Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

JHS_NL

JHS_NL

• Lid sinds 21 januari 2011
  • Berichten 666
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2011
  • 13:00

4me2;232393
Kijk dat zijn berichten…
dankjewel…. evenwel blijft het vreemd dat dit standaard zo ingesteld staat…

Bij mij staat hij op “tablet”
Dat lijkt mij de beste keuze wanneer je een tablet gebruikt?

Vreemd is dat bijvoorbeeld banken je dan indelen bij de mobile gebruikers
Ik zal hem eens op Desktop zetten.

Groet, 4me2

En om even terug te komen op je media probleem. Als je DICE aanschaft speelt ie alle mediaformaten af zonder problemen, ook het streamen werkt prima. Dat de stockplayer niets alles speelt vind ik persoonlijk niet heel raar hoor….

Bewerkt (28 oktober 2011 13:00)

Telefoon(s): Xiaomi Mi Mix 2s
Tablet: NVIDIA Shield K1
Android TV: NVIDIA Shield TV

Website:
http://www.joostslager.nl

makman

makman

• Lid sinds 09 oktober 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2011
  • 13:34

Ik heb inmiddels de 3G versie met 3.2.1.. Wat een enorme tegenvaller is, is dat het niet lukt om via de speciale APN van mijn werk (icm Vodafone) een verbinding te krijgen. De technische dienst heeft van alles geprobeerd, maar er komt geen verbinding tot stand. Daardoor kan ik ook niet bij mijn ‘ werkmail’ komen. Via de ‘ gewone’ Vodafone verbinding krijg ik wel internetverbinding, maar niet dus mijn werkmail. Het doorsturen van werkmail naar mijn gemail adres is geblokkeerd. Dat is dus ook geen alternatief. Via een iconia tab android 3.2 is er wel een probleemloze verbinding. Heb nu het probleem aan de Asushelpdesk voorgelegd. Hopelijk hebben zijn een oplossing.

Vind het verder trouwens een super tablet. Voor tips hou ik mij aanbevolen…

Bewerkt (28 oktober 2011 13:34)
makman

makman

• Lid sinds 09 oktober 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2011
  • 13:38

JHS_NL;232431
En om even terug te komen op je media probleem. Als je DICE aanschaft speelt ie alle mediaformaten af zonder problemen, ook het streamen werkt prima. Dat de stockplayer niets alles speelt vind ik persoonlijk niet heel raar hoor….

Speelt DICE bv ook flv files. Deze download ik van Youtube, maar heb verschillende players geprobeerd, maar de FLV (in HD kwaliteit) worden niet herkend. Ondanks dat dat wel beweerd wordt.

Bewerkt (28 oktober 2011 13:38)
4me2

4me2

• Lid sinds 16 september 2011
  • Berichten 60
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2011
  • 21:23

ik gebruik Dice al een tijdje en tot volle tevredenheid. Maar wat moet je met een programma als MyNet wat vrijwel niets kan afspelen.
MyNet zou het gebruik van gesharde media makkelijk moeten maken, maar in feite wordt het allemaal helemaal niet makkelijker.
Android heeft als groot voordeel demogelijkheid om externe schijven aan te sluiten, maar om eerlijk te zijn, gebruik ik dan liever mijn laptop met een HDMI kabel.

Voor mij zitten er feitelijk maar 2 voordelen aan de Slider / Transformer.

- aan / uit is een “seconde” kwestie
- een keyboard

verder ben ik best tevreden met mijn tablet maar het had net zo goed een Ipad kunnen zijn
De ipad draait veel stabieler en is t.o.v. Android in een beduidend verder gevorderd stadium.

4me2

Bewerkt (29 oktober 2011 21:23)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren