Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Google Pixel 3 XL

• Nokia 9 PureView

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Marnix

Marnix

• Lid sinds 10 december 2009
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2011
  • 23:05

Toen mijn toestel nog 3.2 draaide Moest ik hem elke week terug opladen (90%+ in slaap mode).

sinds de update naar 3.2.1 haal ik misschien 1dag to Max. 2 dagen. echt niet normaal!.

Wat ik ook heb is dat
1. hij niet meer in diepe slaap wil gaan.
2. Mijn usb stick niet meer word herkend.
3. MyZine kan ik niet meer stoppen (herstart automatisch), (service is gestopt)
4. Als je naar instellingen /Apps / Accu gebruik gaat dan klopt ook de tijd niet.
5. Ik vind niet meer waar ik de quick links moet activeren voor de browser ( zal wel aan mij liggen :eek

Zijn er mensen die nog andere problemen ondervinden?
Weet er iemand al een oplossing?

Vriendelijke Groeten

Bewerkt (10 oktober 2011 23:05)
4me2

4me2

• Lid sinds 16 september 2011
  • Berichten 60
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2011
  • 23:28

Hi,

ik heb nooit met 3.2 gedraaid, op mijn Slider staat 3.2.1
Ik heb ook het probleem dat Ezine steeds weer uit zichzelf opstart (geen idee wat Ezine doet, maar ook nog niet gegoogled)
Mijn accu ging eerst ook maar zeer kort mee. Je kan bij de instellingen van WIFI aangeven wanneer de WIFI uitgaat.
Bij jou staat wellicht WIFI op altijd aan?

Mijn (grote) USB Stick wordt ook niet herkend, maar grote harde schijven gek genoeg zonder problemen.

Wanneer je in je browser een link wil aanmaken druk je op het STERRETJE boven bij de adresbalk.

Succes, 4me2

Bewerkt (10 oktober 2011 23:28)
Marnix

Marnix

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2011
  • 23:39

Hey,

Al bedankt voor je snelle reactie.

Op 3.2 Had ik heb al getuned voor zo lang mogelijk op batterij te werken. Mijn wiffi gaat automatisch uit als mijn scherm doofd. (1 min)

Ook Bluetoot staat uit, De Dock staat ook in batterij besparing mode. Helderheid scherm automatisch.

Ik zal morgen eens contact opnemen met het helpdesk.

Op 3.2 had ik geen problemen behalve de lag in de browser. Ik laat morgen iets weten :-)

Bewerkt (10 oktober 2011 23:39)
Marnix

Marnix

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 14 oktober 2011
  • 21:44

Ik heb ondertussen contact gehad met de asus Help desk en die hadden me gevraagd om een wipe te doen. Toen ik dat probeerde lukte het niet en na en 5 a 10 tal x proberen (aan knop indrukken tesamen met de - en dan nadien wanneer het scherm aanspringt +)
kreeg ik het android manneke met een groot geel uitroepingsteken erin. Dus is hij nu vandaag vertrokken voor een RMA.
Dat is effe balen :-(

Bewerkt (14 oktober 2011 21:44)
4me2

4me2

• Berichten 60
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2011
  • 09:04

Er zijn nog heel erg veel problemen met dhet Android besturingssysteem en speciaal op PADS lijkt het nog verre van ideaal te werken.

- geen ondersteuning voor Thetering anders dan met andere Android based phones
- slechte ondersteuning, anders dan met 3rd party voor de weergave van diverse video codecs
- geen ondersteuning voor Sliverlight (Uitzending gemist etc)
- Typen in Websites (zoals deze) gaat heel moeizaam en vertraagd, veel functies worden maar half ondersteund (pijltjestoetsen)
- Veel programmaś eisen belachelijk veel toestemming om geinstalleerd te kunnen worden en zorgen voor vervelende advertenties

Dit is het nadeel van een product in zijn alpha / beta stadium. Er was geen antwoord op de IPAD….
Men is te snel gaan ontwikellen en de gebruiker wordt gebruikt als “testpersoon”
Wij met zijn allen geven nu aan wat wel en niet ooed werkt en dat wordt hopelik allemaal meegenomen in de volgende release.

Op dit moment is volgens mijniemand echt tevredenover Android op de Tablet. Maar er zijn wel heeeeel veel nieuwe opAndroid gebaseerde tablets verkocht.
Veel mensen zoals jij en ik willen niet de beperkingen die je door Apple opgelegd worden wanneer je een Ipad zou kopen.
Maar door de gebrekkige ontwikkeling van Android voor Tablets, zal het nog wel even duren voordat Android alle andere beperkingen overwint en echt beter is dan Apple.

4me2

Bewerkt (17 oktober 2011 09:04)
Machiel

Machiel

• Lid sinds 28 september 2010
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 20 oktober 2011
  • 20:33

In tegenstelling tot 4me2 ben ik wel tevreden over mijn asus eee pad transformer en herken de problemen ook niet echt.

Echter sinds de update naar 3.2.1 gaat de tablet niet meer in zijn diepe slaap, blijft dus constant aan wanneer hij verbonden is met zijn dock. Is hij los van het dock en start je hem opnieuw op dan komt hij wel weer in zijn diepe slaap.

Is dus een softwarematig probleem en dat is vanmiddag ook aan mij bevestigd door de asus support afdeling. Komende week of de week erop komt de update waarmee dit probleem verholpen zou moeten zijn.

Nog even afwachten dus, daarnaast is Ice Cream Sandwich ook naar Asus bevestigd voor de eee pad transformer. Ook goed nieuws dus.

Bewerkt (20 oktober 2011 20:33)

Nexus 4
Nexus 7 (2012 + 2013)
Asus EEE Pad transformer TF101
HTC Incredible S
Google Chromecast

RobertNL

RobertNL

• Lid sinds 26 december 2010
  • Berichten 95
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2011
  • 11:26

4me2;227815
Er zijn nog heel erg veel problemen met dhet Android besturingssysteem en speciaal op PADS lijkt het nog verre van ideaal te werken.

- geen ondersteuning voor Thetering anders dan met andere Android based phones
- slechte ondersteuning, anders dan met 3rd party voor de weergave van diverse video codecs
- geen ondersteuning voor Sliverlight (Uitzending gemist etc)
- Typen in Websites (zoals deze) gaat heel moeizaam en vertraagd, veel functies worden maar half ondersteund (pijltjestoetsen)
- Veel programmaś eisen belachelijk veel toestemming om geinstalleerd te kunnen worden en zorgen voor vervelende advertenties

Dit is het nadeel van een product in zijn alpha / beta stadium. Er was geen antwoord op de IPAD….
Men is te snel gaan ontwikellen en de gebruiker wordt gebruikt als “testpersoon”
Wij met zijn allen geven nu aan wat wel en niet ooed werkt en dat wordt hopelik allemaal meegenomen in de volgende release.

Op dit moment is volgens mijniemand echt tevredenover Android op de Tablet. Maar er zijn wel heeeeel veel nieuwe opAndroid gebaseerde tablets verkocht.
Veel mensen zoals jij en ik willen niet de beperkingen die je door Apple opgelegd worden wanneer je een Ipad zou kopen.
Maar door de gebrekkige ontwikkeling van Android voor Tablets, zal het nog wel even duren voordat Android alle andere beperkingen overwint en echt beter is dan Apple.

4me2
- BT thethering gaat icm mijn Desire perfect
- Dat ik voor verschillende apps moet installeren voor verschillende video bestanden is op mijn PC niet anders, 3th party apps voor video werken fijn en zijn veelal ook goed gratis te gebruiken. (Ik ben het met je eens dat stock ondersteuning beter kan)
- Sliverlight voor Android zal er wel nooit komen want MS. Maar de meeste progammas staan ook gewoon in flash op het net.
- Hier ben ik het volledig met je eens, dit is een HC probleem, maar ik verwacht/hoop dat dit in 4.0.1 weg is.
- Dit zit bij de ontwikkelaars van de apps. Zelf vind ik het fijn om te weten wanneer een ontwikkelaar mijn telefoongegevens wil inzien zodat ik nee kan zeggen. Verder zijn er van de meeste apps in de market gewoon betaalde versies te vinden voor 80 cent - 4,00 euro, bij de appstore van Apple zijn er vaak alleen maar betaalde versies te vinden.

De Ipad is op sommige fronten beter, maar de Transformer is zeker een geduchte tegenstander vanuit mijn oogpunt.
HC is gehaast uitgebracht en 3.0 was zeker verre van voltooid maar nu op 3.2 kun je het zeker geen Beta meer noemen.

Zelf ben ik super tevreden over mijn tablet, ik gebruik het zelfs meer dan mijn gewone PC. De Ipad is ook een super apparaat maar het is het voor mij niet helemaal, waar HC hier zeker meer in de richting komt.

OT: over het batterij probleem, het kan bij het progamma mynet of mycloud liggen. Forceclose die af en toe eens en kijk of de tab dan wel in deep sleep gaat.
Heb inderdaad ook al gelezen dat er een fout in de laatste firmware zat waardoor de drain erger is geworden, maar ik verwacht dat dit zeker snel gefixed gaat worden.

Bewerkt (26 oktober 2011 11:26)
4me2

4me2

• Berichten 60
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2011
  • 11:48

RobertNL;231447
- BT thethering gaat icm mijn Desire perfect
- Dat ik voor verschillende apps moet installeren voor verschillende video bestanden is op mijn PC niet anders, 3th party apps voor video werken fijn en zijn veelal ook goed gratis te gebruiken. (Ik ben het met je eens dat stock ondersteuning beter kan)
- Sliverlight voor Android zal er wel nooit komen want MS. Maar de meeste progammas staan ook gewoon in flash op het net.
- Hier ben ik het volledig met je eens, dit is een HC probleem, maar ik verwacht/hoop dat dit in 4.0.1 weg is.
- Dit zit bij de ontwikkelaars van de apps. Zelf vind ik het fijn om te weten wanneer een ontwikkelaar mijn telefoongegevens wil inzien zodat ik nee kan zeggen. Verder zijn er van de meeste apps in de market gewoon betaalde versies te vinden voor 80 cent - 4,00 euro, bij de appstore van Apple zijn er vaak alleen maar betaalde versies te vinden.

De Ipad is op sommige fronten beter, maar de Transformer is zeker een geduchte tegenstander vanuit mijn oogpunt.
HC is gehaast uitgebracht en 3.0 was zeker verre van voltooid maar nu op 3.2 kun je het zeker geen Beta meer noemen.

Zelf ben ik super tevreden over mijn tablet, ik gebruik het zelfs meer dan mijn gewone PC. De Ipad is ook een super apparaat maar het is het voor mij niet helemaal, waar HC hier zeker meer in de richting komt.

OT: over het batterij probleem, het kan bij het progamma mynet of mycloud liggen. Forceclose die af en toe eens en kijk of de tab dan wel in deep sleep gaat.
Heb inderdaad ook al gelezen dat er een fout in de laatste firmware zat waardoor de drain erger is geworden, maar ik verwacht dat dit zeker snel gefixed gaat worden.

Dat Thetering werkt bij je Desire is logisch.
De Desire is ook Android. Vandaar dat er stond: geen ondersteuning voor Thetering anders dan met andere Android based phones

Ik snap dat het jou persoonlijk niet stoort dat je verschillende apps moet downloaden alvorens bijvoorbeeld MKV files weer te kunnen geven, maar ik verwacht juist van een Multimedia apparaat zoals een tablet dat DAT meteen en goed werkt.

Ook ik maak regelmatig gebruik van mij Slider, met name om te typen is de Slider veel beter dan een IPAD.
Evenwel zie je dat Android nog in haar kinderschoenen staat in vergelijking met het veel volwassener OS op de Ipad.

Voor mij is een andere “ergernis” dat websites mijn browser steeds opnieuw aanmerken als een browser van een Mobile apparaat en daarmee een speciaal voor Mobile ontwikkelde site laten zien die normaal gesproken op kleine schermen gelezen moet worden zoals van een smart phone.

Dit soort kleine dingen maakt voor mij iedere keer opnieuw duidelijk dat Android voor de tablet nog enorm in ontwikkeling is.
De resolutie van een tablet ls ruim voldoende om vrijwel alle sites normaal te bekijken.

4me2

Bewerkt (27 oktober 2011 11:48)
Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2011
  • 17:55

Als websites je apparaat voor een mobiel aanzien heb je de settings niet goed staan. Ga in de browser naar Instellingen > Geavanceerd > Regel gebruikersagent en zet deze op desktop.

Groeten…

Bewerkt (27 oktober 2011 17:55)
4me2

4me2

• Berichten 60
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2011
  • 11:53

Kijk dat zijn berichten…
dankjewel…. evenwel blijft het vreemd dat dit standaard zo ingesteld staat…

Bij mij staat hij op “tablet”
Dat lijkt mij de beste keuze wanneer je een tablet gebruikt?

Vreemd is dat bijvoorbeeld banken je dan indelen bij de mobile gebruikers
Ik zal hem eens op Desktop zetten.

Groet, 4me2

Bewerkt (28 oktober 2011 11:53)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren