installeren kan ik natuurlijk goed begrijpen.

Bewerkt (24 april 2013 14:22)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren